Материалдар / Өткен оқу жылына талдау жұмысы

Өткен оқу жылына талдау жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткен оқу жылына балабақшаға арналған талдау жұмысы. Осы талдау жұмысын негізге ала отырып балабақшаңыздың өткен оқу жылына талдау жұмысын жасауыңызға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2022
1114
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 бөлім. Мектепке дейінгі ұйым туралы ақпарат

Мекеме атауы: «Өрнек» жеке-меншік бөбекжай балабақшасы

Заңгерлік мекен-жайы: ШҚО, Көкпекті ауданы, Преображенка ауылы, Предгорная,22 көшесі.

Электрондық мекен-жайы: ornek@mail.ru

Қай жылдан бастап құрылған – 2014 жылы

Жоба қуаттылығы: 60 орын

Мекеменің жұмыс уақыты: аптасына 5 күндік жұмыс

Мектепке дейінгі мекеме Жарғы бекітілген негізінде жұмыс атқарады. Қазіргі таңда балабақшада 3 топ жұмыс жасайды.




























2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ МІНДЕТТЕРДІ ОРЫНДАУ БОЙЫНША ТАЛДАУ

2020-2021 оқу жылында балабақшаның тәрбиелеу-оқыту негізгі бағыты төмендегі болды.

Тәрбиелеу-білім беру процесінің негізгі міндеттері:

- мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативтік, танымдық, шығармашылық біліктер мен дағдыларды, әлеуметтендіруді қалыптастыру мен дамыту;

- тәрбиелеу-білім беру процесіне қауіпсіз білім беру ортасын құру; - тәрбиеленушілердің мектепте оқуына табысты дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді құру;

- «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру аясында ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген руханиадамгершілік дағдыларын қалыптастыру.

Жылдық міндеттерді жүзеге асыру барлық жұмысы:

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы.;

-«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы;

- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы негізінде құрастырылған.


















ОҚЫТУ-ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІНІҢ ТАЛДАУЫ


2019-2020 оқу жылында оқыту-тәрбиелеу үрдісі Қазақстан Республикасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың» мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде кіші топтан бастап, ересек топтарға дейін жүзеге асырылады. Балабақшаның педагогикалық ұжымы оқу жылының барысында өз жұмысының оқу жоспарын, жылдық міндеттерін төмендегі бағдарламалар арқылы жүзеге асырды:

Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы.;

-«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы;

-«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы;

-2020-2021 оқу жылында ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат негізінде құрастырылған.

-«Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдстырылған оқу қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы.

Тәрбиелеу-білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының (бұдан әрі - Стандарт) талаптарына сәйкес іске асырылады және «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» бес білім беру салалары бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталады. Балабақшадағы оқыту-тәрбиелеу жұмысы жылдық оқу жоспары мен оқу қызметінің кестесіне сәйкес құрылады. Жоспардың жүзеге асырылуы оқу қызметінің ұйымдастыруда әртүрлі әдіс пен нысандарды қолдану (балалардың жас ерекшеліктері және жеке ерекшеліктерін ескере отырып және бағдарламалық материалдың қиындығына байланысты қолданылатын ұйымдастырылған оқу іс-әрекет барысында, топтық жұмыста, жеке жұмыс, жұппен жұмыс); еркін әрекет (ойын-сауық, ойын, ізденіс-тәжірибе барысында) арқылы жүзеге асырылады. 2020-2021 оқу жылында балабақшамызда 3 топ қалыптасқан.


Ата-аналармен жұмыс жүйесін талдау.

Біздің мектепке дейінгі ұйымның ата-аналар қауымдастығымен бірлескен жұмыс оның мазмұнын, ұйымдастыруы мен әдістемені анықтайтын, ережелерге негізделеді:

- Жұмыстың жүйелілігі мен сабақтастығы (жылдық жоспарға сәйкес);

- Мектепке дейінгі тәрбиені әр түрлі нысандарда қоғамдық насихаттайтын жұмыстың мақсаттылығы:

- Баланың отбасындажәне балабақшадығы баланың құқығын қорғау; - Балаларды тәрбиелеу, дамыту және сауықтыру;

- Балалардың құрбылар мен ересектер арасындағы қарым-қатынасы; - Бала-ата-ана қарым-қатынасы;

- Баланың дамуындағы кідірісті түзету

- Ата-аналарды МДҰ жұмысының мазмұнымен таныстыру;

- 5-6 жастағы балаларды мектепке дайындау;

- Ата-аналардың мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасын дамытуға қатысуы.

Балабақшамызда ата-аналарды педагогикалық ағарту үшін жұмыстың белсенді нысандары кең қолданылады, МДҰ жұмысы туралы пікірді зерттеу мақсатында, отбасының білім беру қызметтерін анықтау мақсатында сауалнамалау жүргізіледі. Ата-аналармен жыл бойы арнайы жоспар бойынша жұмыстар ұйымдастырылып отырды. Топтардағы ата-аналар бұрышы ақыл-кеңестермен толықтырылып отырады. Сонымен қатар балабақша мен отбасы арасындағы жұмыста бірлескен шығармашылық жұмыстардың көрмелері, отбасылық газеттер, мерекелік ертеңгіліктер мен ойын-сауықтар жоғары деңгейде өткізіледі. Жыл бойы төмендегі іс-шаралар ұйымдастырылды: «Денсаулыққа мұқият болайық» тақырыбында ата-аналарға жалпы жиналысы./қашықтықтан, әлеуметтік желі арқылы/ Педагогикалық үрдісті «Ата-ана – бала – педагог» байланысы арқылы құру.

