Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1 бөлім. Мектепке дейінгі ұйым туралы ақпарат

    Мекеме атауы: «Өрнек» жеке-меншік бөбекжай балабақшасы

    Заңгерлік мекен-жайы: ШҚО, Көкпекті ауданы, Преображенка ауылы, Предгорная,22 көшесі.

    Электрондық мекен-жайы: ornek@mail.ru

    Қай жылдан бастап құрылған – 2014 жылы

    Жоба қуаттылығы: 60 орын

    Мекеменің жұмыс уақыты: аптасына 5 күндік жұмыс

    Мектепке дейінгі мекеме Жарғы бекітілген негізінде жұмыс атқарады. Қазіргі таңда балабақшада 3 топ жұмыс жасайды.




























    2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ МІНДЕТТЕРДІ ОРЫНДАУ БОЙЫНША ТАЛДАУ

    2020-2021 оқу жылында балабақшаның тәрбиелеу-оқыту негізгі бағыты төмендегі болды.

    Тәрбиелеу-білім беру процесінің негізгі міндеттері:

    - мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативтік, танымдық, шығармашылық біліктер мен дағдыларды, әлеуметтендіруді қалыптастыру мен дамыту;

    - тәрбиелеу-білім беру процесіне қауіпсіз білім беру ортасын құру; - тәрбиеленушілердің мектепте оқуына табысты дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді құру;

    - «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру аясында ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген руханиадамгершілік дағдыларын қалыптастыру.

    Жылдық міндеттерді жүзеге асыру барлық жұмысы:

    -«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы.;

    -«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы;

    - «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы негізінде құрастырылған.


















    ОҚЫТУ-ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІНІҢ ТАЛДАУЫ


    2019-2020 оқу жылында оқыту-тәрбиелеу үрдісі Қазақстан Республикасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың» мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде кіші топтан бастап, ересек топтарға дейін жүзеге асырылады. Балабақшаның педагогикалық ұжымы оқу жылының барысында өз жұмысының оқу жоспарын, жылдық міндеттерін төмендегі бағдарламалар арқылы жүзеге асырды:

    -«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы.;

    -«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы;

    -«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы;

    -2020-2021 оқу жылында ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат негізінде құрастырылған.

    -«Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдстырылған оқу қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы.

    Тәрбиелеу-білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының (бұдан әрі - Стандарт) талаптарына сәйкес іске асырылады және «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» бес білім беру салалары бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталады. Балабақшадағы оқыту-тәрбиелеу жұмысы жылдық оқу жоспары мен оқу қызметінің кестесіне сәйкес құрылады. Жоспардың жүзеге асырылуы оқу қызметінің ұйымдастыруда әртүрлі әдіс пен нысандарды қолдану (балалардың жас ерекшеліктері және жеке ерекшеліктерін ескере отырып және бағдарламалық материалдың қиындығына байланысты қолданылатын ұйымдастырылған оқу іс-әрекет барысында, топтық жұмыста, жеке жұмыс, жұппен жұмыс); еркін әрекет (ойын-сауық, ойын, ізденіс-тәжірибе барысында) арқылы жүзеге асырылады. 2020-2021 оқу жылында балабақшамызда 3 топ қалыптасқан.


    Ата-аналармен жұмыс жүйесін талдау.

    Біздің мектепке дейінгі ұйымның ата-аналар қауымдастығымен бірлескен жұмыс оның мазмұнын, ұйымдастыруы мен әдістемені анықтайтын, ережелерге негізделеді:

    - Жұмыстың жүйелілігі мен сабақтастығы (жылдық жоспарға сәйкес);

    - Мектепке дейінгі тәрбиені әр түрлі нысандарда қоғамдық насихаттайтын жұмыстың мақсаттылығы:

    - Баланың отбасындажәне балабақшадығы баланың құқығын қорғау; - Балаларды тәрбиелеу, дамыту және сауықтыру;

    - Балалардың құрбылар мен ересектер арасындағы қарым-қатынасы; - Бала-ата-ана қарым-қатынасы;

    - Баланың дамуындағы кідірісті түзету

    - Ата-аналарды МДҰ жұмысының мазмұнымен таныстыру;

    - 5-6 жастағы балаларды мектепке дайындау;

    - Ата-аналардың мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасын дамытуға қатысуы.

