Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Өткізген:Нұрсапанова Ақсәуле Шүкірханқызы
Білім беру саласы: Шығармашылық, әлеуметтік, Біртұтас тәрбие,
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: ою-өрнектер сыр шертеді.
Мақсаты:Балаларға ою өрнектің шығу тарихымен таныстыру. Балаларды ою-өрнектермен таныстыру. Өрнекті кілемшені қазақтың ою-өрнек элементтерімен әшекейлей білуге үйрету. Кілемшені «көбелек», «түйе табан», «құс қанат», «қошқармүйіз», «арқар мүйіз» өрнектерінің шығу тарихын талдау. Түстерді дұрыс пайдалана білуге, әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қол маторикасын дамыту.
Қолданылатын көнекілік құралдар: демонстрациялық материалдар, жасанды интеллект.
Қажетті құрал-жабдықтар: сандық, текшелі оюлы жол, оюлар, Акт, текемет, оюлы торсық, қошқар ойыншығы.
|
Іс -әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Тәрбиеші топқа кірі келіп: -Балалар мен бір сандық тауып алдым. Ішінде не бар екен көрейікпе.Шаң басып қалыпты үрлеп жіберейік. Бұл оюлар кімдікі екен? Қараңдар ішінде кюар код жатыр. Көрейік. Жасанды интеллектпен дайындалған видеода: «Сәлеметсіңдер мен Томириспін. Менің әжемнің оюларын апарып беріңдерші. Әжем таба алмай отыр. Ол үшін текшелі жолмен жүресіңдер» |
Балалар сандықты үрлейді. Сндықты ашады.
Жарайды. Апарамыз. Мінеки текшелі жол. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Мына жолмен жай ғана жүруге болмайды. Бұл ұлттық оюлы жол. Мына текшені лақтырып, қай оюға түссе сол оюдың үстінен секіріп өтеміз. Бұл оюлар қалай пайда болған екен? Кім біледі. Ата-бабаларымыз оюды белгілі бір заттарға жануарларға қарап отырып, бейнелеген екен. Менде осы оюлардың қайдан шыққанын анықтайтын құрылғы бар. Анықтайықпа?
Телефоннан Arloopa қосымшасы арқылы әр оюдың қай жануарларды 3д форматта көрсету. Түйтабан-түйе Құсқанат_құс Көбелек-көбелек Арқармүйіз-арқар
Енді жолымызды жалғастырайық. Әжейге оюды апарып берейік. Әже Ой балаларым рақмет сендерге. Оюымды қайда қойғанымды таппай отырсам. Балалар әжей текемет тігіп, торсық жасап отыр екен, көмектесейікпе? Әже текеметтегі оюларыңыз әдемі екен, қалай жасадыңыз? Бұл қошқар мүйіз оюы. Қошқарыма қарап отырп ойып, қыйдым. |
Балалар текшелі лақтырып, оюлардың үстінен өтеді.
Иә
Балалар оюдың шығу тарихымен танысып, ұқсас жануарларды 3д форматта көріп, қызығады.
Оюды әжеге әкеледі.
Балалар 1 топ апарған оюларды кеңістікті бағдарлау арқылы тауып, орналастырады. 2 топ торсыққа жіп өткізіп, әсемдейді. |
|
Рефлекциялық - түзетушілік |
Әжей алғысын білдіріп балаларға оюлармен әсемделген құрт толы дорба береді. |
Балалар әжейге көмектескеніне қуанып қайтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің түрін..
Игереді: «түйетабан», «көбелек», «құсқанат», «арқар», «қошқармүйіз» ою-өрнек элементтерін, шығу тарихын.
Меңгереді: текеметті әсемдеп оюларды орналастыруды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Оюлар сыр шертеді
Оюлар сыр шертеді
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Өткізген:Нұрсапанова Ақсәуле Шүкірханқызы
Білім беру саласы: Шығармашылық, әлеуметтік, Біртұтас тәрбие,
Бөлімі: Сурет салу.
Тақырыбы: ою-өрнектер сыр шертеді.
Мақсаты:Балаларға ою өрнектің шығу тарихымен таныстыру. Балаларды ою-өрнектермен таныстыру. Өрнекті кілемшені қазақтың ою-өрнек элементтерімен әшекейлей білуге үйрету. Кілемшені «көбелек», «түйе табан», «құс қанат», «қошқармүйіз», «арқар мүйіз» өрнектерінің шығу тарихын талдау. Түстерді дұрыс пайдалана білуге, әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Қол маторикасын дамыту.
Қолданылатын көнекілік құралдар: демонстрациялық материалдар, жасанды интеллект.
Қажетті құрал-жабдықтар: сандық, текшелі оюлы жол, оюлар, Акт, текемет, оюлы торсық, қошқар ойыншығы.
|
Іс -әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Тәрбиеші топқа кірі келіп: -Балалар мен бір сандық тауып алдым. Ішінде не бар екен көрейікпе.Шаң басып қалыпты үрлеп жіберейік. Бұл оюлар кімдікі екен? Қараңдар ішінде кюар код жатыр. Көрейік. Жасанды интеллектпен дайындалған видеода: «Сәлеметсіңдер мен Томириспін. Менің әжемнің оюларын апарып беріңдерші. Әжем таба алмай отыр. Ол үшін текшелі жолмен жүресіңдер» |
Балалар сандықты үрлейді. Сндықты ашады.
Жарайды. Апарамыз. Мінеки текшелі жол. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Мына жолмен жай ғана жүруге болмайды. Бұл ұлттық оюлы жол. Мына текшені лақтырып, қай оюға түссе сол оюдың үстінен секіріп өтеміз. Бұл оюлар қалай пайда болған екен? Кім біледі. Ата-бабаларымыз оюды белгілі бір заттарға жануарларға қарап отырып, бейнелеген екен. Менде осы оюлардың қайдан шыққанын анықтайтын құрылғы бар. Анықтайықпа?
Телефоннан Arloopa қосымшасы арқылы әр оюдың қай жануарларды 3д форматта көрсету. Түйтабан-түйе Құсқанат_құс Көбелек-көбелек Арқармүйіз-арқар
Енді жолымызды жалғастырайық. Әжейге оюды апарып берейік. Әже Ой балаларым рақмет сендерге. Оюымды қайда қойғанымды таппай отырсам. Балалар әжей текемет тігіп, торсық жасап отыр екен, көмектесейікпе? Әже текеметтегі оюларыңыз әдемі екен, қалай жасадыңыз? Бұл қошқар мүйіз оюы. Қошқарыма қарап отырп ойып, қыйдым. |
Балалар текшелі лақтырып, оюлардың үстінен өтеді.
Иә
Балалар оюдың шығу тарихымен танысып, ұқсас жануарларды 3д форматта көріп, қызығады.
Оюды әжеге әкеледі.
Балалар 1 топ апарған оюларды кеңістікті бағдарлау арқылы тауып, орналастырады. 2 топ торсыққа жіп өткізіп, әсемдейді. |
|
Рефлекциялық - түзетушілік |
Әжей алғысын білдіріп балаларға оюлармен әсемделген құрт толы дорба береді. |
Балалар әжейге көмектескеніне қуанып қайтады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің түрін..
Игереді: «түйетабан», «көбелек», «құсқанат», «арқар», «қошқармүйіз» ою-өрнек элементтерін, шығу тарихын.
Меңгереді: текеметті әсемдеп оюларды орналастыруды.
шағым қалдыра аласыз













