Өтпелі металдар. Өтпелі металлдардың биологиялық ролі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өтпелі металдар. Өтпелі металлдардың биологиялық ролі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтпелі металдарға жалпы сипаттама беру, олардың физикалық, химиялық қасиеттерін, биологиялық ролін атап,маңызын ашады
Материалдың қысқаша нұсқасы

«О.Көшеков атындағы Атырау аграрлы-техникалық колледжі» ҚМК



Сабақ жоспары


Модуль: «Жаратылыстану»

Пән атауы: Химия

Сабақтың тақырыбы: Өтпелі металдардың жалпы сипаттамасы.Өтпелі металдардың биологиялық рөлі. Өтпелі металдардың қасиеттері.

Дайындаған педагог: Кушбаева Г.М.

« 23 » 12 2024ж

1.Жалпы мәліметтер:

Курс _1_ Оқу жылы: 2024/25 Топ: 1зем1

Сабақ типі: Аралас сабақ

2.Мақсаты, міндеттері: Өтпелі металдарға жалпы сипаттама беру, қасиеттерін,өтпелі металдардың биологиялық рөлін атап,маңызын ашады.

3.Сабақты жабдықтау:

3.1. Таратпа материалдар, конспект,оқулықтар. оқулық, үлестірмелі материалдар

3.2. Техникалық құралдар, презентациялық материалдар: интерактивті тақта, қима қағаздар, интернет ресурстар, презентация. https://www.youtube.com/watch?v=zBeAMp0GZ6M; https://wordwall.net/ru/myactivities; https://learningapps.org/myapps.php; https://www.flippity.net/RandomNamePicker 3.3М.Қ. Оспанова, Қ.С. Аухадиева, Т.Г. Белоусова «Химия» 1-бөлім 10-сынып. Жаратылыстану-математикалық бағыт. Алматы «Мектеп» 2019ж





Сабақ барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Білім алушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин.






Үй тапсырмасын тексеру.

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Студенттермен амандасу, топты түгендеу.

Жағымды сөздер” әдісімен психологиялық жағымды ахуал туғызу.





Learning Apps” платформасы арқылы өткен сабақта алған білімдерін тексеру мақсатында тест жұмысын орындату.

Студенттер мұғаліммен амандасады, сабақта кім жоғын айтады.

Шеңбер құру арқылы бір-біріне жағымды, жылы сөздер айтады.





Берілген сілтеме арқылы студенттер тест жұмысын орындап,сұрақтарға жауап береді.

Бір-біріне жағымды, жылы сөздер айту арқылы өздеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды.






Әр дұрыс жауапқа 10 балл беріледі.











https://learningapps.org/myapps.php


Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин

Білім алушыларды “Flippity.net” платформасы арқылы 4 топқа бөлдім.



Тақырыпты ашу мақсатында периодтық кесте көмегімен өтпелі металдармен таныстырамын және «Кинометафора» әдісі арқылы білім алушыларға «Өтпелі металдардың биологиялық рөлі» туралы бейнеролик ұсынамын ЕББҚ (есту қабілеті зақымдалған білім алушыларға бейнероликті титрмен шығарамын).


Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі.

Тапсырма №1

Өтпелі металдарды және олардың биологиялық рөлін құрастырыңдар


Бағалау критерийі:

-Өтпелі металдардың биологиялық рөлін ашады.


Білім алушылар “Flippity.net” платформасы көмегімен 4 топқа бөлінеді.














Дескриптор:


1. Бейнероликпен танысады;

2. Маңызды ақпараттарды даптерге жазып алады;

3. Алған ақпаратты постерге түсіреді.



















ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек»


https://www.flippity.net/RandomNamePicker.htm




Бейнероликтің сілтемесі: https://www.youtube.com/watch?v=zBeAMp0GZ6M


Оқулық: Химия-11 сынып §67

Picture 2

Сабақтың ортасы





10 мин






















5 мин

Тапсырма №2

Жұптық жұмыс - «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Ауыспалы металдар мен сілтілік металдардың физикалық қасиеттерін салыстырыңыз.


Бағалау критерийі:

Өтпелі металдар ұғымын ашады және өтпелі металдардың қасиеттерін түсіндіреді.



Тапсырма №3


ЖҒС – құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру құзіреттілігін арттыруға бағытталған тапсырма.


