|
Бөлім: |
8.2D Сутек.Оттек және Озон |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
19.12 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Оттектің қасиеттері №3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану» 29-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.4.2.2 -ауа құрамындағы және жер қыртысындағы оттектің пайыздық мөлшерін білу 8.4.2.3 -оттекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оттектің тотықтырғыш ретіндегі қасиетін сипаттайды Тіршілік тірегі-оттегінің физикалық қасиеттері және алу жолдарымен таныстырады Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Фигуралар салынған конверт
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
№3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану |
Дескриптор: Оттектің табиғатта тааралуын сипаттайды-1 балл Оттектің периодтық жүйедегі орнын сипаттайды-1 балл Оттектің ашылуы жөнінде айтады-1 балл Оттекті алу жолдарын сипаттайды-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Оттектің физикалық қасиеттерін сипаттайды-1 балл Оттектің химиялық қасиеттерін сипаттайды-1 балл |
Видеоролик |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Оттектің салыстырмалы атомдық массасы----------тең. 2.Оттек -------,-------------,-------------газ. 3.Оттек ---------қатады, ---------сұйылады. 4.Оттек----------- белсенді элемент, ол қазір белгілі------мыңдай бейорганикалық заттардың құрамына кіреді. 5.Адам организмі----------------байланысқан оттектен тұрады. 6.Д.И. Менделеев құрастырған химиялық элементердің периодтық жүйесінде оттек элементі-----------орында тұр. 7.Заттардың оттекпен әрекеттесуі----------реакциясы деп аталады. Толықтыру сөздері: 65% ,химиялық, -216С, -183С
, 2, 8, иіссіз түссіз, дәмсіз ,16,
тотығу. |
Дескриптор: Химиялық диктантты жазады-1 балл Оттектің зертханада алынуын сипаттайды-1 балл Оттектің өндірісте алынуын түсіндіреді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1)Массасы 24 көміртекті жанғанда қанша көмір қышқыл газы (СO2 ) түзіледі?
|
Дескриптор: Есептер шығарады-1 балл Оттектің адам өміріндегі маңызы жайлы ессе жазады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. . |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оттектің қасиеттері №3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану»
Оттектің қасиеттері №3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану»
|
Бөлім: |
8.2D Сутек.Оттек және Озон |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
19.12 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Оттектің қасиеттері №3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану» 29-сабақ |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.4.2.2 -ауа құрамындағы және жер қыртысындағы оттектің пайыздық мөлшерін білу 8.4.2.3 -оттекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оттектің тотықтырғыш ретіндегі қасиетін сипаттайды Тіршілік тірегі-оттегінің физикалық қасиеттері және алу жолдарымен таныстырады Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады |
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Фигуралар салынған конверт
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
№3 практикалық жұмыс «Оттекті алу және оның қасиеттерін тану |
Дескриптор: Оттектің табиғатта тааралуын сипаттайды-1 балл Оттектің периодтық жүйедегі орнын сипаттайды-1 балл Оттектің ашылуы жөнінде айтады-1 балл Оттекті алу жолдарын сипаттайды-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Оттектің физикалық қасиеттерін сипаттайды-1 балл Оттектің химиялық қасиеттерін сипаттайды-1 балл |
Видеоролик |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Оттектің салыстырмалы атомдық массасы----------тең. 2.Оттек -------,-------------,-------------газ. 3.Оттек ---------қатады, ---------сұйылады. 4.Оттек----------- белсенді элемент, ол қазір белгілі------мыңдай бейорганикалық заттардың құрамына кіреді. 5.Адам организмі----------------байланысқан оттектен тұрады. 6.Д.И. Менделеев құрастырған химиялық элементердің периодтық жүйесінде оттек элементі-----------орында тұр. 7.Заттардың оттекпен әрекеттесуі----------реакциясы деп аталады. Толықтыру сөздері: 65% ,химиялық, -216С, -183С
, 2, 8, иіссіз түссіз, дәмсіз ,16,
тотығу. |
Дескриптор: Химиялық диктантты жазады-1 балл Оттектің зертханада алынуын сипаттайды-1 балл Оттектің өндірісте алынуын түсіндіреді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1)Массасы 24 көміртекті жанғанда қанша көмір қышқыл газы (СO2 ) түзіледі?
|
Дескриптор: Есептер шығарады-1 балл Оттектің адам өміріндегі маңызы жайлы ессе жазады-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. . |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз














