Сабақтың
тақырыбы: Ою ойғанның ойы
ұшқыр.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: технология сабағынан алған
білімдерін қорыту, бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың іскерлігін,
ізденушілігін, ой- қиялын, көркемдік қабілеттерін, есте сақтау
қабілетін дамыту.
Тәрбиелілік: ұқыптылыққа, жинақылыққа, тез
ойлап, шешім қабылдай алуға, іскерлігін қалыптастыруға
тәрбиелеу.Ұжыммен бірігіп әрекет жасауға
ұйымдастыру.
Сабақтың
түрі: сайыс
сабақ.
Сабақтың
әдісі: логикалық,
көрнекілік.
Пәнаралық
байланыс: бейнелеу, орыс тілі,
ағылшын, музыка, сызу.
Көрнекілігі: ою-өрнектерге арналған плакат,
мақал- мәтелдер, үлестірме қағаздар.
Сабақтың
барысы:
- Ұйымдастыру
кезеңі.
Сабақ сайыс түрінде өтеді.
Дұрыс жауаптар фишкалармен бағаланады.
-
- «5» -тік
баға
-
- «4» -тік
баға
- «3» -тік
баға
Сабағымыз алты кезеңнен
тұрады.
І-
кезең.
Топтың атын
қорғау.
-
«Бәйшешек» - бәйшешек гүлі
сияқты бейбіт те, қуанышты әсем болайық деп, бәйшешекті таңдадық.
Бәйшешек өсімдік тектес оюға жатады.
-
«Қарлығаш» -қарлығаш сияқты
биіктен көрінсек деп қарлығаш атын таңдадық. Қарлығаш құстарға
байланысты оюға жатады.
ІІ-
кезең. Миға шабуыл / деңгейлік
тапсырмалар/
№ 1. Ою- өрнек латынның қай
сөзінен шыққан?
№2. Композиция дегеніміз
не?
Жауабы: 1.Ою- өрнек латынның «
орнамент» сөзінен шыққан,
мағынасы- әсемдеу, әшекейлеу
дегенді білдіреді.
2. Өрнекті заттың, қағаздың
бетіне реттеп орналастыру.
№3. Көбіне қолданылатын ою-
өрнектің элементі?
№4. Симметрия дегеніміз
не?
Жауабы: 3. Көбіне қолданылатын
ою- өрнек элементі- қошқармүйіз.
4.Ою- өрнектің екі жағынан тең
болуы.
ІІІ-
кезең.
«Тапқыр болсаң тауып
көр»
Конвертте бір мақал-мәтел мен
бір жұмбақ жасырынған.
Тапсырма: Бірінші- мақал- мәтелдің
жалғасын, жұмбақтың шешімін табамыз.
Екінші- сол жауаптарды орыс
және ағылшын тілдеріне аударамыз (тақтаға жазып көрсетулеріңе де
болады).
1.Асыл тастан,
.
.................................................
2.Бар екен дүниеде жалғыз
көзді,
Сол көзбен дүниенің бәрін
кезді.
Әлемді он сегіз мың
киіндіріп,
Дүниеде жап-жалаңаш өзі
безді.
(Бұл
не?)
2.
Бар
(Бұл
не?)
1.Ұл атадан үйренбей сапар
шекпес,
..........................................................
2. Тұмсығы
мықты,
Қыр мен ойды тегістеп
шықты.
(Бұл
не?)
Мақалдың жалғасы: Ақыл
жастан
(Ақыл- ум,wit
)
Жұмбақтың
жауабы: (ине,игла ,needle
)
Мақалдың жалғасы: Қыз анадан
үйренбей кесте тікпес
(Қыз- девочка, girl
)
Жұмбақтың
жауабы: (үтік, утюг,
flatiron)
Дұрыс жауаптар фишкамен
бағаланады.
ІV-
кезең. „
Тауып сөйлесең-
күміссің...„
/ Анаграмма
шешу/
Сөзді дұрыс жазып, артық
сөздің астын сызыңдар.
ҚАЖАУЗЫН
НЫҚМҮЙІЗСЫ
МОЙТҮЙЕЫН
ҒЫЛАШҰ
ҢЫРАҚША
ҚАРҒАШЛЫ
КӨЗТАБО
ЗАНТАЙҚА
V-
кезең. Кім
шапшаң?
-
Конвертте бірнеше ою-
өрнектердің аты бар, соларды ою- өрнектің түрлеріне қарай жіктейміз
.
Өсімдік тектес
өрнектер: гүл, жапырақ, шырмауық,
жауқазын, үш жапырақ, шиыршық, ағаш,
бүршік.
Аспан әлеміне байланысты
өрнектер: дөңгелек, крес, шимай, тұйық
ою, бітпес, төртқұбыла, жұлдыз, төртүшкіл, күн,
су,тау.
Құстарға байланысты
өрнектер: бүркіт, қазтабан, қарғатұяқ,
құс жолы, құстұмсық, құс мойын, құсқанаты, аққу,
қарлығаш.
Малдың дене мүшелеріне
байланысты өрнектер: түйе табан, қошқар мүйіз,
ботакөз, түйе, таңдай, арқар мүйіз.
VІ -
кезең. «Көреген көз
-қырағы»
Салыстырмалы тест / сол
бағандағы оюлардың реттік санын дұрыс салу
керек/.