    Балабақшамызда ата-аналарды педагогикалық ағарту үшін жұмыстың белсенді нысандары кең қолданылады, МДҰ жұмысы туралы пікірді зерттеу мақсатында, отбасының білім беру қызметтерін анықтау мақсатында сауалнамалау жүргізіледі. Ата-аналармен жыл бойы арнайы жоспар бойынша жұмыстар ұйымдастырылып отырды. Топтардағы ата-аналар бұрышы ақыл-кеңестермен толықтырылып отырады. Сонымен қатар балабақша мен отбасы арасындағы жұмыста бірлескен шығармашылық жұмыстардың көрмелері, отбасылық газеттер, мерекелік ертеңгіліктер мен ойын-сауықтар жоғары деңгейде өткізіледі. Жыл бойы төмендегі іс-шаралар ұйымдастырылды: «Денсаулыққа мұқият болайық» тақырыбында ата-аналарға жалпы жиналысы./қашықтықтан, әлеуметтік желі арқылы/ Педагогикалық үрдісті «Ата-ана – бала – педагог» байланысы арқылы құру.

    Педагогтың міндеті – ата-анамен байланыс жасау:

    -Ақпарат алмасу арқылы жақындасу;

    -Оқыту үдерісіне белсенді қатысуға шақыру;

    - Ата-анамен тығыз байланыс жасауға көз жеткізу;

    -Бала тәрбиесінің сапасына көңіл бөлу.








    2020-2021 оқу жылында өткізілген іс-әрекетінің талдауы


    Оқу жыл бойына балалармен төмендегідей сауықтыру іс-әрекеттері жүргізілуде:

    Адам денсаулығына қамқорлық, бала денсаулығы үшін ең манызды кешенді санитарлы- гигиеналық ережесі мен нормасы күн тәртібіне, тамақтануына, еңбектктенуіне, демалуына сай. Бұл рухани физикалық гармониялы қамқорлықта.

    бар.

    Мынадай медициналық жабдықтар балаларды сауықтыру үшін қолданылады:

    - Бой өлшегіш,

    - Кварцтеу шамдары,

    - Бакпрепараттар сақтау тоңазатқышы.

    Балабақшаның жалпы санитарлы –гигиеналық жағдайы мемлекеттік санитарлы-эпидемиалогиялық талаптарына тазартылған су, сәулелік және басқа тәртіптері нормаларына сай. Балабақшаның әкімшілігі мен медициналық қызметкерлері бала денсаулығының дамуына жауапкершілікті емдеу

    – профилактика шараларын жүргізу,

    санитарлы –гигиеналық нормасын,

    күн тәртібін,

    тамақтану сапасын қамтамасыз етеді.

    Балабақшаның медициналық қызметкерлері санитарлы ағарту жұмысын ата-аналармен жүргізеді.

    Жұмыстың негізгі бағыттары:

    -Аурудың алдын алу шаралары;

    - Балалардың бейімделу кезеңін қолайлы өткізу;

    - Гигиеналық тазалық тәртібін сақтау;

    -Әртүрлі паталогиялық аурулардың алдын алу үшін дәрігер мамандармен жыл сайын жоспарлы алдын алу тексерулерін өткізуде;

    -Ауруларды алдын ала сақтандыру (дәрумендер беру, тыныс алу жолдарын алдын ала емдеу, екпе жұмыстары, ұйқыдан түрғаннан кейін шынықтыру шаралары);

    - Жұқпалы аурулардың алдын алу және таралмауына әлеуметтік тазалық және арнайы шаралар өткізу;

    -Балалар жарақатының алдын алу, барлық жағдайлардағы жарақаттарды есептеу және сараптау.

    «Өрнек» балабақшасындағы медициналық қызметкер тәрбиешілермен бірлесе отырып, балабақша балаларының өмірін, денсаулығын қорғау және оларға медициналық-әлеуметтік жағдай туғызу үшін төмендегідей іс-шаралар жүргізді.

    1. Балабақшаға жаңа келген балаларды қабылдауды бақылау.

    2.Туған күндеріне, анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне қарай балаларды топқа бөлуге белсене қатысу.

    3.Балаларды тәрбилеу жағдайын, балабақша ішінің тазалығын үнемі қадағалап отыру.

    4.Балалар ауруының алдын-алу жағдайларын қадағалау.

    5.Балалардын өсіп дамуын, денсаулығын үнемі қадағалап отыру, арнайы дәрігер мамандардың тексеруін, зертханалық тексеру, тағы да басқа жұмыстарды кезеңкезеңмен ұйымдастырып отыру.

    6.Балабақша әкімшілігі күн тәртібінің орындалуын қатаң бақылауға алады, балабақша қызметкерлерінен балаларды жақсы күтуді, санитарлық-тазалықты сақтауды талап етеді.

