№46 «Балбұлақ» бөбекжай МКҚК
«Келісілді»
Әдіскер________Кобланова А.Р
25.11.2024ж
Сөйлеуді дамытудан
Ұйымдастырылған оқу-қызметі
Тақырыбы: «Ою – өрнек сәніміз»
(№10 «Тұлпар» ересек тобы)
Өткізген: Каракаева А.К
Тәрбиеші
Ақтау қаласы
«Ою өрнек - сәніміз»
Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық», «Таным».
Бөлімі: Тіл дамыту, жапсыру, құрастыру.
Білімділігі: Балаларды халық мәдениетіне үйрету. Балаларды ою – өрнек түрлерімен таныстыру. Ою - өрнек салу арқылы қолды жаттықтырып балалардың шеберлігін ұштау.
Дамытушылығы: Балалардың есте сақтауын, жылдамдық, шапшаңдық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелігі: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, сұлулыққа жинақылыққа назар аудара отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, сызу, қию, жапсыру.
Дидактикалық материал: ою -өрнектер, желім, трафарет, сурет құралдары, асықтар, манка, сүзгі.
Ұйымдастыру оқу-қызметі барысы:
Балалар музыка әуенімен ортаға шығып шеңбер құрады.
Тәрбиеші: Балалар, бүгінгі біздің оқу қызметіміз қызықты болайын деп тұр. Алдымен менің сұрақтарыма жауап беріңіздерші.
-
қазір жылдың қай мезгілі?
-
Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
-
Күз мезгілінің неше айы бар?
-
Қандай атай қояйық?
-
Кім күз мезгілі туралы тақпақ айтып береді?
Жания: Айла:
Толы менде витамин Берекесін сыйлауға
Қызғылт сары апельсин Өлкемізге күз келді
Пайдалымын, тәттімін Жемістерін жинауға
Достарыңмен бөліс сен. Шақырады біздерді.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Қандай керемет. Осы күз айында қандай мереке болды 25 Қазанда? (Республика күні, Алтын күз)
- Балалар, біздің Республикамыз қалай аталады?
- Біз қай ұлттың баласымыз?
- Иә, біз қазақпыз, біздің өз рәміздеріміз, тіліміз, салт - дәстүріміз бар. Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы «Ою - өрнектер сәніміз».
- Балалар, әр халықтың өзіне тән ұлттық белгілері бар. Қазақ халқының өзіне тән ерекшеліктерінің бірі – ұлттық ою - өрнектері. Ертеде ою - өрнек арқылы бір нәрсені біліп, үйренуге болған, ол бір мағына ұғымды берген. (видео)
- ал, енді осы ою-өрнектеріміздің суреттерін салып, мүсіндеп, асықтармен ойнап көрейік, келісесіздер ме? (ия)
-Ендеше қолымыздағы асықтардың түсіне қарай үстел жанына орналасамыз.
(балалар қолдарына қарап орналасады)
1 ойын алаңы «Суретшілер»
-балалар трафарет бойынша қошқар мүйіз оюын салады.
2 ойын алаңы: «Асықтар әлемі»
Балалар фетрге салынған оюды асықтармен бастырады.
3 ойын алаңы: «Қол өнер»
Балалар трафарет бойынша платилинмен жаю әдісін пайдаланып ою мүсіндейді және ұнды ою үстіне себелейді.
(балалар жұмыстарын бітіргесін бір-біріне көрсетеді.)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Жұмыстарыңыз керемет екен.
Ал енді билеп көрейік
Қане қанат қағайық
Құсқанатқа ұқсайық
Ұшып-ұшып алайық\
Орынымызға қонайық.
- Қане, балалар ою өрнек дегеніміз не?
Айқын айта ғой. Ою - өрнек деген сөзіміз латын тілінен алынған, “Орнамент” (әшекей) деген ұғымды білдіреді. Мағынасы сәндеу, әсемдеу деген сөзден шыққан.
Тәрбиеші: Ою - өрнектің қандай түрлерін білесіңдер? (түйетабан, қошқармүйіз, гүл)
Тәрбиеші: Бұл оюлар не үшін бұлай аталған?
Балалар: Түйетабан - түйенің табанына ұқсайды. Қошқармүйіз – қошқардың мүйізіне ұқсайды. Гүл – гүл шоқтарына ұқсайды
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар балалар. Балалар осы ою-өрнекті ата-бабамыз өздерін қоршаған табиғаттан, жан-жануарлардан алған екен.
-
енді осы ою - өрнек туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?
Балалар: « Ою ойғанның – ойы шұқыр»
«Ою ойғанның ойы ұшқыр»
«Ою ойған сызу да сызады.»
Тәрбиеші: енді ою туралы тақпақтар кім біледі.
Әдемі: Тұмарша, қошқар мүйізі Әміржан: Омыртқа, гүл, жапырақ
Түйетабан қой ізі Толқын, қайнар, тарақ
Өрнектеп киіз, алаша Өрнегін салсаң киімге
Сызайық ою тамаша Тұрады кәдеңе жарап.
Қорытындылау және талдау.
Тәрбиеші: жарайсыңдар балалар, бүгінгі біздің ойындарымыз ұнады ма?
Бүгін сабақта не жайлы өттік.Сабақ сендерге ұнадыма? Сабаққа барлығың жақсы қатыстыңдар. Сендерге рахмет.
-
Кімге не ұнады?
-
Барлығымыз көзімізді жұмамыз, мен сіздерге сый дайындап қойдым, қанекей.
-
Балаларға құрт таратылады. Бұл біздің ұлттық тағамдардың бірі.
Балалар: Рахмет
Осымен сабағымыз аяқталды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ұлттық ою - өрнек туралы білу.
Нені игеру керек: Берілген жұмыстарды дұрыс орындау.
Нені жасай білу керек: Ою – өрнектерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ою өрнек сәніміз"
"Ою өрнек сәніміз"
№46 «Балбұлақ» бөбекжай МКҚК
«Келісілді»
Әдіскер________Кобланова А.Р
25.11.2024ж
Сөйлеуді дамытудан
Ұйымдастырылған оқу-қызметі
Тақырыбы: «Ою – өрнек сәніміз»
(№10 «Тұлпар» ересек тобы)
Өткізген: Каракаева А.К
Тәрбиеші
Ақтау қаласы
«Ою өрнек - сәніміз»
Білім саласы: «Қатынас», «Шығармашылық», «Таным».
Бөлімі: Тіл дамыту, жапсыру, құрастыру.
Білімділігі: Балаларды халық мәдениетіне үйрету. Балаларды ою – өрнек түрлерімен таныстыру. Ою - өрнек салу арқылы қолды жаттықтырып балалардың шеберлігін ұштау.
Дамытушылығы: Балалардың есте сақтауын, жылдамдық, шапшаңдық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелігі: Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Жұмыс үстінде ұқыптылыққа, сұлулыққа жинақылыққа назар аудара отырып, эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, сызу, қию, жапсыру.
Дидактикалық материал: ою -өрнектер, желім, трафарет, сурет құралдары, асықтар, манка, сүзгі.
Ұйымдастыру оқу-қызметі барысы:
Балалар музыка әуенімен ортаға шығып шеңбер құрады.
Тәрбиеші: Балалар, бүгінгі біздің оқу қызметіміз қызықты болайын деп тұр. Алдымен менің сұрақтарыма жауап беріңіздерші.
-
қазір жылдың қай мезгілі?
-
Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
-
Күз мезгілінің неше айы бар?
-
Қандай атай қояйық?
-
Кім күз мезгілі туралы тақпақ айтып береді?
Жания: Айла:
Толы менде витамин Берекесін сыйлауға
Қызғылт сары апельсин Өлкемізге күз келді
Пайдалымын, тәттімін Жемістерін жинауға
Достарыңмен бөліс сен. Шақырады біздерді.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Қандай керемет. Осы күз айында қандай мереке болды 25 Қазанда? (Республика күні, Алтын күз)
- Балалар, біздің Республикамыз қалай аталады?
- Біз қай ұлттың баласымыз?
- Иә, біз қазақпыз, біздің өз рәміздеріміз, тіліміз, салт - дәстүріміз бар. Бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы «Ою - өрнектер сәніміз».
- Балалар, әр халықтың өзіне тән ұлттық белгілері бар. Қазақ халқының өзіне тән ерекшеліктерінің бірі – ұлттық ою - өрнектері. Ертеде ою - өрнек арқылы бір нәрсені біліп, үйренуге болған, ол бір мағына ұғымды берген. (видео)
- ал, енді осы ою-өрнектеріміздің суреттерін салып, мүсіндеп, асықтармен ойнап көрейік, келісесіздер ме? (ия)
-Ендеше қолымыздағы асықтардың түсіне қарай үстел жанына орналасамыз.
(балалар қолдарына қарап орналасады)
1 ойын алаңы «Суретшілер»
-балалар трафарет бойынша қошқар мүйіз оюын салады.
2 ойын алаңы: «Асықтар әлемі»
Балалар фетрге салынған оюды асықтармен бастырады.
3 ойын алаңы: «Қол өнер»
Балалар трафарет бойынша платилинмен жаю әдісін пайдаланып ою мүсіндейді және ұнды ою үстіне себелейді.
(балалар жұмыстарын бітіргесін бір-біріне көрсетеді.)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Жұмыстарыңыз керемет екен.
Ал енді билеп көрейік
Қане қанат қағайық
Құсқанатқа ұқсайық
Ұшып-ұшып алайық\
Орынымызға қонайық.
- Қане, балалар ою өрнек дегеніміз не?
Айқын айта ғой. Ою - өрнек деген сөзіміз латын тілінен алынған, “Орнамент” (әшекей) деген ұғымды білдіреді. Мағынасы сәндеу, әсемдеу деген сөзден шыққан.
Тәрбиеші: Ою - өрнектің қандай түрлерін білесіңдер? (түйетабан, қошқармүйіз, гүл)
Тәрбиеші: Бұл оюлар не үшін бұлай аталған?
Балалар: Түйетабан - түйенің табанына ұқсайды. Қошқармүйіз – қошқардың мүйізіне ұқсайды. Гүл – гүл шоқтарына ұқсайды
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар балалар. Балалар осы ою-өрнекті ата-бабамыз өздерін қоршаған табиғаттан, жан-жануарлардан алған екен.
-
енді осы ою - өрнек туралы қандай мақал - мәтелдер білесіңдер?
Балалар: « Ою ойғанның – ойы шұқыр»
«Ою ойғанның ойы ұшқыр»
«Ою ойған сызу да сызады.»
Тәрбиеші: енді ою туралы тақпақтар кім біледі.
Әдемі: Тұмарша, қошқар мүйізі Әміржан: Омыртқа, гүл, жапырақ
Түйетабан қой ізі Толқын, қайнар, тарақ
Өрнектеп киіз, алаша Өрнегін салсаң киімге
Сызайық ою тамаша Тұрады кәдеңе жарап.
Қорытындылау және талдау.
Тәрбиеші: жарайсыңдар балалар, бүгінгі біздің ойындарымыз ұнады ма?
Бүгін сабақта не жайлы өттік.Сабақ сендерге ұнадыма? Сабаққа барлығың жақсы қатыстыңдар. Сендерге рахмет.
-
Кімге не ұнады?
-
Барлығымыз көзімізді жұмамыз, мен сіздерге сый дайындап қойдым, қанекей.
-
Балаларға құрт таратылады. Бұл біздің ұлттық тағамдардың бірі.
Балалар: Рахмет
Осымен сабағымыз аяқталды.
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ұлттық ою - өрнек туралы білу.
Нені игеру керек: Берілген жұмыстарды дұрыс орындау.
Нені жасай білу керек: Ою – өрнектерді.
шағым қалдыра аласыз













