Тақырып: «Оюлар сыр шертеді»
Мақсаты:
1.Шаттық шеңбері. «Жүректен жүрекке»
-Ал балалар бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді бір- бірімізге жақсы тілек айтумен бастайық.
-Олай болса бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді бастайық.
«Киелі шаңырақ» бойына балалар шеңбер болып отырады.
Киелі шаңырақтан не көріп тұрсыңдар?
Қобдишалар тұр екен. Әр қобдишаның ішінде ойындар, тапсырмалар жасырылған екен.
Қобдишаны ашу үшін түрлі – түсті асығымызды лақтырамыз, қай түсті асық түссе сол қобдишаны ашамыз.
-
Ал қане айландырайық.
-
«Жасыл қобдиша». Ашып көрейік қандай тапсырма? Балалар, жұмбақ жасырынған екен.
-
Жұмбақтар:
-
Киелі жануар,
Арқасында тауы бар. (Түйе). Киелі жануар. Ата- бабаларымыз түйенің табанына қарап «Түйе табан» оюын ойлап тапқан екен.
-
Ай мүйізді,
-
Сүйір мүйізді,
Аппақ жылы тоны бар. (Қошқар). Қошқардың мүйізіне қарап қошқармүйіз оюын ойлап тапқан екен.
-
Адамға серік,
Күзетке берік. (Ит). Итке қарап итқұйрық оюы шыққан екен.
-
Айнаға қараймын, шашымды тараймын. (Тарақ) оюы. (Көркем әдебиет, сөйлеуді дамыту.
«Көк қобдиша».
«Сиқырлы кітап» тапсырмалары.
«Сары қобдиша» «Мақалды аяқта» ойыны.
1. Өнер сыры – өрнекте.
2. Ою ойғанның ойы ұшқыр.
3. Ою ойған сызу да сызады.
4.Үлгісі көптің өрнегі көп,
5.Өрнегі көптің ермегі көп.
6.Өнерсізден құт қашады.
7.Өнер көзі — халықта
8. Ата өнері — балаға мұра.
«Қызыл қобдиша» «Шығармашылыққа саяхат»
Ою түрлерімен топқа бөлу.
-
«Қошқар мүйіз» тобы «Оюлы алаша» фазл құрастырады. Алашадағы оюдың атын атайды. (Құрастыру)
-
«Түйе табан» тобы: «Киіз басу» Түрлі – түсті жүннен киіз басады. (ЗерттеуЖұмысы, Қоршаған орта, шығармашылық)
-
«Құс қанаты» тобы: «Оюларды санап салыстыр» (Математика негіздері)
-
«Тарақ» тобы: «Ою бастыру». Оюды жіппен бастырады. Оюдын атын буынға бөліп дауысты дауыссыз дыбысты ажыратады. (Сауат ашу).
-
«Ботагөз» тобы: «Оюдың суретін салу»
Киелі шаңыраққа оралып, сұрақ – жауап арқылы қортындылау.
Бағалау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Оюлар сыр шертеді"
"Оюлар сыр шертеді"
Тақырып: «Оюлар сыр шертеді»
Мақсаты:
1.Шаттық шеңбері. «Жүректен жүрекке»
-Ал балалар бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді бір- бірімізге жақсы тілек айтумен бастайық.
-Олай болса бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді бастайық.
«Киелі шаңырақ» бойына балалар шеңбер болып отырады.
Киелі шаңырақтан не көріп тұрсыңдар?
Қобдишалар тұр екен. Әр қобдишаның ішінде ойындар, тапсырмалар жасырылған екен.
Қобдишаны ашу үшін түрлі – түсті асығымызды лақтырамыз, қай түсті асық түссе сол қобдишаны ашамыз.
-
Ал қане айландырайық.
-
«Жасыл қобдиша». Ашып көрейік қандай тапсырма? Балалар, жұмбақ жасырынған екен.
-
Жұмбақтар:
-
Киелі жануар,
Арқасында тауы бар. (Түйе). Киелі жануар. Ата- бабаларымыз түйенің табанына қарап «Түйе табан» оюын ойлап тапқан екен.
-
Ай мүйізді,
-
Сүйір мүйізді,
Аппақ жылы тоны бар. (Қошқар). Қошқардың мүйізіне қарап қошқармүйіз оюын ойлап тапқан екен.
-
Адамға серік,
Күзетке берік. (Ит). Итке қарап итқұйрық оюы шыққан екен.
-
Айнаға қараймын, шашымды тараймын. (Тарақ) оюы. (Көркем әдебиет, сөйлеуді дамыту.
«Көк қобдиша».
«Сиқырлы кітап» тапсырмалары.
«Сары қобдиша» «Мақалды аяқта» ойыны.
1. Өнер сыры – өрнекте.
2. Ою ойғанның ойы ұшқыр.
3. Ою ойған сызу да сызады.
4.Үлгісі көптің өрнегі көп,
5.Өрнегі көптің ермегі көп.
6.Өнерсізден құт қашады.
7.Өнер көзі — халықта
8. Ата өнері — балаға мұра.
«Қызыл қобдиша» «Шығармашылыққа саяхат»
Ою түрлерімен топқа бөлу.
-
«Қошқар мүйіз» тобы «Оюлы алаша» фазл құрастырады. Алашадағы оюдың атын атайды. (Құрастыру)
-
«Түйе табан» тобы: «Киіз басу» Түрлі – түсті жүннен киіз басады. (ЗерттеуЖұмысы, Қоршаған орта, шығармашылық)
-
«Құс қанаты» тобы: «Оюларды санап салыстыр» (Математика негіздері)
-
«Тарақ» тобы: «Ою бастыру». Оюды жіппен бастырады. Оюдын атын буынға бөліп дауысты дауыссыз дыбысты ажыратады. (Сауат ашу).
-
«Ботагөз» тобы: «Оюдың суретін салу»
Киелі шаңыраққа оралып, сұрақ – жауап арқылы қортындылау.
Бағалау.
шағым қалдыра аласыз













