Сабақтың
басы
5
мин
|
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал
туғызу. «Сиқырлы қорапша» әдісі арқылы қорапшада 3 түрлі фотосурет
оқушылар өздері таңдап алады. Кейін сол фото арқылы 3 топқа
бөлінеді. «Етікші», «Абзал», «Корреспондент»
тобы
|
Таңдалған суреттер бойынша
топқа бөлінеді.
|
«Етікші», «Абзал»,
«Корреспондент» суреттері, теледидар,
микрофон
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
«Адалдықтың
өтемі» атты бейнебаян көрсету арқылы оқушыларға жазбаша мен ауызша
жұмыстарын ұйымдастыру.
Көсетілетін
бейнебаян бойынша әр топтың кейіпкерлері мұқият ө рөлін қарап
отырып, сұрақтарға жауап беруге тырысады. «Корреспондент» тобы
жазбаша түрде арнайы сұрақтар дайындап
отырады.
Сілтеме: https://youtu.be/f2J53JvJ2j8?si=Uo2tSvWSzaERnTtW
«Интервью» әдісі
арқылы етікші, Абзал кейіпкерлерін кезек-кезек ортаға шығарып,
сұрақтарға жауап береді.
Абзал ағайға
қойылатын сұрақтар:
-
Көркем мінез дегенді қалай
түсесіз?
-
Абзал ағай, сіз қандай
кәсіппен айналыстыңыз?
-
Сіз етік жамағанда нені байқап
қалдыңыз?
-
Етікші етік жамап отырғанда
сізге қалай деп жауап берді?
-
Сіз өзіңіздің жаңадан ашқан
кәсібіңізді қалай
атқардыңыз?
-
Не себептен етікшіден бөлек
шығып кеттіңіз?
Етікшіге қойылатын
сұрақтар:
-
Не себептен өз кәсібіңізді
адал атқармадыңыз?
-
Оған не түрткі
болады?
-
Енді өзіңіздің
қателіктеріңізді түсіндіңіз
бе?
-
Осыдан кейін болашақ ұрпаққа
қандай кеңес берер едіңіз?
Жалпыға қойылатын
сұрақтар:
«Көпіршіктер» әдісі
арқылы оқушылар кейіпкердің бойындағы қасиеттерді тізбектеп жазады.
Олардың жағымды, жағымсыз, ортақ қасиеттерін
анықтайды.
-
Етікші мен Абзалдың бойында
қандай қасиеттер байқалды?
-
Бейнебаянда көрсетілген
жазбадан қандай түйін жасауға
болады?
Кері
байланыс:
Топаралық
бағалау: «Google Jambord» платформасы
арқылы бағалау.
|
Топқа бөлініп, сұрақтарға
жауап береді. Постер жасайды, ауызша жауап
береді.
|
А 3 форматындағы ақ қағаз,
фломастер, түрлі түсті қарындаштар, судың, жарықтың, табиғаттың
бейнелеген фотосуреттері
|