|
Бөлім: |
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
28.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Отынның жануы және энергияның бөлінуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 -заттың жану реакциясының өнімі көбінесе оксид екенін және құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда, көмірқышқыл газы, иіс газы немесе көміртек түзілетінін түсіну 8.3.1.2 -парниктік эффекттің себептерін түсіндіру және шешу жолдарын ұсыну |
|
Сабақтың мақсаты: |
Заттар жанған кезде энергия бөлінетіндігін түсінеді Жылыжайлық эффектіcінің себептерін түсіндіреді. Жанғыш заттармен таныс. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. . |
Фигуралар салынған конверт
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1. Жылу мөлшері деген не? 2.Жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді? 3.Меншікті жылу сыйымдылығы деген не? |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Отын ұғымына түсінік береді-1 балл Отынның жылу бөлгіштігіне түсінік береді-1 балл Қатты, сұйық және газ отындарының жылу бөлгіштігін анықтайды-1 балл Болашақтың отыны ұғымына түсінік береді-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жанғыш заттармен тәжірбие жүргізеді-1 балл |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Зерттеу жұмысы
|
Дескриптор: Зерттеу жұмысын жасайды-1 балл Жылыжай эффектісі ұғымына түсінік береді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Дұрыс жауаптардың жанына «+» белгісін қойып, кестені сызып толтырады.
|
Дескриптор: Отындардың агрегаттық күйіне тоқталады-1 балл Еліміздің аймақтарындағы отын түрлеріне сипаттама берді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отынның жануы және энергияның бөлінуі
Отынның жануы және энергияның бөлінуі
|
Бөлім: |
8.2C Химиялық реакциядағы энергиямен танысу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатыбалдиева Ақбөбек Сатыбалдықызы |
|
Күні: |
28.11 |
|
Сыныбы: 8 б |
Қатысушылар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Отынның жануы және энергияның бөлінуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 -заттың жану реакциясының өнімі көбінесе оксид екенін және құрамында көміртегі бар отын оттекте жанғанда, көмірқышқыл газы, иіс газы немесе көміртек түзілетінін түсіну 8.3.1.2 -парниктік эффекттің себептерін түсіндіру және шешу жолдарын ұсыну |
|
Сабақтың мақсаты: |
Заттар жанған кезде энергия бөлінетіндігін түсінеді Жылыжайлық эффектіcінің себептерін түсіндіреді. Жанғыш заттармен таныс. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топ ережесін еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. . |
Фигуралар салынған конверт
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1. Жылу мөлшері деген не? 2.Жылу мөлшері қандай шамаларға тәуелді? 3.Меншікті жылу сыйымдылығы деген не? |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1 балл Отын ұғымына түсінік береді-1 балл Отынның жылу бөлгіштігіне түсінік береді-1 балл Қатты, сұйық және газ отындарының жылу бөлгіштігін анықтайды-1 балл Болашақтың отыны ұғымына түсінік береді-1 балл |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жанғыш заттармен тәжірбие жүргізеді-1 балл |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Зерттеу жұмысы
|
Дескриптор: Зерттеу жұмысын жасайды-1 балл Жылыжай эффектісі ұғымына түсінік береді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Дұрыс жауаптардың жанына «+» белгісін қойып, кестені сызып толтырады.
|
Дескриптор: Отындардың агрегаттық күйіне тоқталады-1 балл Еліміздің аймақтарындағы отын түрлеріне сипаттама берді-1 балл |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















