2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Өткен материалды қайталау, бекіту.

Өткен материалды қайталау, бекіту.

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныпқа сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК




«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері: Найманкулова Н.С.

«Келісемін» ___________

Сынып жетекшісі: Коспанова А.М.









Тақырыбы: «Өткен материалды қайталау, бекіту.»

Өтетін орыны: «№ 4 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Сынып: 2«ә»

Мерзімі:18.12.2024

Тобы: БББ 22-09-03

Машықкер: Төлегенова Г.Т.

Баға: «___»__________________













Семей, 2024

Бөлім:


Педагогтің

аты-жөні:

Төлегенова Гүлім Төлегенқызы

Күні: 18.12.2024ж

Сынып: 2

Қатысушылар саны: 19

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Өткен материалды қайталау, бекіту.»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.1 – Қосуды және азайтуды баған түрінде орындау арқылы екі таңбалы сандармен амалдарды есептеу.

2.1.1.2 – Сандық және сөздік есептерді шығару барысында амалдарды таңдау, талдау жасау және нәтижесін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың қосу, азайту амалдарын орындау дағдыларын бекіту.

Сандарды салыстыру, есептерді шығару және өлшем бірліктерін түрлендіру қабілеттерін дамыту.

Логикалық ойлау мен математикалық сауаттылықты арттыру.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 минут

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу;

Оқушыларды түгендеу;

Сабаққа деген дайындықтарын сұрау;

Психологиялық ахуал орнату.

«Жүректен жүрекке» әдісі

Бұл әдіс арқылы оқушылар бір–біріне деген жылы лебіздер білдіріп, тілектерін айтады.













Бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіріп, тілектерін айтады.




















Сабақтың ортасы







3 минут









3 минут















2 минут





















4 минут











5 минут





























5 минут













3 минут















5 минут














Жаңа сабақ.

«Өткен материалды қайталау, бекіту.»

Тапсырма 1.

«Қоянды тамақтандыр» әдісі.

Бұл әдіс арқылы оқушылар сәбізге мәні 90 болатындай етіп, «60, 40, 50, 20, 30, 70.» сандарын қосып, жазады.



Тапсырма 2.



Тапсырма 3.

Екі таңбалы сандарды пайдаланып, екі қосынды жаз. Сонда осы сандардың бірліктерін қосқанда 10, ал ондықтарын қосқанда 7 шығатын болсын. Қосындылардың мәнін тап. Жауабы:

56+24=80

4+6=10

5+2=7



Тапсырма 4.



Тапсырма 5.

Жауабы:

2–нұсқа.

200тг + 200тг + 200тг + 100тг + 100тг + 100тг = 900тг

3–нұсқа.

100тг +100тг + 100тг + 100тг + 100тг + 200тг + 200тг = 900тг



Тапсырма 6.

«Таратпа қағаз» жұмысы.

Көрсетілген өлшем бірліктерін түрлендір.

500см = ... м 35 см = ... дм ... см

6 м 3 дм = ... дм 2 дм 4 см = ... см



Тапсырма 8.



Тапсырма 10.

«Таратпа қағаз» жұмысы.

Мәндерін тауып, оларды рим цифрларымен жаз.

XX – VIII = XII X – IV = VI

X + II = XII XI – IX = II

XX – X = X XI – VII = IV











Сәбіздерге мәні 90 болатын амалдар жазып, қоянға жабыстырады.





Берілген амалдарды баған түрінде есептейді.













Есептің шартын мұқият тыңдайды. Қосындылардың мәнін табады.

















Берілген салыстыру тапсырмасын орындайды.









































Таратылған қағаздардағы көрсетілген өлшем бірліктерін түрлендіріп, жазады.





Берілген амалдарды ретімен есептеп, дұрыс шығарады.















Берілген есептердің мәнін тауып, оларды рим цифрімен жазады.





















Жауаптарды тексеріп, дұрыс орындалғанын талқылау.







Оқушылардың жауаптарын тексеріп, түсіндіру жұмыстарын жүргізу.









Дұрыс жауаптарды оқушылармен бірге талдау.



































Мақтау.











Оқушылардың жауаптарын тексеріп, түсіндіру жұмыстарын жүргізу.





Мадақтау.













Оқулық.















Оқулық.





















Оқулық.

















































Оқулық.


















Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс.

1.Балалар, бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындадық?

2.Бүгін шығарған есептер сендерге түсінікті болды ма?

3.Бүгінгі тапсырмалар бойынша қоятын сұрақтарың бар ма?

Үйге тапсырма.

127 бет, 7, 9, 11 тапсырмалар.




Сұрақтарға жауап беріп, сабақты қорытындылайды.











Күнделікке үй тапсырмасын жазады.



Рефлексия.

«Гүлді боя» әдісі.

Сабақты түсіндім – жасыл.

Сабақты орташа түсіндім – сары.

Сабақты мүлде түсінбедім – қызыл.




Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендеріне байланысты гүлдерді бояйды.






21 Қаңтар 2025
187
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі