Сынып: | Күні: | Пәні: | Мұғалім |
3 |
| Музыка | Окимбаева Г.К |
Сабақтың тақырыбы | «Отырар сазы» Фольклорлық этнографиялық оркестрі. |
Жалпы мақсаттар: | Көне аспаптар түрлерімен танысу,Дыбыс бояуларын ажырата білу,не себептен аспаптардың түрленуі жайлы мағынасын білу және білім-білік дағдыларын қалыптастыру. |
Міндеттері | Аспаптық шығармаларды қызығушылықпен тыңдай білу дағдысын қалыптастыру.Н.Тлендиев жайлы ақпарат беру. Оқушылардың ұлттық аспаптарға қызығушылығын дамыта отырып, ой-өрістерін кеңейтуге, мүмкіндік жасау. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері арқылы өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту. |
Ресурстар: | Оқулық, бағалау парағы, есептер, тесттер жазылған парақшалар, сабаққа қажетті ресурстар. |
Әдіс - тәсілдер | Тәсілі : «Ой қозғау», «Топтық жұмыс»; «Жұппен жұмыс», «Жеке жұмыс»; «Шығармашылық жұмыс», «Рефлексия»; «Өзара бағалау»; «Диалогтік оқыту» | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
Оқыту нәтижесі: | Музыка тыңдау барысында оқушының ойлау қабілеті дамиды. Оқушылар жекелей,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі,талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды. |
Дерек көздер | Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, |
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс – әрекеті |
Ұйымдас-тыру кезеңі: |
2 мин | 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
| Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады |
|
3мин | Топқа бөлу – әртүрлі аспап суретін таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады, бағалау критерийлері көрсетілген бағалау парағын таратады. | Оқушылар ұқсас формулалармен бірігіп топтар құрайды, топ басшысын сайлайды, топ ережесін құрайды, сақтайды, |
Үй тапсырмасын тексеру
|
10 мин | «Қайталау–оқу айнасы» Топ топқа өткен тақырып бойынша әр түрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. 1Б:Сарыбаев қандай көне аспатар жинады?2.Б:Сарыбаевқа кім бата берді?3.Қандай музыкалық көне аспатар дауысын естідіңдер?. 4.Музыка тыңдау ережесі?5.Дирижер –кім?7.Оркестр-дген не?8. Оркестр құрамында қанш а адам болады?
|
Топ мүшелері кезектесіп жауап береді.Жұптық бағалау.Сұрақтарына әр топтан оқушылар жауап береді. Топтық бағалау. |
Сергіту сәті | 2мин |
|
|
Жаңа сабақ |
| Ой шақыру(өткен сабақты жаңа сабаққа байланыстыру)1. Тындалған музыкадан қандай аспптың үнін естідіңдер? үрлемелі,ұрмалы,ішекті2.Күй дегеніміз қандай жанр? Күй аспаптық жанр,оның мәтіні жоқ.- 1 Оркестр-деген ұғым таныспа?.3. Н:Тілендиев отрар сазы оркестрін құрды. Құрманғазы аспаптар оркестрі мен отрар сазы оркестріні арасында қандай айырмашылық бар?Олар домбыра-прима, бас, контрабас, альт көлемі пішіні ұқсас үні қою,төмен болады.5. Н:Тілендиев туралы ақпарат беру.Ол алғаш рет «Отрар сазы» фольклорлы этнографиялық оркестрді құрып өзі басқарған. |
|
Сабақты бекіту 1.
|
16мин | Музыка тыңдау:«Ата толғауы» Н:Тілендиев
Аспап суретін салу,Ән орындау, дауыс жаттығуы | Оқушылар тыңдайды. (Топ басшылары аспап түрлерін ажыратады)
|
2. | 8 мин | Шығармашылық бөлімі: 1Салған суреттерін қорғайды.2. Дыбыс бояуын ажыратады2. «Әуен тап»ойын | Оқушылар шығармашылық жұмыстарын қорғайды. |
Бағалау | 1мин | Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. |
Рефлексия | 2мин |
|
Үйге тапсырма | 1мин | 46-47бет оқу Реферат дайындау. Ән жаттау. |