Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы:
Өтірік өлең
Сілтемелері
Әдебиеттік оқу оқулығы Атамұра-2013,АКТ,суреттер, кестелер, интернет материалдары (YouTube.comGoogle.kz)
Жалпы мақсаты:
Өтірік өлеңді ажырата білуге, сурет бойынша өтірік өлең құрай білуге үйрету
Міндеттері:
Өтірік өлеңнің не екенін ұғындыруӨтірік өлеңді ажырата білуОқушыны өз бетімен өтірік өлең құрай білуі
Оқыту нәтижелері:
Өтірік өлеңнің не екенін ұғындыӨтірік өлеңді ажырата біледіӨз бетімен өтірік өлең құрай біледі
Тапсырмалар:
1. . « Банкідегі тапсырма» Шындық пен өтірік қиық сөйлемдер2. Сөздік жұмысы Жоқ сөздерді сурет арқылы тауып,орнына қою. 3. АДүзелханов. Қырық өтірік атты суреттегі Тазша бала әрекетіне берілген тапсырмалар.4. . « Мәселені болжау». Суреттерді сәйкестендіру арқылы өтірік өлең шығарту.
Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
2минут
3минут
6минут
5минут
10минут
7минут
7минут
3минут
2минут
I ҰйымдастыруСәлемдесу.Психологиялық дайындық. Сандарғабайланысты оқушыларды 2 топқа бөліп аламын.Жаңа сабақты меңгертуӨтірік өлең туралы мағұлмат беремін. Өтірік өлең ауызша тараған қазақхалқының асыл мұраларының бірі.Оқулықпен жұмысӨтірік өлеңді тізбектеп оқыту, мазмұнын қара сөзбен жеткізу.
1-тапсырма. « Сиқырлы қорапша»Балалардың алдына шындық пен өтірік қиық сөйлем жазылған қорапша тастаймын. Мен атқа міндім. Аян шегірткемен серуендеді. Астанаға инелікпен ұшып бардым. Әкем машина алды.Формативті бағалауЖақсы орындаған топты қол шапалақтау арқылы мадақтау.
2-тапсырма Сөздік жұмысыӨтірік өлеңді тақтаға жазып қойып сөздік жұмысын жасау. Кейбір сөздерді сары түспен бояп сол сөздерді суретпен сәйкестендіру.Формативті бағалауТез орындаған жұпты қол шапалақтау арқылы мадақтау.Сергіту сәті3-тапсырма.АДүзелханов. Қырық өтірік атты суреттегі Тазша бала әрекетіне берілген тапсырмалар.1-топ Тазша бала неге мініп ұшқан деп ойлайсың?2-топ Киіз үйде қайда тіккен деп ойлайсың?3-топ Неге мініп саяхатқа аттанған деп ойлайсың?4-топ Жүгін неге артқан деп ойлайсың?
Формативті бағалау(жұлдызшалар үлестіру арқылы)
4-тапсырма. «Мәселені болжау». Берілген суреттер бойынша өтірік өлің құрастыру.
Түйме үй Ши шие
Теңіз түйе Күйме шие5-тапсырмаБерілген сурет бойынша өтірік өлең құрастыру.
Бағалау Өзін- өзі бағалау бетшесіОқушының аты-жөні: ------------------- сыныбы -----
Бағалау критерийі: «5» деген баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса«4» деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса«3» деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса
Рефлексия
Смайликтерге оқушылар өз ойларын жазып жапсырады.
Үйге тапсырма
Өтірік өлеңді жаттау, өз ойларыңнан өтірік өлең шығарып келу.
Сәлемдесу. Сандарға байланысты оқушылар 2 топқа бөлінеді.
Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқып шығады, қай мәтін әзілге жақын екенін ажыратады,мазмұнын қара сөзбен баяндап береді.
Оқушылар қораптағы қиық сөйлемдерді оқып оның өтірік немесе шындық екенін ажыратып ,өтірік сөйлемдерді теріп берілген қағазға жапсыру.
Жұптық жұмыс. Балалар таратып берген кестеге,сол кестеге жоқ сөздердің орнына суреттегі заттың атауын жазып табады.
Әр топта берілген тапсырмаларды орындатып,соған сәйкес сурет салғызу, оны қорғату.
Берілген сурет арқылы топ болып өтірік өлең құрайды.Құраған өтірік өлеңдерін оқиды.
Топ болып суретке қарап өтірік өлең құрастырады, құрастырған өлнңдерін оқиды
Оқушылар өз өздерін бағалайды,бағаны шынайы қоюға тырысады.
Мұғалімге кері байланысқа шығады.
Сабақ №28
Мектеп О.Молдағожин атындағы ОМ
Сабақ тақырыбы:Көңілді тіл туралы ертегі
Күні: 13.11
Мұғалім есімі: Кенешева И.М.
Сынып: ТДС 4
Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйрету.
Оқу нәтижелері
Артикуляциялық жаттығулардың жасалуын үйренеді.
Алдыңғы оқу
Ш дыбысының артикуляциялық дайындық жаттығулары
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Басталуы
І.Ұйымдастыру кезеңі /салемдесу, сыныпты түгендеу, оқу құралдарын тексеру /Психологиялық дайындық /ишара арқылы/-Амандасу-Мимикалық гимнастика:Көзімізді ашып-жұмамызЕрнімізді түтікше тәрізді алға созамызЖымиюДауыс ырғағын қалыптастыруға арналған жаттығу.
5мин
15мин
Ортасы
ІІІ.Жаңа сабақты меңгеру : Көңілді тіл туралы ертегі Ертеде бір қып-қызыл еріндердің артында аппақ тістердің арғы жығында көңілді тіл өмір сүріпті. Күнде таңертең оны сүйікті САҒАТоятыпты. Сырт-сырт соғады сағатТаппайды бір тағат
тілді ауыз қуысынан шығарып, оңға, солға қимылдату керек.
Сағат қалай жұмыс істейтінін көрсетейік. Сағат қалай жүреді. Тик-Так Тіл оянып, керіліп жуынуға барады. ТІСІН ЫСАДЫКүлімсіреу, тістерді көсету. Жалпақ тілмен үстіңгі астыңғы тістердің сыртқы жағынан өту (тіс тазалауға еліктеу арқылы) және астыңғы тістердің де сыртқы жағын тазалау.
Тісімізді калай ысу керек екенін көрсетейік. ШАШЫН ТАРАЙДЫ
Тілдің қарны ашып, таңғы асқа ШЕЛПЕК дайындағысы келеді.
Ол үшін ҚАМЫР ИЛЕУ керек. Біз оған көмектесейік. ТА-ТА –ТА тісімізбен тілімізді тістейміз. Қамырымыз дайын ендіШЕЛПЕК дайындау керек. ПЛЯ-ПЛЯ-ПЛЯ. Шелпек дайын. Оны ТӘТТІ ТОСАППЕН жеу керек .Күлімсіреу, ауызды ашып, шыныаяқ формасындағы тілмен, үстінен астына қарай қимыл жасап, ерінді жалау. Қозғалысты жалғастыруға болады және шыныаяқ формасын бұзбай тілді алуға болады.Жасайды анам тосап,жидекке шекер қосып, Көрсем тілмен жалап, тәтті екен балдайОй тәтті тосап ерінге жағылып қалыпты. Таңертеңгі асымыз осымен бітті,енді серуенге шыңайын. Сендер ойнағанды жақсы көресіндер ме? ТІЛМЕН ОЙНАУ. Ойнап болған соң МАШИНАСЫНА отырып кетеді. Машина қалай жүреді көрсетейік. Тіл машинасымен келе жатса жанынан АТ ШАУЫП КЕЛЕДІ Күлімсіреу, ауызды ашып түлдің ұшымен сыртылдату. «ат тұяғыман сыртылдатады»Жылқы деген жануар Құшақ жетпес жалы барБие, құлын, тайы барҮйірімен жайылар Жұмбақ жасырам Сумандаған тілі бар,бұраңдаған ізі бар Тіл ұшында уы бар, Ол не? Біліп ал! ЖЫЛАНТіл тағы машинамен келе жатса,ағашта жылан өрмелеп бара жатыр екен.Жақсы демалып келді тіл,ауызды ашып,бөлмесін қарап, демалуға кетті. Осымен біздің ертегі аяқталды.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз