Сабақтың ортасы
3 минут
3 минут
2 минут
4 минут
5 минут
5 минут
3 минут
5 минут
|
Жаңа сабақ.
«Өткен материалды қайталау,
бекіту.»
Тапсырма 1.
«Қоянды тамақтандыр»
әдісі.
Бұл
әдіс арқылы оқушылар сәбізге мәні 90 болатындай етіп, «60, 40, 50,
20, 30, 70.» сандарын қосып, жазады.
Тапсырма 2.

Тапсырма 3.
Екі
таңбалы сандарды пайдаланып, екі қосынды жаз. Сонда осы сандардың
бірліктерін қосқанда 10, ал ондықтарын қосқанда 7 шығатын болсын.
Қосындылардың мәнін тап. Жауабы:
56+24=80
4+6=10
5+2=7
Тапсырма 4.

Тапсырма 5.

Жауабы:
2–нұсқа.
200тг + 200тг + 200тг + 100тг + 100тг + 100тг =
900тг
3–нұсқа.
100тг +100тг + 100тг + 100тг + 100тг + 200тг +
200тг = 900тг
Тапсырма 6.
«Таратпа қағаз» жұмысы.
Көрсетілген өлшем бірліктерін
түрлендір.
500см = ... м 35 см = ... дм ...
см
6 м
3 дм = ... дм 2 дм 4 см = ... см
Тапсырма 8.

Тапсырма 10.
«Таратпа қағаз» жұмысы.
Мәндерін тауып, оларды рим цифрларымен
жаз.
XX
– VIII =
XII X – IV = VI
X +
II = XII XI – IX = II
XX – X = X
XI – VII = IV
|
Сәбіздерге мәні 90 болатын амалдар жазып, қоянға
жабыстырады.
Берілген амалдарды баған түрінде
есептейді.
Есептің шартын мұқият тыңдайды. Қосындылардың
мәнін табады.
Берілген салыстыру тапсырмасын
орындайды.
Таратылған қағаздардағы көрсетілген өлшем
бірліктерін түрлендіріп, жазады.
Берілген амалдарды ретімен есептеп, дұрыс
шығарады.
Берілген есептердің мәнін тауып, оларды рим
цифрімен жазады.
|
Жауаптарды тексеріп, дұрыс орындалғанын
талқылау.
Оқушылардың жауаптарын тексеріп, түсіндіру
жұмыстарын жүргізу.
Дұрыс жауаптарды оқушылармен бірге
талдау.
Мақтау.
Оқушылардың жауаптарын тексеріп, түсіндіру
жұмыстарын жүргізу.
Мадақтау.
|

Оқулық.
Оқулық.
Оқулық.

Оқулық.

|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Кері байланыс.
1.Балалар, бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар
орындадық?
2.Бүгін шығарған есептер сендерге түсінікті болды
ма?
3.Бүгінгі тапсырмалар бойынша қоятын сұрақтарың
бар ма?
Үйге тапсырма.
127
бет, 7, 9, 11 тапсырмалар.
|
Сұрақтарға жауап беріп, сабақты
қорытындылайды.
Күнделікке үй тапсырмасын
жазады.
|
|
|