Материалдар / «Отырар сазы» Фольклорлық этнографиялық оркестрі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Отырар сазы» Фольклорлық этнографиялық оркестрі.

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сыныптың музыка сабағына қолдануға болатын сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
1052
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

+
Сынып:Күні:Пәні: Мұғалім
3

МузыкаОкимбаева Г.К
Сабақтың тақырыбы«Отырар сазы» Фольклорлық этнографиялық оркестрі.
Жалпы мақсаттар: Көне аспаптар түрлерімен танысу,Дыбыс бояуларын ажырата білу,не себептен аспаптардың түрленуі жайлы мағынасын білу және білім-білік дағдыларын қалыптастыру.
МіндеттеріАспаптық шығармаларды қызығушылықпен тыңдай білу дағдысын қалыптастыру.Н.Тлендиев жайлы ақпарат беру. Оқушылардың ұлттық аспаптарға қызығушылығын дамыта отырып, ой-өрістерін кеңейтуге, мүмкіндік жасау. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту.
Ресурстар:Оқулық, бағалау парағы, есептер, тесттер жазылған парақшалар, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдерТәсілі : «Ой қозғау», «Топтық жұмыс»; «Жұппен жұмыс», «Жеке жұмыс»; «Шығармашылық жұмыс», «Рефлексия»; «Өзара бағалау»; «Диалогтік оқыту»Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқыту нәтижесі: Музыка тыңдау барысында оқушының ойлау қабілеті дамиды. Оқушылар жекелей,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі,талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Дерек көздерОқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер,
Сабақтың барысы Мұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс – әрекеті




Ұйымдас-тыру кезеңі:


2 мин
1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады 




3мин
Топқа бөлу – әртүрлі аспап суретін таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады, бағалау критерийлері көрсетілген бағалау парағын таратады.Оқушылар ұқсас формулалармен бірігіп топтар құрайды, топ басшысын сайлайды, топ ережесін құрайды, сақтайды,




Үй тапсырмасын тексеру











10 мин
«Қайталау–оқу айнасы»
  • Топ топқа өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар қояды.
  • 1Б:Сарыбаев қандай көне аспатар жинады?2.Б:Сарыбаевқа кім бата берді?3.Қандай музыкалық көне аспатар дауысын естідіңдер?. 4.Музыка тыңдау ережесі?5.Дирижер –кім?7.Оркестр-дген не?8. Оркестр құрамында қанш а адам болады?



    Топ мүшелері кезектесіп жауап береді.Жұптық бағалау.Сұрақтарына әр топтан оқушылар жауап береді. Топтық бағалау.
    Сергіту сәті2мин



    Жаңа сабақ

    Ой шақыру(өткен сабақты жаңа сабаққа байланыстыру)1. Тындалған музыкадан қандай аспптың үнін естідіңдер? үрлемелі,ұрмалы,ішекті2.Күй дегеніміз қандай жанр? Күй аспаптық жанр,оның мәтіні жоқ.- 1 Оркестр-деген ұғым таныспа?.3. Н:Тілендиев отрар сазы оркестрін құрды. Құрманғазы аспаптар оркестрі мен отрар сазы оркестріні арасында қандай айырмашылық бар?Олар домбыра-прима, бас, контрабас, альт көлемі пішіні ұқсас үні қою,төмен болады.5. Н:Тілендиев туралы ақпарат беру.Ол алғаш рет «Отрар сазы» фольклорлы этнографиялық оркестрді құрып өзі басқарған.

    Сабақты бекіту 1.









    16мин
    Музыка тыңдау:«Ата толғауы» Н:Тілендиев

    Аспап суретін салу,Ән орындау, дауыс жаттығуы
    Оқушылар тыңдайды. (Топ басшылары аспап түрлерін ажыратады)





    2.8 минШығармашылық бөлімі: 1Салған суреттерін қорғайды.2. Дыбыс бояуын ажыратады2. «Әуен тап»ойынОқушылар шығармашылық жұмыстарын қорғайды.
    Бағалау1минӘр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
    Рефлексия2мин

    Үйге тапсырма1мин 46-47бет оқу Реферат дайындау. Ән жаттау.


    Б а ғ а л а у парағы

    Аты-жөніҮй тапсырмасыӘн орындау



    Шығармашылық жұмыс
    Жиынтық баға


    Сұрақтарға жауап беру(жұптық бағалау)Музыка тыңдау























    Б а ғ а л а у парағы

    Аты-жөніҮй тапсырмасыӘн орындау



    Шығармашылық жұмыс
    Жиынтық баға


    Сұрақтарға жауап беру(жұптық бағалау)Музыка тыңдау























    Б а ғ а л а у парағы

    Аты-жөніҮй тапсырмасыӘн орындау

    Шығармашылық жұмыс
    Жиынтық баға


    Сұрақтарға жауап беру(жұптық бағалау)Музыка тыңдау























    Б а ғ а л а у парағы

    Аты-жөніҮй тапсырмасыӘн орындау

    Шығармашылық жұмыс
    Жиынтық баға


    Сұрақтарға жауап беру(жұптық бағалау)Музыка тыңдау























    Б а ғ а л а у парағы

    Аты-жөніҮй тапсырмасыӘн тыңдау



    Шығармашылық жұмыс
    Жиынтық баға


    Сұрақтарға жауап беру(жұптық бағалау)Музыка тыңдау























    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!