    Тәрбиеленушілердің физикалық дамуы:

    жыл

    барлығы

    Физикалық даму көрсеткіштері

    топ

    бала

    Оқу жылы бастапқы

    Оқу жылы соңы

    2019-2020

    3

    60

    Жоғары-0%

    Орташа-98%

    Төмен-2%

    Жоғары-4%

    Орташа-96%

    Төмен-0%

    2020-2021

    3

    60

    Жоғары-9%

    Орташа-48%

    Төмен-39%

    Жоғары-42%

    Орташа-45%

    Төмен-13%

    2020-2021 оқу жылында жарақат алу жағдайы:

    ҰОҚ-0;

    Серуенде-0;

    Режимдік сәттерде-0;

    Басқа-0.




    Балалардың өткен оқу жылындағы бейімделунің нәтижесі

    Жаңадан келген балалар, балабақшаға қабылданып, бейімделу кезеңінен сәтті өтті. Тәрбиеленушілердің әлеуметтену деңгейі жақсы деп айтуға болады. Келесі оқу жылында тәрбиеленушілерді балабақшаға бейімдеу жұмыстарын бұдан да жетілдіру қажет. Балабақшаның білім ортасы барлық санитарлық-гигиеналық талаптарға сай.




    2020-2021 оқу жылында педагогқызметкерлерінің жағдайын талдау.


    «Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының білім деңгейі

    жыл

    Барлық педагогтар саны

    білімі

    жоғары

    Орта-арнаулы

    басқа

    ағымдағы

    2020-2021

    6

    2

    4

    0

    0

    Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының еңбек өтілі

    Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымның Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымның

    жыл

    Барлық педагогтар саны

    5 жылғы дейін

    5 жылдан 10 жылға дейін

    10 жылдан 30 жылға дейін

    20 жылдан 30 жылға дейін

    30 жылдан артық

    2020-2021 жж.

    6

    2

    0

    2

    1

    1


    «Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының біліктілік деңгейі


    Оқу жылы

    Барлық педагогтар саны

    Жоғарғы санатты

    Бірінші санатты

    Екінші санатты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сеитказына Амангуль Ергазыевна
    22 Ақпан 2022
    1450
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өткен оқу жылына талдау жұмысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өткен оқу жылына талдау жұмысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өткен оқу жылына балабақшаға арналған талдау жұмысы. Осы талдау жұмысын негізге ала отырып балабақшаңыздың өткен оқу жылына талдау жұмысын жасауыңызға болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1 бөлім. Мектепке дейінгі ұйым туралы ақпарат

    Мекеме атауы: «Өрнек» жеке-меншік бөбекжай балабақшасы

    Заңгерлік мекен-жайы: ШҚО, Көкпекті ауданы, Преображенка ауылы, Предгорная,22 көшесі.

    Электрондық мекен-жайы: ornek@mail.ru

    Қай жылдан бастап құрылған – 2014 жылы

    Жоба қуаттылығы: 60 орын

    Мекеменің жұмыс уақыты: аптасына 5 күндік жұмыс

    Мектепке дейінгі мекеме Жарғы бекітілген негізінде жұмыс атқарады. Қазіргі таңда балабақшада 3 топ жұмыс жасайды.




























    2020-2021 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ МІНДЕТТЕРДІ ОРЫНДАУ БОЙЫНША ТАЛДАУ

    2020-2021 оқу жылында балабақшаның тәрбиелеу-оқыту негізгі бағыты төмендегі болды.

    Тәрбиелеу-білім беру процесінің негізгі міндеттері:

    - мектеп жасына дейінгі балаларда коммуникативтік, танымдық, шығармашылық біліктер мен дағдыларды, әлеуметтендіруді қалыптастыру мен дамыту;

    - тәрбиелеу-білім беру процесіне қауіпсіз білім беру ортасын құру; - тәрбиеленушілердің мектепте оқуына табысты дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді құру;

    - «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру аясында ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген руханиадамгершілік дағдыларын қалыптастыру.

    Жылдық міндеттерді жүзеге асыру барлық жұмысы:

    -«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы.;

    -«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы;

    - «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы негізінде құрастырылған.


















    ОҚЫТУ-ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІНІҢ ТАЛДАУЫ


    2019-2020 оқу жылында оқыту-тәрбиелеу үрдісі Қазақстан Республикасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың» мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде кіші топтан бастап, ересек топтарға дейін жүзеге асырылады. Балабақшаның педагогикалық ұжымы оқу жылының барысында өз жұмысының оқу жоспарын, жылдық міндеттерін төмендегі бағдарламалар арқылы жүзеге асырды:

    -«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығы.;

    -«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы;

    -«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығы;

    -2020-2021 оқу жылында ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат негізінде құрастырылған.

