Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: Өтілген дыбыстарды қайталау
Мақсаты:
Білімділік: Өтілген дыбыстар туралы балалардың білімдерін бекіту. Сөздік қорына мән беріп, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту (буын,сөз құрау,сөйлем құрау)
Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа,ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Жазу дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Көрнекіліктер: сабаққа байланысты суреттер, әріптер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: әңгімелесу,ойын, сұрақ-жауап.
Психологилық ахуал:
Балалар,олай болса сабағымызды бастайық.
«Әріптер әлеміне» қош келдіңдер. Балалар әріптер әлемін аралап,көргілерің келеме?
Олай болса әріптер әлеміндегі әріптердің тапсырмаларды орындауларың керек.
1 тапсырма: «Дауысты, дауыссыз дыбыстар» ойынын ойнайық. Мен сендерге дыбыстарды айтамын, ал сендер қолдарыңдағы көк, қызыл текшемен дыбыстарды дауысты немесе дуыссыз екенін ажыратып көрсетесіңдер.
Өте жақсы балалар. Олай болса дауысты дыбыстар қалай айтылады және оларды қандай түспен белгілейміз?
Ал дауыссыз дыбыстар қалай айтылады және қандай түспен белгілейміз?
Дыбыстарды қайтеміз?( естимиз,айтамыз)
Осы дыбыстарды таңбалап жазсақ не болады?( әріп)
Әріптерді не істейміз?(жазамыз, оқимыз, көреміз)
2 тапсырма: «Кім жылдам» ойыны арқылы тақтаға ілінген суреттегі заттардың атауларын атату. Ара, өзен, гүл.Оларды буынға бөлгізу. Сөйлем құрату.(3 қатарға 3 сөз,сөйлем, буынға бөлу)
Жұптық жұмыс.
3 тапсырма: Берілген дыбыстардың ішінен дауыссыз дыбыстарды көк түспен боя: А. Н. Л. Р. О. Т. У. Ш. С. Д. Ы. М. Қ. Ұ. І. Е. К. Ү
4 тапсырма: Берілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды қызыл түспен боя: А. Н. Л. Р. О. Т. У. Ш. С. Д. Ы. М. Қ. Ұ. І. Е. К. Ү
5 тапсырма: Сөздерге дыбыстық талдау жаса:

|
|
|
|
|
|
6 тапсырма: Келесі тапсырма «қай дыбыстан басталады?» деп аталады. Суреттегі заттар қай дыбыстан басталатынын тауып, сол дыбысты жанына жапсыру керек.
Ғ
А
Ө

К
Ә
Ш

Т
С
О

7 тапсырма: Шашылған әріптерден сөздер құрау. (Тау, лақ, нан, көл)
8 тапсырма: Суретке қарап сөйлем құрау.
9 тапсырма:
Балалар,біз әріптер әлемінің барлық тапсырмаларын орындадық. Жарайсыңдар.
Қорытынды:
Балалар, бүгін біз сабақта не істедік? Не үйрендік?
Сабақ ұнадыма?
Рефлексия:
Егер сабақ сендерге ұнаса білім ағашына қызыл алманы, ұнамаса жасыл алманы жабыстырасыңдар.
Бағалау:

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өтілген дыбыстарды қайталау
Өтілген дыбыстарды қайталау
Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: Өтілген дыбыстарды қайталау
Мақсаты:
Білімділік: Өтілген дыбыстар туралы балалардың білімдерін бекіту. Сөздік қорына мән беріп, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту (буын,сөз құрау,сөйлем құрау)
Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа,ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Жазу дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Көрнекіліктер: сабаққа байланысты суреттер, әріптер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: әңгімелесу,ойын, сұрақ-жауап.
Психологилық ахуал:
Балалар,олай болса сабағымызды бастайық.
«Әріптер әлеміне» қош келдіңдер. Балалар әріптер әлемін аралап,көргілерің келеме?
Олай болса әріптер әлеміндегі әріптердің тапсырмаларды орындауларың керек.
1 тапсырма: «Дауысты, дауыссыз дыбыстар» ойынын ойнайық. Мен сендерге дыбыстарды айтамын, ал сендер қолдарыңдағы көк, қызыл текшемен дыбыстарды дауысты немесе дуыссыз екенін ажыратып көрсетесіңдер.
Өте жақсы балалар. Олай болса дауысты дыбыстар қалай айтылады және оларды қандай түспен белгілейміз?
Ал дауыссыз дыбыстар қалай айтылады және қандай түспен белгілейміз?
Дыбыстарды қайтеміз?( естимиз,айтамыз)
Осы дыбыстарды таңбалап жазсақ не болады?( әріп)
Әріптерді не істейміз?(жазамыз, оқимыз, көреміз)
2 тапсырма: «Кім жылдам» ойыны арқылы тақтаға ілінген суреттегі заттардың атауларын атату. Ара, өзен, гүл.Оларды буынға бөлгізу. Сөйлем құрату.(3 қатарға 3 сөз,сөйлем, буынға бөлу)
Жұптық жұмыс.
3 тапсырма: Берілген дыбыстардың ішінен дауыссыз дыбыстарды көк түспен боя: А. Н. Л. Р. О. Т. У. Ш. С. Д. Ы. М. Қ. Ұ. І. Е. К. Ү
4 тапсырма: Берілген дыбыстардың ішінен дауысты дыбыстарды қызыл түспен боя: А. Н. Л. Р. О. Т. У. Ш. С. Д. Ы. М. Қ. Ұ. І. Е. К. Ү
5 тапсырма: Сөздерге дыбыстық талдау жаса:

|
|
|
|
|
|
6 тапсырма: Келесі тапсырма «қай дыбыстан басталады?» деп аталады. Суреттегі заттар қай дыбыстан басталатынын тауып, сол дыбысты жанына жапсыру керек.
Ғ
А
Ө

К
Ә
Ш

Т
С
О

7 тапсырма: Шашылған әріптерден сөздер құрау. (Тау, лақ, нан, көл)
8 тапсырма: Суретке қарап сөйлем құрау.
9 тапсырма:
Балалар,біз әріптер әлемінің барлық тапсырмаларын орындадық. Жарайсыңдар.
Қорытынды:
Балалар, бүгін біз сабақта не істедік? Не үйрендік?
Сабақ ұнадыма?
Рефлексия:
Егер сабақ сендерге ұнаса білім ағашына қызыл алманы, ұнамаса жасыл алманы жабыстырасыңдар.
Бағалау:

шағым қалдыра аласыз













