р/с
|
Атқарылатын жұмыстың
мазмұны
|
Мерзімі
|
Пайдаланған
Әдебиеттер,
жұмыс түрлері
|
|
І.
Идеялық -теориялық білімді
жетілдіру
|
1
|
ҚР Конституциясы (1995ж.30 тамыз)
|
Үнемі
басшылыққа алу,
қолдану
|
|
2
|
ҚР «Білім туралы» Заңы (2007ж 15
тамыз)
|
Үнемі
басшылыққа алу,қолдану
|
«Егемен Қазақстан»
үнқағазы
|
3
|
«Тіл туралы»
Заңы (1997ж,11
шілде)
|
Үнемі
|
|
4
|
Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020
арналған мемлекеттік бағдарламасы (2010 ж 7 желтоқсан,№1118
жарлық)
|
Үнемі
|
|
5
|
ҚР Үкіметі бекіткен орта білім берудің мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарты (2012ж 23тамыз №1080 қаулы)
|
Үнемі
басшылыққа алу,қолдану
|
|
6
|
2017-2018 оқу жылында
ҚР
жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудық
реекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат
2017
ж
|
Үнемі
басшылыққа алу,қолдану
|
|
7
|
Қазақстан
Республикасының Еңбек туралы Кодексі (2015ж 23 қараша)
|
|
Алматы 2007
жыл
|
8
|
Жаңартылған
оқу бағдарламалары
|
|
|
9
|
Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығы «ҚР – ның
Мемлекеттік рәміздері туралы».
|
Үнемі
|
|
10
|
Қазақстан
Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100
нақты қадам» Ұлт жоспары (2015ж 20 мамыр)
|
|
|
11
|
Балалар
құқығын қорғау Конвенциясы.
|
|
|
12
|
Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың жылма – жылғы Қазақстан халқына
Жолдауының негізгі ережелерін оқу – тәрбие процесінде
қолдану.
|
Үнемі
|
Ақпарат құралдары
Интернет
|
|
ІІ.Әдіс-тәсіл мен әдістемелік шеберлікті
жетілдіру
|
1
|
Зерттеушілік тәсіл
|
Тақырыпқа сай
|
Шығармашылық, ізденіс
|
2
|
Құндылықтарға бағытталған тәсіл.
|
Тақырыпқа сай
|
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы
|
3
|
Іс-әрекеттік тәсіл.
|
Тақырыпқа сай
|
Блум таксономиясыы
|
4
|
Саралап оқыту
тәсілі.
|
Тақырыпқа сай
|
Топтық жұмыс
|
5
|
Құзыреттілік тәсілі.
|
Тақырыпқа сай
|
Көшбасшылық
|
6
|
Жүйелі-әрекеттік
тәсілі.
|
Тақырыпқа сай
|
Әмбебап оқу әрекеттері
|
7
|
Коммуникативтік тәсіл.
|
Тақырыпқа сай
|
Ақпаратты тарату мен жариялау
|
8
|
Интегративтік
тәсіл.
|
Тақырыпқа сай
|
Сергіту сәті, театр,қозғалыс
|
9
|
Ойын арқылы
оқыту.
|
Тақырыпқа сай
|
Ойын түрлері
|
10
|
Жобалау тәсілі.
|
Тақырыпқа сай
|
Жоба, ғылыми зерттеушілік
|
11
|
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды қолдану.
|
Тақырыпқа сай
|
АКТ,БАҚ
|
12
|
Кейс-стади.
|
Тақырыпқа сай
|
«Миға шабуыл»,сұрақ - жауап
|
13
|
Дамыта оқыту.
|
Тақырыпқа сай
|
Таным, ақиқат
|
14
|
Модульдік
оқыту.
|
Тақырыпқа сай
|
оқу мазмұнын,
меңгеруін, өзіндік деңгейі, әдісі мен тәсілі, бақылау, өзін-өзі
бақылауы бойынша қамтамасыз етеді.
|
15
|
Проблемалық
оқыту.
|
Тақырыпқа сай
|
білім
алушылардың сыни, шығармашылық, диалектикалық ойлауын
қалыптастыру міндетін шешуден тұрады.
|
16
|
Дербес оқыту
тәсілі.
|
Тақырыпқа сай
|
әрбір білім алушының
жеке қарқынды жұмыс істеуі
|
17
|
Критериалды бағалау
жүйесі
|
Бөлімге сай
|
ЖБ,ТБ
|
|
ІІІ.
Психо - педагогикалық әдіс-тәсілдер
|
1
|
Баспа беттеріндегі,
интернеттегі соңғы жаңышыл ізденістермен
танысу
|
|
Интернет
|
2
|
Оқу сауаттылығына көңіл
бөлу
|
Сабақ
үстінде
|
Интернет
|
3
|
«Сын тұрғысынан ойлау»
технологиясын қолдану
|
Үнемі
|
Интернет
|
|
ІV.Мұғалімнің мектептен тыс өз
білімін жетілдіруі
|
1
|
Н.Ә.Назарбаевтың халқына
жолдауын оқу, талдау
|
Жыл бойы
|
|
2
|
Тарихи әдебиеттермен танысып
отыру
|
Оқу жылында
|
Шығармашылық
сабақтар
|
3
|
Апталықтар
өткізу
|
Үнемі
|
Ғылыми жұмыстарға
қатысу
|
4
|
Ғаламтордағы қосымша
мәліметтермен танысу
|
Уақытында
|
|
5
|
Оқушыларды әр түрлі деңгейлік тапсырмалармен оқыта
отырып, олимпиадаға дайындау
|
Жыл бойы
|
Олимпиадаға
қатысу
|
6
|
Әр түрлі мектепішілік, қалалық, облыстық
сайыстарға қатысу
|
Уақытында
|
Әр түрлі сайыстарға
қатысу
|
7
|
Басылымдарға басқа да ақпарат
көздеріне материал жіберу
|
Үнемі
|
Электронды
поштамен жұмыс
|
8
|
Тренерлік сабақтар
өткізу
|
Әр сенбі
күні
|
Әріптестермен жұмыс
|
9
|
Тәліппен жұмыс
жүргізу
|
Айына 3
рет
|
Тәліппен
жұмыс
|
10
|
Мұғалімдердің коучинг, шебер
сабақтарына қатысу
|
жоспарға
сай
|
Әр түрлі
жұмыстарға қатысу
|
V. Әдістемелік – бірлестік жұмысына
қатысу
|
1
|
Үнемі бірлестік отырысына
қатысып, жаңа –- педагогикалық - технологиялық төңірегінде
пікірлесу
|
Айына 2
рет
|
Кеңесу,
пікірлесу
|
2
|
Әдістемелік журналдағы
материалдар бойынша ой таластыру, пікір
алмасу
|
үнемі
|
Семинар
сабақтарға қатысу
|
3
|
Әріптестердің , тәліптің
сабағына кіріп, тәжірибе алмасу
|
үнемі
|
Тәжірибе
алмасу барысында, кейбір әдіс – тәсілдерді
меңгеру
|
|
VI. Мұғалімнің жеке
іс – тәжірибесін қортындылау
|
1
|
Күнтізбелік, күнделікті сабақ
жоспарларын (КТЖ,ОМЖ,ҚМЖ) үлгі бойынша сәйкес
жазу
|
Үнемі
|
Сабақ
барысында пайдалану
|
2
|
Түрлі сабаққа қажетті
дидактикалық материалдар, әдіс – тәсілдер жинағын жинақтау,
таныстырылымдар дайындау (слайд,
презентация)
|
Үнемі
|
Сабақ
барысында пайдалану
|
3
|
Баспасөз бетінен қазақ тілі мен
әдебиетке қатысты материалдар жинақтау
|
әрқашан
|
«Қазақ тілі мен әдебиет»
журналы
«Ұстаз»
газеті
|
4
|
Кітапханамен тығыз байланыста
болу
|
Үнемі
|
«Қазақ
тілі мен
әдебиет» журналы
«Ұстаз»
газеті
|
5
|
Ғаламтордан пәнге байланысты
материалдар жинақтау
|
әрқашан
|
|
VIІ. Қазақ тілін
дамыту
|