Өтілген дыбыстарды қайталау

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Өтілген дыбыстарды қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашу және жазу бойынша өтілген дыбыстарды қайталау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сауат ашу және жазу

Тақырыбы: Өтілген дыбыстарды қайталау

Мақсаты:

Білімділік: Өтілген дыбыстар туралы балалардың білімдерін бекіту. Сөздік қорына мән беріп, байланыстырып сөйлеуге үйрету.

Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту (буын,сөз құрау,сөйлем құрау)

Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа,ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Жазу дағдысын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Көрнекіліктер: сабаққа байланысты суреттер, әріптер.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: әңгімелесу,ойын, сұрақ-жауап.

Психологилық ахуал:

Балалар,олай болса сабағымызды бастайық.

«Әріптер әлеміне» қош келдіңдер. Балалар әріптер әлемін аралап,көргілерің келеме?

Олай болса әріптер әлеміндегі әріптердің тапсырмаларды орындауларың керек.

1 тапсырма: «Дауысты, дауыссыз дыбыстар» ойынын ойнайық. Мен сендерге дыбыстарды айтамын, ал сендер қолдарыңдағы көк, қызыл текшемен дыбыстарды дауысты немесе дуыссыз екенін ажыратып көрсетесіңдер.

Өте жақсы балалар. Олай болса дауысты дыбыстар қалай айтылады және оларды қандай түспен белгілейміз?

Ал дауыссыз дыбыстар қалай айтылады және қандай түспен белгілейміз?

Дыбыстарды қайтеміз?( естимиз,айтамыз)

Осы дыбыстарды таңбалап жазсақ не болады?( әріп)

Әріптерді не істейміз?(жазамыз, оқимыз, көреміз)

2 тапсырма: «Кім жылдам» ойыны арқылы тақтаға ілінген суреттегі заттардың атауларын атату. Ара, өзен, гүл.Оларды буынға бөлгізу. Сөйлем құрату.(3 қатарға 3 сөз,сөйлем, буынға бөлу)

Жұптық жұмыс.

3 тапсырма: Берілген дыбыстардың ішінен дауыссыз дыбыстарды көк түспен боя: А. Н. Л. Р. О. Т. У. Ш. С. Д. Ы. М. Қ. Ұ. І. Е. К. Ү

4 тапсырма: Берілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды қызыл түспен боя: А. Н. Л. Р. О. Т. У. Ш. С. Д. Ы. М. Қ. Ұ. І. Е. К. Ү

5 тапсырма: Сөздерге дыбыстық талдау жаса:






6 тапсырма: Келесі тапсырма «қай дыбыстан басталады?» деп аталады. Суреттегі заттар қай дыбыстан басталатынын тауып, сол дыбысты жанына жапсыру керек.

Ғ А Ө

К Ә Ш

Т С О



7 тапсырма: Шашылған әріптерден сөздер құрау. (Тау, лақ, нан, көл)

8 тапсырма: Суретке қарап сөйлем құрау.

9 тапсырма:

Балалар,біз әріптер әлемінің барлық тапсырмаларын орындадық. Жарайсыңдар.

Қорытынды:

Балалар, бүгін біз сабақта не істедік? Не үйрендік?

Сабақ ұнадыма?

Рефлексия:

Егер сабақ сендерге ұнаса білім ағашына қызыл алманы, ұнамаса жасыл алманы жабыстырасыңдар.

Бағалау:











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
116
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі