Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Отынның энергиясы.Отынның меншікті жану жылуы.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Топтарға бөлу:
«Пазл»әдісі бойынша кесілген
иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын жинау.Себетте отын
түрлерінің кесілген суреттері ,ағаш, көмір,газдың
салынған.
Кесілген суреттерді оқушылар
топтасып жинап, топ-топқа бөлінеді.
Тапсырма-1. «Ойлан, жұптас,
бөліс»әдісі арқылы оқушыларға жылу
мөлшері тақырыбына байланысты үлестірме (карточка) арқылы
таратылады. Өтілген тақырып бойынша берілген есептерді жұптасып
және топтармен бөліседі. Әр топқа есеп
беріледі.
1.Массасы 1,5т кірпіш пеш
300С-тан
200С дейін суынғанда
айналасындағы денелерге қандай жылу мөлшерін
береді?
2-тапсырма
Массасы 100г қорғасын
кесегінің ішкі энергиясы 280Дж-ға арту үшін , оның температурасын
қаншаға көтеру керек болады?
3-тапсырма
Массасы 1,2 т кіріш пеш
200С-тан
100С дейін суынғанда
айналасындағы денелерге қандай жылу мөлшерін
береді?
Ынталандыру
«Бағдаршам»әдісі
арқылы.
Жасыл түс - толық
жауап
Сары түс - толық
емес жауап
Қызыл түс – жартылай
қатысқан
Оқулық
Таратпа
материал
Сабақтың
ортасы
12
минут
8
минут
7мин
Кластер
әдісітұжырымдыойларын
қағазға түсіріп,топтық жұмыс
қорғалады.
Оқушылармен сабақтың
тақырыбын ашу үшін құрғақ
Спиртті пайдаланып,суды
қыздыру тәжірибесі көрсетіледі.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ СҰРАҚ: Энергияны қалай алуға
болады?
Q=q*m 1Дж=1Дж/кг*кг, q=Q/m
1Дж/кг
Тапсырма-2. «Ротация»
әдісібойынша оқушыларберілген
есептердің өлшем бірліктерін түрлендіріп,формуланы пайдаланып
есептерді шығарады.
1-1.Массасы 15кг тас көмір
толық жанғанда,қанша жылу мөлшері
бөлінеді?
1-2.Көлемі 4л бензин толық
жанғанда, қанша жылу мөлшері
бөлінеді?
1-3. Көлемі 5л ыдыс бензинмен
толтырылған.Осы бензин толық жанғанда 230МДж энергия алуға бола
ма?
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Формуланы есептер шығаруға
қолданады.
1.Есептің берілгенің
жазады
2.Өлшем бірліктерін ХБЖ-ға
өрнектейді.
3.Тиісті фромуланы
пайдаланады
4.Есептейді
,қорытындылайды
Тапсырма-3.
Тәжірибе жасау. «Еркін ізденіс»
әдісі
Әр топқа отын
түрлерін (ағаш,көмір,шым
тезек),таразы беріледі.Осы берілген
отын түгелімен жанғанда қанша энергия бөлініп шығатындығын
есептейді.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Эксперимент-тік есептер арқылы
қорытынды жасай алады
Отын түрлерін
ажыратады.
Таразыны пайдаланып массасын
анықтайды.
Формуланы қолданып
есептейді.
Оқулық, қалам, жұмыс
дәптер
Есептер
жинағы,
отын
түрлері.
Сабақтың
соңы.
8
минут
Бағалау
Үй
тапсырма-сы
Кері байланыс.
«Бес саусақ».
- Cізде қандай
қиындықтар болды?
-Cізде қандай
тапсырма қатты ұнады?
- Бүгінгі
көңіл-күйім қандай болды?
- Бүгін мен қандай
жетістіктерге қол жеткіздім?
- Бүгін мен не
білдім, қандай тәжірибе
жинақтадым?
мұғалім кері
байланыс алады Осы тақырыпты қорытындылап, сабақтың мақсатына
жеткен жетпегенін, неге көңіл бөлу керек, келешекте не істеу керек
деген сұрақтарға жауап
аламын
Үйге
тапсырма: Қазақстандағы шикізаттың
түрлерін картаға
орналастыру.
Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10
балл
Оқулық, қалам, жұмыс
дәптер
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
«Пазл»әдісі бойынша кесілген
иллюстрациялардан бір сурет нұсқамасын
жинайды.
«Ойлан, жұптас,
бөліс»әдісі деңгейлік тапсырмалар
бойынша есептер шығарады.
Кластер әдісітұжырымды ойларын
қағазға түсіріп,топтық жұмыс
қорғалады.
«Еркін ізденіс»
әдісі
әр топқа отын
түрлерін (ағаш,көмір,шым
тезек),таразы беріледі.Осы берілген
отын түгелімен жанғанда қанша энергия бөлініп шығатындығын
есептеу.
арқылы шығармашылығы , ойлау дағдыларын
жетілдіреді.
«Ротация»
әдісібойынша оқушылар бірлесе
топпенберілген есептердің өлшем бірліктерін түрлендіріп, формуланы
пайдаланып есептерді
шығарады.
«Бағдаршам»әдісі арқылы
бағаланады.
Кері байланыс.
«Бес саусақ».
- Cізде қандай
қиындықтар болды?
-Cізде қандай
тапсырма қатты ұнады?
- Бүгінгі
көңіл-күйім қандай б
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз