Материалдар / Өтірік өлең
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өтірік өлең

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтірік өлеңді ажырата білуге, сурет бойынша өтірік өлең құрай білуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1487
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Өтірік өлең
СілтемелеріӘдебиеттік оқу оқулығы Атамұра-2013,АКТ,суреттер, кестелер, интернет материалдары (YouTube.comGoogle.kz)
Жалпы мақсаты:Өтірік өлеңді ажырата білуге, сурет бойынша өтірік өлең құрай білуге үйрету
Міндеттері:Өтірік өлеңнің не екенін ұғындыруӨтірік өлеңді ажырата білуОқушыны өз бетімен өтірік өлең құрай білуі
Оқыту нәтижелері:Өтірік өлеңнің не екенін ұғындыӨтірік өлеңді ажырата біледіӨз бетімен өтірік өлең құрай біледі
Тапсырмалар:1. . « Банкідегі тапсырма» Шындық пен өтірік қиық сөйлемдер2. Сөздік жұмысы Жоқ сөздерді сурет арқылы тауып,орнына қою. 3. АДүзелханов. Қырық өтірік атты суреттегі Тазша бала әрекетіне берілген тапсырмалар.4. . « Мәселені болжау». Суреттерді сәйкестендіру арқылы өтірік өлең шығарту.


Сабақтың барысы
Уақыты Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс -әрекеті




2минут













3минут









6минут















5минут





















10минут























7минут





























7минут



































3минут



























2минут













I Ұйымдастыру Сәлемдесу.Психологиялық дайындық. Сандарғабайланысты оқушыларды 2 топқа бөліп аламын.Жаңа сабақты меңгертуӨтірік өлең туралы мағұлмат беремін. Өтірік өлең ауызша тараған қазақхалқының асыл мұраларының бірі.Оқулықпен жұмысӨтірік өлеңді тізбектеп оқыту, мазмұнын қара сөзбен жеткізу.



1-тапсырма. « Сиқырлы қорапша»Балалардың алдына шындық пен өтірік қиық сөйлем жазылған қорапша тастаймын. Мен атқа міндім. Аян шегірткемен серуендеді. Астанаға инелікпен ұшып бардым. Әкем машина алды.Формативті бағалауЖақсы орындаған топты қол шапалақтау арқылы мадақтау.

2-тапсырма Сөздік жұмысыӨтірік өлеңді тақтаға жазып қойып сөздік жұмысын жасау. Кейбір сөздерді сары түспен бояп сол сөздерді суретпен сәйкестендіру.Формативті бағалауТез орындаған жұпты қол шапалақтау арқылы мадақтау.Сергіту сәті3-тапсырма.АДүзелханов. Қырық өтірік атты суреттегі Тазша бала әрекетіне берілген тапсырмалар.1-топ Тазша бала неге мініп ұшқан деп ойлайсың?2-топ Киіз үйде қайда тіккен деп ойлайсың?3-топ Неге мініп саяхатқа аттанған деп ойлайсың?4-топ Жүгін неге артқан деп ойлайсың?

Формативті бағалау(жұлдызшалар үлестіру арқылы)

4-тапсырма. «Мәселені болжау». Берілген суреттер бойынша өтірік өлің құрастыру.



Түйме үй Ши шие

Теңіз түйе Күйме шие 5-тапсырмаБерілген сурет бойынша өтірік өлең құрастыру.

























Бағалау Өзін- өзі бағалау бетшесіОқушының аты-жөні: ------------------- сыныбы -----

Бағалау критерийі: «5» деген баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса«4» деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса«3» деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса

Рефлексия





Смайликтерге оқушылар өз ойларын жазып жапсырады.



Үйге тапсырма

Өтірік өлеңді жаттау, өз ойларыңнан өтірік өлең шығарып келу.









Сәлемдесу. Сандарға байланысты оқушылар 2 топқа бөлінеді.



Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқып шығады, қай мәтін әзілге жақын екенін ажыратады,мазмұнын қара сөзбен баяндап береді.



Оқушылар қораптағы қиық сөйлемдерді оқып оның өтірік немесе шындық екенін ажыратып ,өтірік сөйлемдерді теріп берілген қағазға жапсыру.





Жұптық жұмыс. Балалар таратып берген кестеге,сол кестеге жоқ сөздердің орнына суреттегі заттың атауын жазып табады.











Әр топта берілген тапсырмаларды орындатып,соған сәйкес сурет салғызу, оны қорғату.