ЖҒС дамыту үшін оқу сауаттылығын пайдалана отырып, тұтас мәтінді қолдандым, білім алушылар оның ішінде ақпараттарды табу және шығару құзіреттілігін пайдаланады.


Мәтін:

Бұл элемент әртүрлі биологиялық процестерде маңызы зор.

Элемент қызыл қан түйіршіктерінде болады және организмнен органикалық заттардың негізгі тотығу өнімдерін шығаруға әсер ететін ферменттердің құрамына кіреді. Адам организмінде 1,5-2 г-дай кездеседі. Жер бетінде өсімдіктерден саңырауқұлақтар, түлкіжем мен майқұлақ бай. Топырақта жетіспесе, өсімдіктің өсуі баяулайды, сондықтан бұл элемент тыңайтқыштардың құрамына кіреді

Тапсырма:

1. Мәтінде берілген элементті анықтаңыз.

2. Ағзадағы бұл элементтің биологиялық рөлін атаңыз.


Тапсырма 3:

Жеке жұмыс

Есептер шығару

1. Реакцияны теңестіріңіз.

Fe + O2 + H2O→ Fe(OH)3

Fe + O2 →Fe3O4

Fe + Cl2 → FeCl3

Fe + HCl → FeCl2 + H2↑

FeSO4 + KMnO4 + H2SO4  →Fe2(SO4)3 + K2SO4 + MnSO4 + H2O


FeSO4 + HNO3 + H2SO4→ Fe2(SO4)3 + NO↑ + H2O


2. Есептерді шығар

1) Құрамында 41г мыс сульфаты бар ерітіндіге 7,г 5темір ұнтағын салды. Түзілген өнімдердің массаларын анықтаңдар.

2) Массасы 2,18г мысты оттек ағынында қыздырды. Нәтижесінде түзілген затты 3% -дық тұз қышқылының ерітіндісімен ( ерітіндінің тығыздығы 1,02 г/см3) өңдеді. Жұмссалған тұз қышқылының көлемін және түзілген мыс (ІІ) хлоридінің массасын есептеңдер.


ЕББҚ тапсырма:

1. Марганец, темір, мырыш, мыс элементтерінің электрондық конфигурациясын жазыңыз.

2. 56г темір сульфатының құрамындағы темірдің массасын есептеңіз


Дескриптор:


1. Ауыспалы металдар мен сілтілік металдардың қасиеттерін анықтайды;

2. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырып «Венн диаграммасын» құрастырады.



















Дескриптор:

1. Мәтінмен танысады:

2. Элементті анықтайды;

3. Биологиялық рөлін анықтайды.














Бағалау критерийі:

Өтпелі металдардың биологиялық рөлін ашады























Дескриптор:

1. Берілген реакцияны теңестіреді.

2. Есептерді шығарады.



ҚБ: «Бас бармақ»

























«Бағдаршам» әдісі

Овал 1

Толық

Овал 2

Орташа

Овал 3

Қанағаттаналық
































ҚСердце 1 Б:








Жарайсың!



























Презентация, А4 қағазы


























Оқулық, даптер














А4 қағазы, оқулық, даптер

Сабақты бекіту


Кері байланыс. 5 мин



Рефлексия

2 минут










Үй тапсырмасы



Бүгінгі өтілген тақырыпты бекіту мақсатында білім алушыларға «Wordwoll» платформасы арқылы «Кездейсоқ шеңбер» әдісі арқылы сұрақ қоямын.


«Бес саусақ» әдісі

1.«Бас бармақ»- Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

2. «Балалы үйрек»- Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?

3. «Ортан терек»- Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

4. «Шылдыр шүмек»- Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек»-

Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

§ 67- 1,2 есептер. 108 бет



Білім алушылар «Wordwoll» платформасына қосылып

«Кездейсоқ шеңбер» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.




Сабақ нәтижесі бойынша өз ойларын айтады.


ҚБ: «Шапалақ» әдісі


Picture 1 https://wordwall.net/ru/myactivities



Прямоугольник 1


«Қаралды»

«Жаратылыстану пәндері»

цикл комиссия төрайымы

_________А.Е.Есетова

« » 2024 ж.

Хаттама № ___


«Келісілді»

Колледж әдіскері

_______ А.Д.Сқақова

« » 2024 ж.






ҮААТК 703-41-20 Сабақ жоспары Бірінші басылым.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі