Оттек. Оттектің алынуы, қасиеттері, қолданылуы.

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Оттек. Оттектің алынуы, қасиеттері, қолданылуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8-сыныпқа арналған химия пәнінің қысқа мерзімді сабағының жоспары болып табылады. Ол оқушыларға оттектің табиғаттағы мөлшері, алынуы, қасиеттері мен қолданылуы туралы білім беруге бағытталған. Сабақ барысында зертханалық тәжірибелер, бейнематериалдар, топтық және жеке жұмыстар арқылы оқушылардың практикалық дағдылары дамытылады. Негізгі ойы – оқушыларға оттек туралы білімін кеңейтіп, химиялық реакция теңдеулерін жазуды және олардың маңызын түсінуді үйрету, сонымен қатар оттектің экологиялық рөлін ұғындыру. Материалдың форматы – сабақ жоспары түрінде берілген: ұйымдастыру кезеңі, мағынаны тану, зертханалық тәжірибе, ойын элементтері (Kahoot), топтық тапсырмалар, бағалау және кері байланыс кезеңдері қамтылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

36 орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Оттек. Оттектің алынуы, қасиеттері, қолданылуы.
(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

8.2D Cутек. Оттек және озон.

Педагогтің аты-жөні:

Рыскелдиева М.Д.

Күні:

Сынып: 8 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Оттек. Оттектің алынуы, қасиеттері, қолданылуы.

Оқу бағдарламасына

сәйкес

оқыту мақсаттары

8.4.2.2 – ауа құрамындағы және жер қыртысындағы оттектің пайыздық

мөлшерін білу.

8.4.2.3 – оттекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу

қасиеттерін тану.

Сабақтың мақсаты

-ауа құрамындағы және жер қыртысындағы оттектің пайыздық

мөлшерін болжайды, маңыздылығын түсінеді.

-оттектің алынуы мен химиялық қасиеттерінің реакция теңдеулерін

жазады және қолданылу аясын түсіндіреді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (8 мин)

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

«Атомдар мен молекулалар» әдісі



Ойын шарты бойынша оқушылар жүргізушінің бұйрығы арқылы атомдарға жіктеледі, молекулаларға топтасады.Ұтылған оқушы ойынды жалғастырмайды.



ҚБ Ауызша мадақтау «жарайсыңдар», «керемет»



Атомдар мен молекулалар


2 мин

Топқа бөлу.

«Сиқырлы қалпақ» әдісі.

Оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген аты-жөндері бойынша протон, нейтрон, электрон топтарына бөлінеді.

ҚБ Ауызша мадақтау «жарайсыңдар», «керемет»

АКТ

The Hat


Алдыңғы білім

3 мин

Интербелсенді тақтадан «Пазл» әдісі бойынша сұрақтар ұсынылады.

1.Сутекті таза күйінде алған ғалым

2. Сұйытылған қышқыл құрамындағы сутегін ығыстыра алатын металдар

3.Сутектің протон, нейтрон, электрон саны

4.Су құрамындағы сутектің массалық үлесі

5.Сутектің физик. қасиеттері

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты пысықтайды. Дұрыс

жауаптарды шешу нәтижесінде шыққан сурет бойынша сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ҚБ

1-10 балдық жүйе бойынша

«Өзін-өзі бағалау парағы» әр оқушыға таратылады. Дескриптор:

1.Сутекке жалпы сипаттама береді...............1 ұпай

2.Сутектің физика-химиялық қасиеттерін анықтайды........1 ұпай

https://learningapps.org/display?v=p7t1y1h4321





Сабақтың ортасы (32 мин) 2 мин





7 мин











15 мин


























































8 мин

Мағынаны тану.

«Кинометафора» әдісі «Оттек» туралы бейнебаян көрсетеді.


1 тапсырма

Зертханалық жұмыс. Интербелсенді тақтада калий перманганатынан оттегін алу сарамандық тәжірибесі көрсетіледі.


2 тапсырма. Топтық жұмыс.

«Домино» әдісі бойынша үш топқа жеке-жеке сұрақтары мен жауаптары бар домино тастары беріліп қорғау ұсынылады.

Топтарға берілетін тақырыптар:

1. Оттектің физикалық

және химиялық

қасиеттері










2. Оттектің жалпы

сипаттамасы мен

алынуын











3. Оттектің табиғаттағы

айналымы мен

қолданылуы



















3 тапсырма. Жеке жұмыс. Сабақты бекіту

«Kahoot» ойыны

Бейнебаян оқушылар тарапынан талқыланады.




Оқушылар мұғалімнің көрсетуімен интербелсенді тақтадан калий перманганатынан оттегін алу тәжірибесін жасап дәптерге орындайды.




Әр топ өз жұмыстарын сұрақтары мен жауаптары бар доминоны құрастыра отырып қорғайды және өзара сұрақтар қойа отырып бір-бірлерін толықтырады.



















































Оқушылар білімдерін толықтыру мақсатында сабақ мақсатына қайта оралып тест тапсырмаларын орындайды.

ҚБ «Қолпаштау»

әдісі





ҚБ Ауызша мадақтау. «жарайсың» Дескриптор:

1.КМnO4-ті қыздыру арқылы оттегін алу теңдеуін жазады...............1 ұпай

2.Алынған оттекке сапалық реак. жүргізеді ..........1 ұпай


ҚБ «Үш шапалақ» әдісі. Топтар бір-бірін тыңдайды және бағалайды.








Дескриптор:

1.а)Оттектің физик. қасиеттерін айтады..............1 ұпай

ә) Оттектің жәй және күрделі заттармен әрекеттесу реакция теңдеулерін жазады...............1 ұпай

б) Берілген теңдеулердегі оттектің молекула саны мен массасын анықтайды........2 ұпай

2. а) Оттектің электрондық формуласын жазады..............1 ұпай

ә) Оттектің жер қыртысындағы пайыздық үлесі мен қосылыстарын

түсіндіреді.....1 ұпай

б) Оттектің зертханада және өнеркәсіпте алынуын анықтайды........2 ұпай

3. а)Оттектің ауа бойынша салыстырмалы тығыздығы мен озонмен салыстырғандағы массасын анықтайды........1 ұпай

ә) оттектің жәй зат ретіндегі қосылыстарын көрсетеді...........1 ұпай

б) Фотосинтез реакциясының маңыздылығын түсіндіреді.........1 ұпай

в) Тірі ағзалардың тыныс алу үдерісіндегі реакцияны жазады..............1 ұпай


ҚБ «Ең үздік жауап»

Дескриптор:

1.Оттектің жалпы сипаттамасы және физика-химиялық қасиеттері..........1 ұпай

2.Оттектің табиғаттағы айналымы, алынуы және қолданылуы ...........................1 ұпай

https://youtu.be/b4wveY2-lCo




https://huaxue.nobook.com/index.html#/console/templates






Презентация

түрлі-түсті

маркерлер























































https://create.kahoot.it/details/632e916d-e61e-40c9-b8df-9e4300a2705f

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс. «БББ» кестесін толтыру.

Білім алушылар тақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Оқушылар өз деңгейлерін бағалайды.

https://images.app.goo.gl/sZKrt8FmAEL9vgdU7

Түсті стикерлер

Үй тапсырмасы

1 тапсырма. «Сөйлемді толықтыр» үлестірме парағы әр оқушыға таратылады.

2 тапсырма. Оқу. 4, 5 есептер. 101 бет

Берілген мәтін бойынша түсіп қалған дәлелді сөйлемдерді анықтап жазады. Есептерді шығарады.



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.00.2025
37
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі