Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    8.1 А Жылу құбылыстары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Отынның энергиясы.Отынның меншікті жану жылуы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.2.7– отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    • отынның меншікті жану жылуының мәндерін түсінеді;

    • отынның меншікті жану жылуына есептер шығарады.

    • тәжірибелер арқылы жылу мөлщерін анықтайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут







    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Ынтымақтастықты қалыптастыру

    Топтарға бөлу: «Пазл» әдісі бойынша кесілген иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын жинау.Себетте отын түрлерінің кесілген суреттері ,ағаш, көмір,газдың салынған.

    Кесілген суреттерді оқушылар топтасып жинап, топ-топқа бөлінеді.

    Тапсырма-1. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушыларға жылу мөлшері тақырыбына байланысты үлестірме (карточка) арқылы таратылады. Өтілген тақырып бойынша берілген есептерді жұптасып және топтармен бөліседі. Әр топқа есеп беріледі.

    1.Массасы 1,5т кірпіш пеш 300С-тан 200С дейін суынғанда айналасындағы денелерге қандай жылу мөлшерін береді?

    2-тапсырма

    Массасы 100г қорғасын кесегінің ішкі энергиясы 280Дж-ға арту үшін , оның температурасын қаншаға көтеру керек болады?

    3-тапсырма

    Массасы 1,2 т кіріш пеш 200С-тан 100С дейін суынғанда айналасындағы денелерге қандай жылу мөлшерін береді?



    Ынталандыру















    «Бағдаршам» әдісі арқылы.

    Жасыл түс - толық жауап

    Сары түс - толық емес жауап

    Қызыл түс – жартылай қатысқан


    Оқулық












    Таратпа материал




























    Сабақтың ортасы


    12 минут



















    8 минут
































    7мин




    Кластер әдісі тұжырымдыойларын қағазға түсіріп,топтық жұмыс қорғалады.

    Оқушылармен сабақтың тақырыбын ашу үшін құрғақ

    Спиртті пайдаланып,суды қыздыру тәжірибесі көрсетіледі.

    ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ: Энергияны қалай алуға болады?

    Q=q*m 1Дж=1Дж/кг*кг, q=Q/m 1Дж/кг











    Тапсырма-2. «Ротация» әдісі бойынша оқушыларберілген есептердің өлшем бірліктерін түрлендіріп,формуланы пайдаланып есептерді шығарады.

    1-1.Массасы 15кг тас көмір толық жанғанда,қанша жылу мөлшері бөлінеді?

    1-2.Көлемі 4л бензин толық жанғанда, қанша жылу мөлшері бөлінеді?

    1-3. Көлемі 5л ыдыс бензинмен толтырылған.Осы бензин толық жанғанда 230МДж энергия алуға бола ма?

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Формуланы есептер шығаруға қолданады.

    1.Есептің берілгенің жазады

    2.Өлшем бірліктерін ХБЖ-ға өрнектейді.

    3.Тиісті фромуланы пайдаланады

    4.Есептейді ,қорытындылайды





    Тапсырма-3. Тәжірибе жасау. «Еркін ізденіс» әдісі

    Әр топқа отын түрлерін (ағаш,көмір,шым тезек),таразы беріледі.Осы берілген отын түгелімен жанғанда қанша энергия бөлініп шығатындығын есептейді.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Эксперимент-тік есептер арқылы қорытынды жасай алады

    Отын түрлерін ажыратады.

    Таразыны пайдаланып массасын анықтайды.

    Формуланы қолданып есептейді.





    Оқулық, қалам, жұмыс дәптер



















    Есептер жинағы,

    отын түрлері.


    Сабақтың соңы.


    8 минут

















    Бағалау



    Үй тапсырма-сы

    Кері байланыс. «Бес саусақ» .

    - Cізде қандай қиындықтар болды?

    -Cізде қандай тапсырма қатты ұнады?

    - Бүгінгі көңіл-күйім қандай болды?

    - Бүгін мен қандай жетістіктерге қол жеткіздім?

    - Бүгін мен не білдім, қандай тәжірибе жинақтадым?

    мұғалім кері байланыс алады Осы тақырыпты қорытындылап, сабақтың мақсатына жеткен жетпегенін, неге көңіл бөлу керек, келешекте не істеу керек деген сұрақтарға жауап аламын











    Үйге тапсырма: Қазақстандағы шикізаттың түрлерін картаға орналастыру.





















    Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл


    Оқулық, қалам, жұмыс дәптер

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?




    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    «Пазл» әдісі бойынша кесілген иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын жинайды.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі деңгейлік тапсырмалар бойынша есептер шығарады.

    Кластер әдісі тұжырымды ойларын қағазға түсіріп,топтық жұмыс қорғалады.

    «Еркін ізденіс» әдісі

    әр топқа отын түрлерін (ағаш,көмір,шым тезек),таразы беріледі.Осы берілген отын түгелімен жанғанда қанша энергия бөлініп шығатындығын есептеу.

    арқылы шығармашылығы , ойлау дағдыларын жетілдіреді.

    «Ротация» әдісі бойынша оқушылар бірлесе топпенберілген есептердің өлшем бірліктерін түрлендіріп, формуланы пайдаланып есептерді шығарады.


    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.

    Кері байланыс. «Бес саусақ» .

    - Cізде қандай қиындықтар болды?

    -Cізде қандай тапсырма қатты ұнады?

