|
Педагогтің аты-жөні |
Багдат Х |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны:18 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Өткенді бекіту Табиғатты қорғау – Отанды сүю. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.1.5жақшалы және жақшасыз әріпті, санды өрнектерді (екі амалдан артық қосу мен азайту/5 көлемінде және бөлу)салыстыру. 2.2.1.6 екі - үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:Құрамында барлық 4арифметикалық амалдары болатын, жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудын реті жөніндегі тәртіпті білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бірқатар оқушылар үшін:Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын,жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудың реті жөніндегі тәртіпті қолдану,жақшалы және жақшасыз әріпті және санды өрнектерді салыстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Өрнектерді амалдардың орындалу ретімен байланысты логикалық тапсырмаларды орындау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Өзара кері есептер құрастыра алады. Жылдам және дұрыс есептей алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар игереді: Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы және жақшасыз өрнектерді дауыстап оқу. Пәндік лексика және терминология: Амалдар реті, жақшалар, өрнек. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары: оқушыларды қарым – қатынас жасау ақрқылы жауапкершілік және ынтымақтастықта жұмыс жасауға тарту. Жұмыс барысында құрдастарына құрмет көрсетуге баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу, музыка |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, қима қағаздар,бағалау қағаздары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Өрнек, қосу мен азайту, көбейту мен бөлу амалдары компонеттерінің атауы, амалдардың орындалу реті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Бір , екі, үш Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз. Жұмыс ережесімен келісу
Алдымен оқушыларды 3 топқа бөліп аламын.
«Қорғайық»
«Сақ бол» Топқа бөлу арқылы сабақтың мақсатын ашу. Берілетін тапсырмалар төмендегідей форматта өтеді. Бағалау бірге жүріп отырады.
. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) ІІ.Өткен сабақты қайталау «Қар кесегі» әдісі арқылы өткенді қайталаймын. Амалдардың орындалу ретін анықта 1 100-(18-9)•4=64 2 8•4+27:3=41 3 24:3•4=32 Мұғалімнің үлгісімен тексеру. ҚБ: Смайликтер
«Кемпірқосақ» әдісі арқылы тессеру 17-бет №3 Салыстыр 5*3...9*3 18:3...18:6 15:3...15+3 12:2...12:6 3*8...8*3 24:3...24-3 Мұғалім үлгісімен тексеру ҚБ: Басбармақ №5 Өрнек құрастырып, олардың мәнін табу. 85+4*3 =97 (32:8)*(9-2)=28 |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды Сабақ барысында қатысқан оқушыларға жетондар беріп отырам да, сабақ соңында санап , жетондар санына қарай бағалаймын. . |
ҚБ: Смайликтер немесе жетондар арқылы бағалау.
Смайликтер жапсыру. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. Қима қағаздар, Плакат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. «Сақина салу» әдісі арқылы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: БАГДАТ ЮРАШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Өткенді бекіту Табиғатты қорғау – Отанды сүю.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Өткенді бекіту Табиғатты қорғау – Отанды сүю.Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді есептер шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