    -«Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды даярлық сыныптарында ұйымдстырылған оқу қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығы.

    Тәрбиелеу-білім беру процесі Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының (бұдан әрі - Стандарт) талаптарына сәйкес іске асырылады және «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» бес білім беру салалары бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталады. Балабақшадағы оқыту-тәрбиелеу жұмысы жылдық оқу жоспары мен оқу қызметінің кестесіне сәйкес құрылады. Жоспардың жүзеге асырылуы оқу қызметінің ұйымдастыруда әртүрлі әдіс пен нысандарды қолдану (балалардың жас ерекшеліктері және жеке ерекшеліктерін ескере отырып және бағдарламалық материалдың қиындығына байланысты қолданылатын ұйымдастырылған оқу іс-әрекет барысында, топтық жұмыста, жеке жұмыс, жұппен жұмыс); еркін әрекет (ойын-сауық, ойын, ізденіс-тәжірибе барысында) арқылы жүзеге асырылады. 2020-2021 оқу жылында балабақшамызда 3 топ қалыптасқан.


    Ата-аналармен жұмыс жүйесін талдау.

    Біздің мектепке дейінгі ұйымның ата-аналар қауымдастығымен бірлескен жұмыс оның мазмұнын, ұйымдастыруы мен әдістемені анықтайтын, ережелерге негізделеді:

    - Жұмыстың жүйелілігі мен сабақтастығы (жылдық жоспарға сәйкес);

    - Мектепке дейінгі тәрбиені әр түрлі нысандарда қоғамдық насихаттайтын жұмыстың мақсаттылығы:

    - Баланың отбасындажәне балабақшадығы баланың құқығын қорғау; - Балаларды тәрбиелеу, дамыту және сауықтыру;

    - Балалардың құрбылар мен ересектер арасындағы қарым-қатынасы; - Бала-ата-ана қарым-қатынасы;

    - Баланың дамуындағы кідірісті түзету

    - Ата-аналарды МДҰ жұмысының мазмұнымен таныстыру;

    - 5-6 жастағы балаларды мектепке дайындау;

    - Ата-аналардың мектепке дейінгі ұйымның материалдық базасын дамытуға қатысуы.

    Балабақшамызда ата-аналарды педагогикалық ағарту үшін жұмыстың белсенді нысандары кең қолданылады, МДҰ жұмысы туралы пікірді зерттеу мақсатында, отбасының білім беру қызметтерін анықтау мақсатында сауалнамалау жүргізіледі. Ата-аналармен жыл бойы арнайы жоспар бойынша жұмыстар ұйымдастырылып отырды. Топтардағы ата-аналар бұрышы ақыл-кеңестермен толықтырылып отырады. Сонымен қатар балабақша мен отбасы арасындағы жұмыста бірлескен шығармашылық жұмыстардың көрмелері, отбасылық газеттер, мерекелік ертеңгіліктер мен ойын-сауықтар жоғары деңгейде өткізіледі. Жыл бойы төмендегі іс-шаралар ұйымдастырылды: «Денсаулыққа мұқият болайық» тақырыбында ата-аналарға жалпы жиналысы./қашықтықтан, әлеуметтік желі арқылы/ Педагогикалық үрдісті «Ата-ана – бала – педагог» байланысы арқылы құру.

    Педагогтың міндеті – ата-анамен байланыс жасау:

    -Ақпарат алмасу арқылы жақындасу;

    -Оқыту үдерісіне белсенді қатысуға шақыру;

    - Ата-анамен тығыз байланыс жасауға көз жеткізу;

    -Бала тәрбиесінің сапасына көңіл бөлу.








    2020-2021 оқу жылында өткізілген іс-әрекетінің талдауы


    Оқу жыл бойына балалармен төмендегідей сауықтыру іс-әрекеттері жүргізілуде:

    Адам денсаулығына қамқорлық, бала денсаулығы үшін ең манызды кешенді санитарлы- гигиеналық ережесі мен нормасы күн тәртібіне, тамақтануына, еңбектктенуіне, демалуына сай. Бұл рухани физикалық гармониялы қамқорлықта.

    бар.

    Мынадай медициналық жабдықтар балаларды сауықтыру үшін қолданылады:

    - Бой өлшегіш,

    - Кварцтеу шамдары,

    - Бакпрепараттар сақтау тоңазатқышы.

    Балабақшаның жалпы санитарлы –гигиеналық жағдайы мемлекеттік санитарлы-эпидемиалогиялық талаптарына тазартылған су, сәулелік және басқа тәртіптері нормаларына сай. Балабақшаның әкімшілігі мен медициналық қызметкерлері бала денсаулығының дамуына жауапкершілікті емдеу

    – профилактика шараларын жүргізу,

    санитарлы –гигиеналық нормасын,

    күн тәртібін,

    тамақтану сапасын қамтамасыз етеді.

    Балабақшаның медициналық қызметкерлері санитарлы ағарту жұмысын ата-аналармен жүргізеді.

    Жұмыстың негізгі бағыттары:

    -Аурудың алдын алу шаралары;

    - Балалардың бейімделу кезеңін қолайлы өткізу;

    - Гигиеналық тазалық тәртібін сақтау;

    -Әртүрлі паталогиялық аурулардың алдын алу үшін дәрігер мамандармен жыл сайын жоспарлы алдын алу тексерулерін өткізуде;

    -Ауруларды алдын ала сақтандыру (дәрумендер беру, тыныс алу жолдарын алдын ала емдеу, екпе жұмыстары, ұйқыдан түрғаннан кейін шынықтыру шаралары);

    - Жұқпалы аурулардың алдын алу және таралмауына әлеуметтік тазалық және арнайы шаралар өткізу;

    -Балалар жарақатының алдын алу, барлық жағдайлардағы жарақаттарды есептеу және сараптау.

    «Өрнек» балабақшасындағы медициналық қызметкер тәрбиешілермен бірлесе отырып, балабақша балаларының өмірін, денсаулығын қорғау және оларға медициналық-әлеуметтік жағдай туғызу үшін төмендегідей іс-шаралар жүргізді.

    1. Балабақшаға жаңа келген балаларды қабылдауды бақылау.

    2.Туған күндеріне, анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне қарай балаларды топқа бөлуге белсене қатысу.

    3.Балаларды тәрбилеу жағдайын, балабақша ішінің тазалығын үнемі қадағалап отыру.

    4.Балалар ауруының алдын-алу жағдайларын қадағалау.

    5.Балалардын өсіп дамуын, денсаулығын үнемі қадағалап отыру, арнайы дәрігер мамандардың тексеруін, зертханалық тексеру, тағы да басқа жұмыстарды кезеңкезеңмен ұйымдастырып отыру.

    6.Балабақша әкімшілігі күн тәртібінің орындалуын қатаң бақылауға алады, балабақша қызметкерлерінен балаларды жақсы күтуді, санитарлық-тазалықты сақтауды талап етеді.

    Тәрбиеленушілердің физикалық дамуы:

    жыл

    барлығы

    Физикалық даму көрсеткіштері

    топ

    бала

    Оқу жылы бастапқы

    Оқу жылы соңы

    2019-2020

    3

    60

    Жоғары-0%

    Орташа-98%

    Төмен-2%

    Жоғары-4%

    Орташа-96%

    Төмен-0%

    2020-2021

    3

    60

    Жоғары-9%

    Орташа-48%

    Төмен-39%

    Жоғары-42%

    Орташа-45%

    Төмен-13%

    2020-2021 оқу жылында жарақат алу жағдайы:

    ҰОҚ-0;

    Серуенде-0;

    Режимдік сәттерде-0;

    Басқа-0.




    Балалардың өткен оқу жылындағы бейімделунің нәтижесі

    Жаңадан келген балалар, балабақшаға қабылданып, бейімделу кезеңінен сәтті өтті. Тәрбиеленушілердің әлеуметтену деңгейі жақсы деп айтуға болады. Келесі оқу жылында тәрбиеленушілерді балабақшаға бейімдеу жұмыстарын бұдан да жетілдіру қажет. Балабақшаның білім ортасы барлық санитарлық-гигиеналық талаптарға сай.




    2020-2021 оқу жылында педагогқызметкерлерінің жағдайын талдау.


    «Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының білім деңгейі

    жыл

    Барлық педагогтар саны

    білімі

    жоғары

    Орта-арнаулы

    басқа

    ағымдағы

    2020-2021

    6

    2

    4

    0

    0

    Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының еңбек өтілі

    Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымның Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымның

    жыл

    Барлық педагогтар саны

    5 жылғы дейін

    5 жылдан 10 жылға дейін

    10 жылдан 30 жылға дейін

    20 жылдан 30 жылға дейін

    30 жылдан артық

    2020-2021 жж.

    6

    2

    0

    2

    1

    1


    «Өрнек» балабақшасының педагогикалық ұжымының біліктілік деңгейі


    Оқу жылы

    Барлық педагогтар саны

    Жоғарғы санатты

    Бірінші санатты

    Екінші санатты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Тәлімгерлерге Мектепке дейінгі балалар
    22.02.2022
    1450
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сеитказына Амангуль Ергазыевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации