Басталуы
8 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі (үш
тілде амандасу)
Топқа
бөлі
Етістік сөздері арқылы
қазақша, орысша, ағылшынша
(жүгір, секір, биле, отыр,
ойна, ойлан. беги,прыгай, танцуй, садись, играй, думай. run, jump,
dance, sit down, play, think )
Миға
шабуыл
-
Балалар біз қандай
сөздермен топқа бөліндік?
-
На какие вопросы отвечают
эти слова?
-
What are these words?
-
Ал енді біз неге бұл
сөздермен топқа бөліндік деп
ойлайсыздар?
(балалар жауап беру арқылы
тақырыпты ашады)
Үй тапсырмасын
сұрау
«Етістіктің портреті»
оқушылар (қазақ, орыс, ағылшын тілінде)етістіктерді
атайды
Портрет (бағалау
критерийі)
Портретті салып
келу
|
1б
|
Етістіктерді
дұрыс айту
|
1б
|
Етістіктерді орыс, ағылшын тілдеріне аудару
|
3б
|
|
Үлестірмелі
карточкалар
А4
қағазы
|
|
|
Ортасы
27
мин
|
-
«Домино»
ойыны
-
-
Бағалау
критерийі
Дұрыс
құрастыру
|
3б
|
Уақытты тиімді
пайдалану
|
2б
|
-
Оқулықпен жұмыс (топтарға
жаттығуларды бөліп беру)
Оқушылар берілген
жаттығулардан етістіктерді теріп жазып үш тілге
аударады
(қазақ, орыс, ағылшын
тілінде)
І топ - 170
жаттығу
ІІ топ – 171
жаттығу
ІІІ топ – 172
жаттығу
Дескриптор арқылы
бағаланады
Бағалау
критерийі
Етістіктерді
табу
|
2б
|
Оларды орыс, ағылшын тілдеріне аудару
|
2б
|
Уақытты тиімді
пайдалану
|
1б
|
-
Әңгіме құрастыру суретпен
(әуенмен)
(5 – 6 сөйлем) «Авторлық
орындық» .
Оқушылар төменде аталған
тақырып бойынша әңгіме құрастырып, «Джигсо» әдісі
бойынша
І топ –
«Кітапханада»
ІІ топ – «В
музее»
ІІІ топ – «At
school» («Джигсо»
методі)
Бағалау
критерийі
Мазмұны
|
2б
|
Тақырыпты
ашу
|
2б
|
Уақытты тиімді
пайдалану
|
1б
|
|
Қағаз
қиындылары
Оқулық
Сурет
АКТ
А4
қағазы
|
|
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
|
Қорытындылау
«Фишбоун» әдісі (Кері
байланыс)


Бағалау парақшасы
арқылы
ДЕСКРИПТОР
(топтық)
|
«5»
|
«4»
|
«3»
|
Портрет
қорғау
|
|
|
|
Домино
ойыны
|
|
|
|
Оқулықпен
жұмыс
|
|
|
|
Әңгіме құрастыру
«Авторлық орындық»
|
|
|
|
Үй
тапсырмасы
«Етістіктер әлемінде»
туралы ертегі жазып келу
|
«Балық қаңқасы»
диаграммасы
|
|
|