    - Бүгінгі көңіл-күйім қандай б

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тусипбекова Мөлдір Жанатайевна
    20 Наурыз 2023
    486
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Отынның энергиясы.Отынның меншікті жану жылуы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Отынның энергиясы.Отынның меншікті жану жылуы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сынып,Сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    8.1 А Жылу құбылыстары

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Отынның энергиясы.Отынның меншікті жану жылуы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.2.7– отынның жануы кезінде бөлінген жылу мөлшерін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    • отынның меншікті жану жылуының мәндерін түсінеді;

    • отынның меншікті жану жылуына есептер шығарады.

    • тәжірибелер арқылы жылу мөлщерін анықтайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут







    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Ынтымақтастықты қалыптастыру

    Топтарға бөлу: «Пазл» әдісі бойынша кесілген иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын жинау.Себетте отын түрлерінің кесілген суреттері ,ағаш, көмір,газдың салынған.

    Кесілген суреттерді оқушылар топтасып жинап, топ-топқа бөлінеді.

    Тапсырма-1. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушыларға жылу мөлшері тақырыбына байланысты үлестірме (карточка) арқылы таратылады. Өтілген тақырып бойынша берілген есептерді жұптасып және топтармен бөліседі. Әр топқа есеп беріледі.

    1.Массасы 1,5т кірпіш пеш 300С-тан 200С дейін суынғанда айналасындағы денелерге қандай жылу мөлшерін береді?

    2-тапсырма

    Массасы 100г қорғасын кесегінің ішкі энергиясы 280Дж-ға арту үшін , оның температурасын қаншаға көтеру керек болады?

    3-тапсырма

    Массасы 1,2 т кіріш пеш 200С-тан 100С дейін суынғанда айналасындағы денелерге қандай жылу мөлшерін береді?



    Ынталандыру















    «Бағдаршам» әдісі арқылы.

    Жасыл түс - толық жауап

    Сары түс - толық емес жауап

    Қызыл түс – жартылай қатысқан


    Оқулық












    Таратпа материал




























    Сабақтың ортасы


    12 минут



















    8 минут
































    7мин




    Кластер әдісі тұжырымдыойларын қағазға түсіріп,топтық жұмыс қорғалады.

    Оқушылармен сабақтың тақырыбын ашу үшін құрғақ

    Спиртті пайдаланып,суды қыздыру тәжірибесі көрсетіледі.

    ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ: Энергияны қалай алуға болады?

    Q=q*m 1Дж=1Дж/кг*кг, q=Q/m 1Дж/кг











    Тапсырма-2. «Ротация» әдісі бойынша оқушыларберілген есептердің өлшем бірліктерін түрлендіріп,формуланы пайдаланып есептерді шығарады.

    1-1.Массасы 15кг тас көмір толық жанғанда,қанша жылу мөлшері бөлінеді?

    1-2.Көлемі 4л бензин толық жанғанда, қанша жылу мөлшері бөлінеді?

    1-3. Көлемі 5л ыдыс бензинмен толтырылған.Осы бензин толық жанғанда 230МДж энергия алуға бола ма?

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Формуланы есептер шығаруға қолданады.

    1.Есептің берілгенің жазады

    2.Өлшем бірліктерін ХБЖ-ға өрнектейді.

    3.Тиісті фромуланы пайдаланады

    4.Есептейді ,қорытындылайды





    Тапсырма-3. Тәжірибе жасау. «Еркін ізденіс» әдісі

    Әр топқа отын түрлерін (ағаш,көмір,шым тезек),таразы беріледі.Осы берілген отын түгелімен жанғанда қанша энергия бөлініп шығатындығын есептейді.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Эксперимент-тік есептер арқылы қорытынды жасай алады

    Отын түрлерін ажыратады.

    Таразыны пайдаланып массасын анықтайды.

    Формуланы қолданып есептейді.





    Оқулық, қалам, жұмыс дәптер



















    Есептер жинағы,

    отын түрлері.


    Сабақтың соңы.


    8 минут

















    Бағалау



    Үй тапсырма-сы

    Кері байланыс. «Бес саусақ» .

    - Cізде қандай қиындықтар болды?

    -Cізде қандай тапсырма қатты ұнады?

    - Бүгінгі көңіл-күйім қандай болды?

    - Бүгін мен қандай жетістіктерге қол жеткіздім?

    - Бүгін мен не білдім, қандай тәжірибе жинақтадым?

    мұғалім кері байланыс алады Осы тақырыпты қорытындылап, сабақтың мақсатына жеткен жетпегенін, неге көңіл бөлу керек, келешекте не істеу керек деген сұрақтарға жауап аламын











    Үйге тапсырма: Қазақстандағы шикізаттың түрлерін картаға орналастыру.





















    Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл


    Оқулық, қалам, жұмыс дәптер

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?




    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    «Пазл» әдісі бойынша кесілген иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын жинайды.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі деңгейлік тапсырмалар бойынша есептер шығарады.

    Кластер әдісі тұжырымды ойларын қағазға түсіріп,топтық жұмыс қорғалады.

    «Еркін ізденіс» әдісі

    әр топқа отын түрлерін (ағаш,көмір,шым тезек),таразы беріледі.Осы берілген отын түгелімен жанғанда қанша энергия бөлініп шығатындығын есептеу.

    арқылы шығармашылығы , ойлау дағдыларын жетілдіреді.

    «Ротация» әдісі бойынша оқушылар бірлесе топпенберілген есептердің өлшем бірліктерін түрлендіріп, формуланы пайдаланып есептерді шығарады.


    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.

    Кері байланыс. «Бес саусақ» .

    - Cізде қандай қиындықтар болды?

    -Cізде қандай тапсырма қатты ұнады?

    - Бүгінгі көңіл-күйім қандай б

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Философия Тест 9 сынып
    20.03.2023
    486
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тусипбекова Мөлдір Жанатайевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации