Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен
бөлу кестесін құру, білу және қолдану;
3.5.1.2 ** есептерді шығаруда
«бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса»/ «бір затқа жіберілген
шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын»/ ұзындығы, ені, ауданы
ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану
|
Сабақ
тың басы
3минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
25 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты қорыту
5минут
Кері байланыс
5 минут
|
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау
8- тапсырма
Өрнектердің мәнін есептеп, жауабын
сандықтан тап.
63 – 21 : 7 =63-3=60
48 – 8 : 2 48-4=44
(90 – 34) : 7 =56/7=8
(2 + 5) · 7 =7*7=49
2 + 5 · 7
8 : 4 · 7
3 · 3 · 3
(18 + 3) : 7
Жаңа тақырып
1-тапсырма
Мысалдарды есептеп, олардың мәнін өсу
ретімен орналастыр. Мақалды оқы.
жолдасынан 5 · 7=35
көреді 6 · 7=42
Жаман 9 · 3=27
Өз 6 · 8 =48
Жақсы 9 · 5=45
Жаман жолдасынан көреді, Жақсы өз басынан
көреді.
Топтық жұмыс
2-тапсырма
Оқушылар сатушыға көгөніс пен жемістің
массасын есептеуге көмектесті. Керекті формуланы жаз. Есепті
шығар
1) саны-4
ж.м-28кг
М-?
Ш:м-ж.м/с
М-28/4=7кг
2)массасы-6кг
Ж.м-54кг
С-?
Ш: с=ж.м/м
С=54/6=9
Өзіндік жұмыс
3-тапсырма
Есепті шығар
Апельсин -4дана,24кг
Мандарин- 3дана ,?
Бағасы-?
Ш: м=м.ж/с
М=24/4=6кг
Ж.м=м*с
Ж.м=6кг*3=18кг
Ж:массасы 6кг,3 дана мандариннің жалпы
массасы 18кг
Орнымыздан тұрамыз
Алақанды ұрамыз
Оңға қарай иіліп
Солға қарай иіліп
Бір отырып,бір тұрып
Орнымызды табамыз
Жұптық жұмыс
4-тапсырма
Салыстыр.
7 · 6 > 5 · 6
6 · 8 = 8 · 6
5 · 7 > 7 · 3
3 · 7 < 6 · 6
48 : 6 = 2 · 4
54 : 6 = 18 : 2
3 · 7 + 7 =7 · 3 + 7
7 · (39 – 36) < 7 · 3 + 6
(17 – 10) · 3 <7 + 7 · 3
5-тапсырма.
Кесте бойынша есеп құрастырып, оны
шығар.
6дана-42кг
9дана -?
Массасы -?
Ш:м=ж.м/с
М=42кг/6=7кг
Ж.м=м*с
Ж.м=7кг*9=63кг
Ж: массасы 7кг,9дана -63кг
Үй тапсырмасы
7-тапсырма
Өрнектің мәнін тап.
(4 + 5) · 5 =9*5=45
4 · 6 + (2 + 6)= 24+8=32
8 · 6 – 4 : 2 48-2=46
4 + 5 · 5 =4+25=29
4 · (6 + 2) + 64*8+6=32+6=38
8 · (6 – 4) : 28*2/2=16/2=8
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын тексертеді
Орындаған амалдарын оқиды
Тапсырмалар
ды орындайды
Формуланы пайдаланып есепті
шығарады
Жеке жұмыс жасайды
Есепті шығарады
Жаттығу жасайды
Дәптермен жұмыс жасайды
Тапсырмалар
ды орындайды
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Өрнектердің мәнін
есептеп, жауабын табады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Мысалдарды есептеп,
олардың мәнін өсу ретімен орналастырады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Керекті формуланы
жазады-1б.
Есепті
шығарады-1б
Дескриптор:
Жалпы массаны таба
алады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Есепті кестені
пайдаланып шығарады-1б
Тапсырманы өз бетінше
орындай алады-1б
Мықтысыңдар!
ДескриптоР:
Салыстыру
жасайды-1б
Дескриптор:
Кесте бойынша есеп
құрастырып, оны шығарады-1б
Жарайсың!
Мен сенімен
мақтанамын!
Тамаша!
ДескриптоР:
Есептеу жүргізе
алады-1б
Тамаша!
«Данышпан
үкі» әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу құралдары
Жұмыс дәптері
Оқулық
Суреттер
Оқулық
Қимылдар
Оқулық
Кесте
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|