Берілген сурет арқылы топ болып өтірік өлең құрайды.Құраған өтірік өлеңдерін оқиды.

















Топ болып суретке қарап өтірік өлең құрастырады, құрастырған өлнңдерін оқиды







































Оқушылар өз өздерін бағалайды,бағаны шынайы қоюға тырысады.

























Мұғалімге кері байланысқа шығады.


Сабақ №28Мектеп О.Молдағожин атындағы ОМ
Сабақ тақырыбы: Көңілді тіл туралы ертегі
Күні: 13.11Мұғалім есімі: Кенешева И.М.
Сынып: ТДС 4Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсатыАртикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйрету.
Оқу нәтижелеріАртикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйренеді.
Алдыңғы оқуШ дыбысының артикуляциялық дайындық жаттығулары
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар

Басталуы І.Ұйымдастыру кезеңі /салемдесу, сыныпты түгендеу, оқу құралдарын тексеру /Психологиялық дайындық /ишара арқылы/-Амандасу-Мимикалық гимнастика:Көзімізді ашып-жұмамызЕрнімізді түтікше тәрізді алға созамызЖымиюДауыс ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу.5мин



15мин
Ортасы ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру : Көңілді тіл туралы ертегі Ертеде бір қып-қызыл еріндердің артында аппақ тістердің арғы жығында көңілді тіл өмір сүріпті. Күнде таңертең оны сүйікті САҒАТ оятыпты. Сырт-сырт соғады сағатТаппайды бір тағат



тілді ауыз қуысынан шығарып, оңға, солға қимылдату керек.





Сағат қалай жұмыс істейтінін көрсетейік. Сағат қалай жүреді. Тик-Так Тіл оянып, керіліп жуынуға барады. ТІСІН ЫСАДЫ Күлімсіреу, тістерді көсету. Жалпақ тілмен үстіңгі астыңғы тістердің сыртқы жағынан өту (тіс тазалауға еліктеу арқылы) және астыңғы тістердің де сыртқы жағын тазалау.





Тісімізді калай ысу керек екенін көрсетейік. ШАШЫН ТАРАЙДЫ

Тілдің қарны ашып, таңғы асқа ШЕЛПЕК дайындағысы келеді.



Ол үшін ҚАМЫР ИЛЕУ керек. Біз оған көмектесейік. ТА-ТА –ТА тісімізбен тілімізді тістейміз. Қамырымыз дайын енді ШЕЛПЕК дайындау керек. ПЛЯ-ПЛЯ-ПЛЯ. Шелпек дайын. Оны ТӘТТІ ТОСАППЕН жеу керек .Күлімсіреу, ауызды ашып, шыныаяқ формасындағы тілмен, үстінен астына қарай қимыл жасап, ерінді жалау. Қозғалысты жалғастыруға болады және шыныаяқ формасын бұзбай тілді алуға болады. Жасайды анам тосап,жидекке шекер қосып, Көрсем тілмен жалап, тәтті екен балдайОй тәтті тосап ерінге жағылып қалыпты. Таңертеңгі асымыз осымен бітті,енді серуенге шыңайын. Сендер ойнағанды жақсы көресіндер ме? ТІЛМЕН ОЙНАУ. Ойнап болған соң МАШИНАСЫНА отырып кетеді. Машина қалай жүреді көрсетейік. Тіл машинасымен келе жатса жанынан АТ ШАУЫП КЕЛЕДІ Күлімсіреу, ауызды ашып түлдің ұшымен сыртылдату. «ат тұяғыман сыртылдатады»Жылқы деген жануар Құшақ жетпес жалы барБие, құлын, тайы барҮйірімен жайылар Жұмбақ жасырам Сумандаған тілі бар,бұраңдаған ізі бар Тіл ұшында уы бар, Ол не? Біліп ал! ЖЫЛАНТіл тағы машинамен келе жатса,ағашта жылан өрмелеп бара жатыр екен.Жақсы демалып келді тіл,ауызды ашып,бөлмесін қарап, демалуға кетті. Осымен біздің ертегі аяқталды.
10-12 мин
Аяқталуы ІҮ.Жаңа сабақты бекіту:-Ертегі ұнады ма?-Қандай кейіпкерлер кездесті?-Қандай жаттығулар жасадық? Ү.Үйге тапсырма. Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын қайталау.5 мин

3 мин
Қосымша ақпарат
Саралау Бағалау АКТ












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!