Педагогтың міндеті – ата-анамен байланыс жасау:

-Ақпарат алмасу арқылы жақындасу;

-Оқыту үдерісіне белсенді қатысуға шақыру;

- Ата-анамен тығыз байланыс жасауға көз жеткізу;

-Бала тәрбиесінің сапасына көңіл бөлу.








2020-2021 оқу жылында өткізілген іс-әрекетінің талдауы


Оқу жыл бойына балалармен төмендегідей сауықтыру іс-әрекеттері жүргізілуде:

Адам денсаулығына қамқорлық, бала денсаулығы үшін ең манызды кешенді санитарлы- гигиеналық ережесі мен нормасы күн тәртібіне, тамақтануына, еңбектктенуіне, демалуына сай. Бұл рухани физикалық гармониялы қамқорлықта.

бар.

Мынадай медициналық жабдықтар балаларды сауықтыру үшін қолданылады:

- Бой өлшегіш,

- Кварцтеу шамдары,

- Бакпрепараттар сақтау тоңазатқышы.

Балабақшаның жалпы санитарлы –гигиеналық жағдайы мемлекеттік санитарлы-эпидемиалогиялық талаптарына тазартылған су, сәулелік және басқа тәртіптері нормаларына сай. Балабақшаның әкімшілігі мен медициналық қызметкерлері бала денсаулығының дамуына жауапкершілікті емдеу

профилактика шараларын жүргізу,

санитарлы –гигиеналық нормасын,

күн тәртібін,

тамақтану сапасын қамтамасыз етеді.

Балабақшаның медициналық қызметкерлері санитарлы ағарту жұмысын ата-аналармен жүргізеді.

Жұмыстың негізгі бағыттары:

-Аурудың алдын алу шаралары;

- Балалардың бейімделу кезеңін қолайлы өткізу;

- Гигиеналық тазалық тәртібін сақтау;

-Әртүрлі паталогиялық аурулардың алдын алу үшін дәрігер мамандармен жыл сайын жоспарлы алдын алу тексерулерін өткізуде;

-Ауруларды алдын ала сақтандыру (дәрумендер беру, тыныс алу жолдарын алдын ала емдеу, екпе жұмыстары, ұйқыдан түрғаннан кейін шынықтыру шаралары);

- Жұқпалы аурулардың алдын алу және таралмауына әлеуметтік тазалық және арнайы шаралар өткізу;

-Балалар жарақатының алдын алу, барлық жағдайлардағы жарақаттарды есептеу және сараптау.

«Өрнек» балабақшасындағы медициналық қызметкер тәрбиешілермен бірлесе отырып, балабақша балаларының өмірін, денсаулығын қорғау және оларға медициналық-әлеуметтік жағдай туғызу үшін төмендегідей іс-шаралар жүргізді.

1. Балабақшаға жаңа келген балаларды қабылдауды бақылау.

2.Туған күндеріне, анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне қарай балаларды топқа бөлуге белсене қатысу.

3.Балаларды тәрбилеу жағдайын, балабақша ішінің тазалығын үнемі қадағалап отыру.

4.Балалар ауруының алдын-алу жағдайларын қадағалау.

5.Балалардын өсіп дамуын, денсаулығын үнемі қадағалап отыру, арнайы дәрігер мамандардың тексеруін, зертханалық тексеру, тағы да басқа жұмыстарды кезеңкезеңмен ұйымдастырып отыру.

6.Балабақша әкімшілігі күн тәртібінің орындалуын қатаң бақылауға алады, балабақша қызметкерлерінен балаларды жақсы күтуді, санитарлық-тазалықты сақтауды талап етеді.

Тәрбиеленушілердің физикалық дамуы:

жыл

барлығы

Физикалық даму көрсеткіштері

топ

бала

Оқу жылы бастапқы

Оқу жылы соңы

2019-2020

3

60

Жоғары-0%

Орташа-98%

Төмен-2%

Жоғары-4%

Орташа-96%

Төмен-0%

2020-2021

3

60

Жоғары-9%

Орташа-48%

Төмен-39%

Жоғары-42%

Орташа-45%

Төмен-13%

2020-2021 оқу жылында жарақат алу жағдайы:

ҰОҚ-0;

Серуенде-0;

Режимдік сәттерде-0;

Басқа-0.




Балалардың өткен оқу жылындағы бейімделунің нәтижесі

Жаңадан келген балалар, балабақшаға қабылданып, бейімделу кезеңінен сәтті өтті. Тәрбиеленушілердің әлеуметтену деңгейі жақсы деп айтуға болады. Келесі оқу жылында тәрбиеленушілерді балабақшаға бейімдеу жұмыстарын бұдан да жетілдіру қажет. Балабақшаның білім ортасы барлық санитарлық-гигиеналық талаптарға сай.




2020-2021 оқу жылында педагогқызметкерлерінің жағдайын талдау.


«Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының білім деңгейі

жыл

Барлық педагогтар саны

білімі

жоғары

Орта-арнаулы

басқа

ағымдағы

2020-2021

6

2

4

0

0

Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының еңбек өтілі

Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымның Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымның

жыл

Барлық педагогтар саны

5 жылғы дейін

5 жылдан 10 жылға дейін

10 жылдан 30 жылға дейін

20 жылдан 30 жылға дейін

30 жылдан артық

2020-2021 жж.

6

2

0

2

1

1


«Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының біліктілік деңгейі


Оқу жылы

Барлық педагогтар саны

Жоғарғы санатты

Бірінші санатты

Екінші санатты

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