Материалдар / открытый урок Етістік. Глагол. Verb 6 класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

открытый урок Етістік. Глагол. Verb 6 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
495
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Күні: ФИО учителя: Буркитбаева М.Б.,

Сынып:



ТақырыбыЕтістік. Глагол. Verb

Жетістікке жету үшін арналған оқу мақсаттары Етістіктер туралы білімдерді пысықтау; оқушылардың білімін нақтылау, өздігінше ізденуге жетелеу, ойлау қабілеттерін жетілдіру.

Сабақтың мақсатыОй - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, сауаттылыққа баулу, олардың ой - пікірін қалыптастыру.
Бағалау критерийіКритериалды бағалау (қалыптастырушы және жиынтық)
Тілдік құзыреттілік

Мәтін құрастыруАвторлық орындық»)
Пәнаралық байланысОрысағылшын тілдері
Сабақ жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы

Ресурстар
Басталуы 8 мин

Ұйымдастыру кезеңі (үш тілде амандасу)Топқа бөліЕтістік сөздері арқылы қазақша, орысша, ағылшынша(жүгір, секір, биле, отыр, ойна, ойлан. беги,прыгай, танцуй, садись, играй, думай. run, jump, dance, sit down, play, think ) Миға шабуыл
  • Балалар біз қандай сөздермен топқа бөліндік?
  • На какие вопросы отвечают эти слова?
  • What are these words?
  • Ал енді біз неге бұл сөздермен топқа бөліндік деп ойлайсыздар?
  • (балалар жауап беру арқылы тақырыпты ашады)Үй тапсырмасын сұрау «Етістіктің портреті» оқушылар (қазақ, орыс, ағылшын тілінде)етістіктерді атайды

    Портрет (бағалау критерийі)







    Үлестірмелі карточкалар















    А4 қағазы
    Ортасы 27 мин
  • «Домино» ойыны




  • Бағалау критерийі

  • Оқулықпен жұмыс (топтарға жаттығуларды бөліп беру)
  • Оқушылар берілген жаттығулардан етістіктерді теріп жазып үш тілге аударады(қазақ, орыс, ағылшын тілінде)І топ - 170 жаттығуІІ топ – 171 жаттығуІІІ топ – 172 жаттығу

    Дескриптор арқылы бағаланадыБағалау критерийі



  • Әңгіме құрастыру суретпен (әуенмен)
  • (5 – 6 сөйлем) «Авторлық орындық» .

    Оқушылар төменде аталған тақырып бойынша әңгіме құрастырып, «Джигсо» әдісі бойыншаІ топ – «Кітапханада»ІІ топ – «В музее»ІІІ топ – «At school» («Джигсо» методі)

    Бағалау критерийі

    Қағаз қиындылары

    Оқулық









    Сурет АКТА4 қағазы
    АяқталуыСабақты бекіту

    Қорытындылау«Фишбоун» әдісі (Кері байланыс)





    Бағалау парақшасы арқылы

    ДЕСКРИПТОР (топтық)

    Үй тапсырмасы «Етістіктер әлемінде» туралы ертегі жазып келу
    «Балық қаңқасы» диаграммасы































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!