Материалдар / Отепова Гульфариза Наурызалиевна
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отепова Гульфариза Наурызалиевна

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
384
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сынып 16.10.2018 ж.

Тақырыбы: Оқу құралдары

Мақсаты: 1Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын, түсіну.

2 Тыңдаған материал туралы өзінің қарапайым пайымдама жасау.

1Барлық оқушылар орындай алады:

Оқу құралдарын атай алады.

2) Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сөз тіркес немесе 1-2 сөйлем құрай алады.

3) Кейбір оқушылар орындай алады:

Сурет бойынша 2-3 сөйлеммен өз ойын білдіру.

Тілдік мақсаты: 1Пәнге қатысты сөздік қор.

Қысқыш, ұштағыш,өшіргіш, қайшы.

2 Диалог құруға:

Сенің сөмкең , құрал, менің сөмкем,... .

Алдынғы оқу: Өздері білетін оқу құралдарын атауы, түстер мен сандарды қайталау.


Сабақ жоспары:

Басы: Шеңбер құру.

Бір-екіге санап топқа бөліну.( Топ бойынша отыру)

Топтарға ортақ сұрақ

1Алдарыңызда нелер жатыр?

(Оқушылар өздеріне танысты, білетін оқу құралдарын атап шығады)

2. Бұларды бір сөзбен қалай атауға болады?( білмесе мұғалімнің көмегімен жаңа тақырыпты ашу)

Дұрыс. Ендеше бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы “Оқу құралдары” деп аталады.

Сабағымыздың мақсаты:

1Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздердің мағынасын, түсіну.

2 Тыңдаған материал туралы өзінің қарапайым пайымдама жасау.

Слайд.Сөздермен таныс.( Оқу құралдарына шолу).

(кітап, қалам, сөмке, қарындаш, дәптер, өшіргіш, ұштағыш, қысқыш,сызғыш)

1-ші: Мұғалім өзі таныстырады.

2-ші: мұғалімге ілесіп оқу құралдарының атауын қайталайды.

3-ші: оқушылар өздері айтады.




Топтық жұмыс.

1топ. 1-10 дейін сандар мен оқу құралдарымен сөз тіркес құру.

2топ. Түстер мен оқу құралдарымен сөз тіркес құру.

Аудиозапись тыңдату.

Жұптық жұмыс

Үлгі бойынша жұппен диалог құру.

(Қол шапалақтап бағалау)

Сергіту сәті «Ұшты, ұшты» ойыны

Ұшты ,ұшты , алма ұшты.

Ұшты, ұшты, қалам ұшты.

Ұшты , ұшты, құс ұшты.

Ұшты, ұшты, дәптер ұшты.

Ұшты , ұшты, кітап ұшты.

Ұшты, ұшты, ұшақ ұшты.

Ұшты, ұшты, сөмке ұшты.

«Кофе таяқшалары» әдісі.

Әр топтан кезек-кезекпен бірнеше оқушыны шығару.

(Мұғалім үстелінде әртүрлі заттар жатады)

Сұрақ. Сен мектепке қандай құралдарды апару керексің?

Бармақпен бағалау

Суретпен жұмыс

Арман мектепке не апару керек?

Арман мектепке ..., ..., ..., ... апару керек.

(Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырма)

1Бұл баланың есімі кім еді?

2 Ол нешінші сыныпта оқиды?

3 Ол мектепке не апару керек? Неге?

Жұппен бағалау.

Бүгін сабақта танысқан сөздерден 5 сөзді аудармасымен атау.

(Оқушылар бірін-бірін жұлдызшамен бағалайды.)

Қызыл жұлдыз. Бәрі дұрыс. Жасыл жұлдыз. 1-2 қате.Көк жұлдыз. 3қате.

Shape1 Shape2 Shape3

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!