Материалдар / Отырар - өркениет ордасы 7сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Отырар - өркениет ордасы 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
6695
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
САБАҚ: қазақ тілі мен әдебиеті43Мектеп: № 27жом
Күні: 07.11.2018Мұғалімнің аты-жөні: Аскарова Г.А.
СЫНЫП: 7 БҚатысқандар: 23 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Отырар – өркениет ордасы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7.04Мәтіндердің идеясын мақсатты аудиториясын салыстырып талдау жасау .


7. Т1. Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау.
Сабақ мақсаттары













Барлық оқушылар орындай алады:


Мәтінді оқып, жаңа сөздерді таба алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Мәтіндегі төл дыбыстары бар сөздерді үндестік заңына сәйкес айта алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Жаңа таңа сөздердің омоним, синоним, антонимдерін қатар қолдана алады.
Бағалау критериі

Мәтін мазмұнын жеткізу.


Төл дыбыстарды ажырату, үндестік заңын ескеріп айту.


Омоним,синоним,антонимдерді қатар қолдану.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:Төл дыбыстарды, омоним, синоним, антоним сөздерді тауып айта алды.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Қолбасшылар, батырлар, көсем, патшайым,басқыншылық


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Қайтыс болады, қашып құтылған,мұнара қамалдар


Талқылауға арналған сұрақтар:


Сақтар деген кімдер?


Не себепті ... деп ойлайсыңдар?




Алдыңғы оқу:7 тапсырма
Жоспар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 10минутҰйымдастыру кезеңіСәлемдесу, түгелдеуШаттық шеңбері «Жылы лебіз»Үй жұмысын тексеру



Ортасы



20минут



Жаңа сабақ:Жаңа сөздерДанышпан –мудрый, гениальныйПатшайым – царицаТәрбиелейді – воспитаетБасқыншылық - нападение Қашып құтылған – смог убежатьЕлші – посол1-тапсырма. Мәтінді оқы. «Жигсо» - «Бөлшекте, жинақта»

4-тапсырма. Мәтіндегі қою әріппен жазылған сөздерді аудармасымен дәптеріңе жаз.Олардың синонимдерін тап.Үлгі: патшайым-царица- ханшайым

8-тапсырма. Мәтін бойынша төмендегі кестені толтыр.Жұптық жұмыс. Үлгі:

























«Кім тапқыр?»





Соңы10минут



Кері байланыс

Үй жұмысы
9-тапсырма. Мәтіннің екінші абзацындағы пікірге байланысты өз ойыңды жаз. Антоним сөздерді қолдан.



«Бас бармақ»

10-тапсырма. Зат есім, сын есім, сан есімдерді тауып көшіріп жаз.

Кластер
РефлексияМен бүгін ...білдім.Мен бүгін ... үйрендімМаған ...қиын болды.
Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
















РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуалқандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?





Тексерілді: ДОІЖО



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!