|
Сынып сағаты |
№ 9 |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.11.2025 |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Оян, ар мен адалдық!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ «Үйдегі ойындар: қауіпсіздік шараларын сақтаймыз» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты: |
•Оқушылардың бойында адалдық, ар-ождан, әділдік, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; •Адал болуға, өтірік пен жалғандыққа жол бермеуге тәрбиелеу; •Өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
Оқушыларға үйде ойын ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін үйрету • Қауіпті жағдайларды алдын алу жолдарын түсіндіру • Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуді үйрету |
|
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
Оқушыларға үйде ойын ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін және төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуді үйрету |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
Әділдік пен жауапкершілік: қоғамға қызмет ету,шындықты айту,достыққа адал болу,жақсылық пен жамандықты, әділдік және әділетсіздікті ажырата білу,өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау,заттар мен мүлікті ұқыпты ұстау. |
|
|
Апта дәйексөзі: |
«Әділет пен жауапкершілік-адалдықтың өлшемі» |
|
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы: 10 мин |
ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады I. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды топқа бөлу (мысалы: Адалдық, Ар, Ұят топтары). Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке» — бір-біріне жылы сөз айту. II. Кіріспе бөлім Мұғалімнің кіріспе сөзі: «Адалдық – адамның ең асыл қасиеті. Адам арлы болса ғана қоғамға пайдасын тигізеді...» «Оян, ар мен адалдық!» тақырыбы тақтаға жазылып, мақсат айтылады. |
Оқушылар әнұран орындайды. Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады. Бейнеролик көреді. |
Көңілді әуен
|
|
Сынып сағатының ортасы 15 |
III. Негізгі бөлім 1-тапсырма: ? Бейнеролик көрсету: «Адал еңбек – ардың ісі». Талқылау сұрақтары: Не туралы бейнежазба болды? Адал болу дегенді қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма: ? Мақал-мәтелмен ой бөлісу: Топтарға адалдық туралы мақалдар беріледі. Мысалы: «Адалдық — адамдықтың белгісі». «Адал адам арымас, арам адам жарымас». Топ өз мақалын түсіндіріп, өмірден мысал келтіреді. 3-тапсырма: ? Рөлдік ойын: Оқушыларға адалдық пен өтірікке байланысты жағдаяттар беріледі. Мысалы: «Досың емтиханда көшіруге көмектесуіңді сұрады...» Талқылау: «Не істер едің? Неліктен?» 4-тапсырма: ✍️ Эссе жазу: «Адал болу – өзіңе деген құрмет» тақырыбында қысқаша эссе. IV. Қорытынды бөлім Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Мұғалім қорытындылайды: «Адалдық – адамның ең биік қасиеті, ар – рухтың күзетшісі». «Тілек ағашы»: Оқушылар параққа адалдық туралы өз ойларын, тілектерін жазады. |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Оқушылар сұраққа жауап береді
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
|
Слайд, плакаттар, маркер, стикер, интерактивті тақта. Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Презентация немесе бейнеролик |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру «Қауіпсіздік – өз қолыңда!» атты қысқа мотивациялық әңгіме Қызығушылықты ояту Оқушыларға екі сурет көрсету (қауіпсіз және қауіпті ойын жағдайлары) «Қай ойын қауіпсіз, қайсы қауіпті?» деген сұрақ бойынша талқылау Негізгі бөлім 1. Үйдегі ойын кезіндегі қауіптер: Биік жерден секіру (жарақат алу қаупі) Электр құрылғыларымен ойнау (ток соғу қаупі) Ұсақ заттармен ойнау (тұншығу қаупі) Ыстық заттарға жақындау (күйік алу қаупі) 2. Қауіпсіздік шаралары: Ашық терезелер мен балкондардан алыс болу Электр құралдарын ата-анасыз ұстамау Ұсақ бөлшектері бар ойыншықтарды абайлап қолдану Үйде жүгіру мен қауіпті қозғалыстардан сақтану 3. Төтенше жағдайлардағы әрекеттер: Қауіпті жағдайды үлкендерге хабарлау 101, 102, 103 нөмірлерін есте сақтау Сабырлық сақтау және көмек сұрау Топтық жұмыс Топтарға түрлі жағдаяттар беріледі (мысалы, досы ойын кезінде жарақат алды, электр құрылғысын қосып ойнады Әр топ өз шешімін ұсынады және оны сынып алдында қорғайды Қорытынды «Мен енді үйде ойнағанда...» атты рефлексия жазу |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Презентация Тақырыптық слайдтар. Тақырыптық бейнероликтер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін Рефлексия: «Бүгін не үйрендім?» «Қай ой мені толғандырды?» |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Оян, ар мен адалдық!»
