Пән:
Математика
|
Мектеп:
Ораз Жандосов атындағы орта мектеп
интернат КММ
|
Күні:16.10.2019
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Кошакаева Айгуль
|
Сынып: 4-сынып
|
Қатысқандар
саны:21
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Өткенді қайталау
және қорытындылау
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
4.4.1.3- есептерді шешу
үдерісінде жиындардың қиылысуы мен бірігуінің ауыстырымдылық және
терімділік қасиеттерін
қолдану
4.5.1.2-Есептерді
шығару үдерісінде жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара
тәуелділігін пайдалану
|
Алдыңғы
білім
Ресурстар
|
Жиындардың
бірігуі мен қиылысуы.
|
Топтамалар,кәмпиттер
,алмалар,чупа-чупс,бейнекөрініс.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру.
Психологиялық
дайындық
Жұмыс ережесін
келісу.(топта,жұпта)
Қызығушылықты
ояту.
Еңбек және оның адам
үшін маңызы./Құндылық/
«Еңбек» туралы әлеуметтік
бейнекөрініс.
Оқу мақсатын
таныстыру
-Бүгінгі сабақтың мақсаты
қандай?
Жиындардың қиылысуы мен
бірігуінің қасиеттері туралы білімді
пысықтау.
Пысықтау.33-сабақ.
Күн ретін,тақырыпты
жазу.
№1.
Тақтада
Жиындар берілген. A және В
жиындарының бірігуін тап. Диаграммамен
бейнеле.
А = { 3, 5, 0, 11, 12, 19} А
В={ 0,12}
В = {2, 4, 8, 12, 18,
0}
№2.Өзіндік
жұмыс
«Чупа-чупстен»
алып мысалдар
шығару
а)19х4=76 м масаның ұшып өткен
арақашықтығы.
ә)150/10=15с-қарғаның өткен
уақыты
б)180/6=30км/сағ-теплоход
жылдамдығы
Қиындықтарды
түзету
-Кім қай жерде қателік
жіберді?
-Кімде қандай қиындықтар
туындады?
ҚБ:
«Басбармақ»
|
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары
видео
Оқулық
Чупа-чупстен топтамалары
|
Сабақтың
ортасы
Сергіту
сәті
|
Жұптық
жұмыс
№3
Амалдар бойынша жаз және
есепте.
706 271 · 2 + 16 758 · 3 =
1412542+50274=
1462818
(47 820 + 125 170) : 5 ==
172990/5 = 34598
373 154 : 2 + 900 349 – 15 370
=186577+900349-15370=1071556
4.(2 398 + 12 290) : 2
=4*14688/2 =58752/2 =
29376
6.(12 468 – 9 398) + 37 852
=6*3070+37852=18420+37852=
56272
1 000 000 – 201 411 · 3 =
1000000-604233=
395767
Топтық
жұмыс
№4.Үш топқа
қашықтық,жылдамдық,уақытқа берілген есептер
ұсынылады
А)5*2= 10 км-жаяудың жүрген
жолы
ә)15*5= 75км. -велосипедшінің
жүрген жолы
б)5*200 = 1000м-спортшының
жүгіріп өтетін жолы
Шығармашылық
жұмыс
№5
«Спортшылар» және
«Футболшылар», «Біздің сыныптың оқушылары» және «Біздің сыныптың
ұлдары» жиындарының қатынасын Эйлер дөңгелегімен
бейнеле.
ҚБ:
«Смайликтермен»
«Еңбекшіл досым-ай»
әні
|
топтамалар
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Постер
Венн
диаграммасы
Оқулық
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Математика күнделікті
өмірде
№7
Балалар сөз құрастырып ойнап
отыр. Әріптер жиынының ішкі жиынын құрайтын бес сөзді құрастыруға
көмектес.
А = { Қ, Ұ, Л, Ы, Н, Ш, А, Қ
}
Сен
зерттеушісің
№8
Әлия алма жинап алып,оларды
санай бастады. Үштен және төрттен санаған кезде бір алма артық
қалды. Бестен санағанда бірде-бір алма артық қалған жоқ. Егер
алманың саны мүмкін болатын санның ең кішісі болса, Әлия неше алма
жинап алған?
25/3 =8
(1қ)
25/4=6(1қ)
25/5=5
Жауабы: Әлия 25 алма жинап жинап
алды.
Үйге
тапсырма:№9.123-бет
Кері
байланыс.
-Бүгінгі сабақтан нені
білдік?
-Қай кезең
ұнады?
-Қай тапсырманы тағы орындағың
келеді?
Жапондық бағалау
әдісі.
Дұрыс,келісемін. Толықтырамын,
басқа көзқарасым
бар.
Менің сұрағым
бар.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
Алмалар,себет
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін кері байланыс парағы
тапсырмала
ры арқылы білдіре
алады.
|