Материалдар / Оттының жануы сабақ 7 сынып Химия

Оттының жануы сабақ 7 сынып Химия

Материал туралы қысқаша түсінік
от қалай жанады туралы сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
725
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3 АМектеп: НЗМ қ. Талдықорған
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Усенова Г.
Сынып: 8Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыОтынның жануы және энергия бөлінуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.3.1.1 оксидтер жану реакция өнімдері болады екенін түсіну, комірсутек отынның жануы нәтижесінде көмірқышқыл газы, тұншықтырғыш газы (көміртек монооксиді) және көміртек түзілуінің мүмкін екенін білу8.3.1.2 парникті әсердің пайда болу себептері мен салдарын түсіндіру
Сабақ мақсаттары
  • Барлық оқушылар біледі:
  • - жану реакция өнімі оксидтер екенін біледі
  • Көпшілік оқушылар:
  • - отын жану өнімдерін біледі- Кейбір оқушылар біледі:
  • - толық және толық емес отын жануының ажырата алады
  • - парникті әсерінің салдарын түсіндіре алады
  • Жетістік критерийлеріОқушы мақсатқа жетеді, егер:- отынның түрлерін біледі;- отынның құрамын біледі;- толық/ толық емес отын жану өнімдерін біледі - парникті әсер не екенін біледі;- парникті газдар туралы біледі
    Тілдік мақсаттарПән бойынша арнайы лексика және терминология:тұншықтырғыш газы (көміртек монооксиді), толық жану, толы
    Құндылықтарды дарыту Адамгершілік, топта жұмыс жасау барысындағы сыйластық дамыту,Ғылымға, қоршаған орта экология мәселелеріне деген қызығушылықты арттыру
    Мектеп миссиясын, пайымдауы және ЖА жүзеге асыруыОл сабақтың барлық кезеңдерінде жүзеге асырылуы мүмкін, ол материалға және мораль тұрғысынан, ақылдылыққа, табысқа, оқуға дайындыққа қатысты көрініс береді. Жер жүзіндегі экологиялық мәселелерін талқылау арқылы, және әр адамның оған жауапкершілігін жеткізу арқылы.
    Пәнаралық байланыстарГеография, экология, биология
    АКТ қолдану дағдылары

    Бастапқы білім

    Жану реакциялары






    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу.Көңіл күйдерін, жаңалықтарын сұрап, ынтымақтастық атмосферасын құру.Слайд 1. Ой қозғау- сабақ стартері.Мұғалім сабақты көрсетіліммен бастайды. Оқушылардың алдына көмірдің, ағаштың, керосиннің/спирттің жануын көрсетеді. Оқушылармен диалог жүргізу арқылы сабақ тақырыбын ашу.Слайд 2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

    Сабақтың ортасы Жұппен жұмыс. Балалар «отын» сөзін естігенде қандай ассоциациялар туады? Отынға не жатады?Отынның қандай түрлерін білесіңдер? Оқушылар бірге отын және отынның жануы не кенін анықтап, анықтамасын дәптерге жазып алады.Балалар сендердің айтқандарын қорыта келсек,көрсетілімде көрінгендей жану кезінде оттек жануды қолдайды және отын жанғанда энергия бөлінетініне көз жеткіздік. Ендеше отынды түрлеріне қарай топтайық. (Отын түрлерін топтау ) Слайд 4-6Суретке қарап отынның жану реакциясында атомдар қалай жіктеледі? Слайд 7Толық және толық емес жану реакцияларын талқылау. Слайд 8Слайд 9. Отын жанғанда энергия немесе жылу мөлшері бөлінеді, оның белгіленуі – Q, өлшем бірлігі – Дж, калория.Есептеу формуласы Q=q*m, мұндағы q-отынның меншікті жану жылуы, ал m-жанған отынның массасы.q өлшем бірлігі-Дж/кг,кейбір отын түрлерінің меншікті жану жылуы слайдта берілген.Слайд 10. Оқушылар келесі сұраққа жауап береді: Торфтан бөлінген жылу мөлшері 14 МДж деген сөз қандай мағынаны білдіреді?Слайд 11-14. Бейнематериал көрсетуСлайд 15-16. 2 топқа бөлініп (нұсқа бойынша) оқушылар видео бойынша сұрақтарға жауап береді. Өз жауаптарын қорғайды. 5-7 мин

    Сабақтың соңыӨзіңді тексеру- рефлексия

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Общая оценкаКакие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?1: 2:

    Что могло бы способствовать улучшению урока (подумайте как о преподавании, так и об обучении)?1: 2: Что я выявил(а) за время урока о классе или достижениях/трудностях отдельных учеников, на что необходимо обратить внимание на последующих уроках?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