«Оян, ар мен адалдық!»
|
Сынып сағаты |
№ 9 |
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.11.2025 |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Оян, ар мен адалдық!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ «Үйдегі ойындар: қауіпсіздік шараларын сақтаймыз» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты: |
•Оқушылардың бойында адалдық, ар-ождан, әділдік, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; •Адал болуға, өтірік пен жалғандыққа жол бермеуге тәрбиелеу; •Өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
Оқушыларға үйде ойын ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін үйрету • Қауіпті жағдайларды алдын алу жолдарын түсіндіру • Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуді үйрету |
|
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
Оқушыларға үйде ойын ойнау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін және төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуді үйрету |
|
|
Құндылықтарды дарыту: |
Әділдік пен жауапкершілік: қоғамға қызмет ету,шындықты айту,достыққа адал болу,жақсылық пен жамандықты, әділдік және әділетсіздікті ажырата білу,өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау,заттар мен мүлікті ұқыпты ұстау. |
|
|
Апта дәйексөзі: |
«Әділет пен жауапкершілік-адалдықтың өлшемі» |
|
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сынып сағатының басы: 10 мин |
ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады I. Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды топқа бөлу (мысалы: Адалдық, Ар, Ұят топтары). Психологиялық ахуал: «Жүректен жүрекке» — бір-біріне жылы сөз айту. II. Кіріспе бөлім Мұғалімнің кіріспе сөзі: «Адалдық – адамның ең асыл қасиеті. Адам арлы болса ғана қоғамға пайдасын тигізеді...» «Оян, ар мен адалдық!» тақырыбы тақтаға жазылып, мақсат айтылады. |
Оқушылар әнұран орындайды. Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады. Бейнеролик көреді. |
Көңілді әуен
|
|
Сынып сағатының ортасы 15 |
III. Негізгі бөлім 1-тапсырма: ? Бейнеролик көрсету: «Адал еңбек – ардың ісі». Талқылау сұрақтары: Не туралы бейнежазба болды? Адал болу дегенді қалай түсінесіңдер? 2-тапсырма: ? Мақал-мәтелмен ой бөлісу: Топтарға адалдық туралы мақалдар беріледі. Мысалы: «Адалдық — адамдықтың белгісі». «Адал адам арымас, арам адам жарымас». Топ өз мақалын түсіндіріп, өмірден мысал келтіреді. 3-тапсырма: ? Рөлдік ойын: Оқушыларға адалдық пен өтірікке байланысты жағдаяттар беріледі. Мысалы: «Досың емтиханда көшіруге көмектесуіңді сұрады...» Талқылау: «Не істер едің? Неліктен?» 4-тапсырма: ✍️ Эссе жазу: «Адал болу – өзіңе деген құрмет» тақырыбында қысқаша эссе. IV. Қорытынды бөлім Топтар өз жұмыстарын қорғайды. Мұғалім қорытындылайды: «Адалдық – адамның ең биік қасиеті, ар – рухтың күзетшісі». «Тілек ағашы»: Оқушылар параққа адалдық туралы өз ойларын, тілектерін жазады. |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Оқушылар сұраққа жауап береді
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
|
Слайд, плакаттар, маркер, стикер, интерактивті тақта. Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Презентация немесе бейнеролик |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру «Қауіпсіздік – өз қолыңда!» атты қысқа мотивациялық әңгіме Қызығушылықты ояту Оқушыларға екі сурет көрсету (қауіпсіз және қауіпті ойын жағдайлары) «Қай ойын қауіпсіз, қайсы қауіпті?» деген сұрақ бойынша талқылау Негізгі бөлім 1. Үйдегі ойын кезіндегі қауіптер: Биік жерден секіру (жарақат алу қаупі) Электр құрылғыларымен ойнау (ток соғу қаупі) Ұсақ заттармен ойнау (тұншығу қаупі) Ыстық заттарға жақындау (күйік алу қаупі) 2. Қауіпсіздік шаралары: Ашық терезелер мен балкондардан алыс болу Электр құралдарын ата-анасыз ұстамау Ұсақ бөлшектері бар ойыншықтарды абайлап қолдану Үйде жүгіру мен қауіпті қозғалыстардан сақтану 3. Төтенше жағдайлардағы әрекеттер: Қауіпті жағдайды үлкендерге хабарлау 101, 102, 103 нөмірлерін есте сақтау Сабырлық сақтау және көмек сұрау Топтық жұмыс Топтарға түрлі жағдаяттар беріледі (мысалы, досы ойын кезінде жарақат алды, электр құрылғысын қосып ойнады Әр топ өз шешімін ұсынады және оны сынып алдында қорғайды Қорытынды «Мен енді үйде ойнағанда...» атты рефлексия жазу |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Презентация Тақырыптық слайдтар. Тақырыптық бейнероликтер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін Рефлексия: «Бүгін не үйрендім?» «Қай ой мені толғандырды?» |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
|
шағым қалдыра аласыз













