р/с | Атқарылатын жұмыстың мазмұны | Мерзімі
| ПайдаланғанӘдебиеттер, жұмыс түрлері |
| І. Идеялық -теориялық білімді жетілдіру |
1
| ҚР Конституциясы (1995ж.30 тамыз) | Үнемі басшылыққа алу, қолдану | |
2 | ҚР «Білім туралы» Заңы (2007ж 15 тамыз) | Үнемі басшылыққа алу,қолдану | «Егемен Қазақстан»үнқағазы |
3 | «Тіл туралы» Заңы (1997ж,11 шілде) | Үнемі | |
4 | Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың 2011-2020 арналған мемлекеттік бағдарламасы (2010 ж 7 желтоқсан,№1118 жарлық) | Үнемі | |
5 | ҚР Үкіметі бекіткен орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2012ж 23тамыз №1080 қаулы) | Үнемі басшылыққа алу,қолдану | |
6 | 2017-2018 оқу жылындаҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудық реекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат2017 ж
| Үнемі басшылыққа алу,қолдану | |
7 | Қазақстан Республикасының Еңбек туралы Кодексі (2015ж 23 қараша) |
| Алматы 2007 жыл |
8 | Жаңартылған оқу бағдарламалары |
| |
9 | Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығы «ҚР – ның Мемлекеттік рәміздері туралы». | Үнемі | |
10 | Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың бастамасымен «100 нақты қадам» Ұлт жоспары (2015ж 20 мамыр) |
| |
11 | Балалар құқығын қорғау Конвенциясы. |
| |
12 | Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың жылма – жылғы Қазақстан халқына Жолдауының негізгі ережелерін оқу – тәрбие процесінде қолдану. | Үнемі | Ақпарат құралдарыИнтернет |
| ІІ.Әдіс-тәсіл мен әдістемелік шеберлікті жетілдіру |
1 | Зерттеушілік тәсіл | Тақырыпқа сай | Шығармашылық, ізденіс |
2 | Құндылықтарға бағытталған тәсіл. | Тақырыпқа сай | «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы |
3 | Іс-әрекеттік тәсіл. | Тақырыпқа сай | Блум таксономиясыы |
4 | Саралап оқыту тәсілі.
| Тақырыпқа сай | Топтық жұмыс |
5 | Құзыреттілік тәсілі. | Тақырыпқа сай | Көшбасшылық |
6 | Жүйелі-әрекеттік тәсілі. | Тақырыпқа сай | Әмбебап оқу әрекеттері |
7 | Коммуникативтік тәсіл. | Тақырыпқа сай | Ақпаратты тарату мен жариялау |
8 | Интегративтік тәсіл.
| Тақырыпқа сай | Сергіту сәті, театр,қозғалыс |
9 | Ойын арқылы оқыту.
| Тақырыпқа сай | Ойын түрлері |
10 | Жобалау тәсілі. | Тақырыпқа сай | Жоба, ғылыми зерттеушілік |
11 | Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.
| Тақырыпқа сай | АКТ,БАҚ |
12 | Кейс-стади. | Тақырыпқа сай | «Миға шабуыл»,сұрақ - жауап |
13 | Дамыта оқыту. | Тақырыпқа сай | Таным, ақиқат |
14 | Модульдік оқыту. | Тақырыпқа сай | оқу мазмұнын, меңгеруін, өзіндік деңгейі, әдісі мен тәсілі, бақылау, өзін-өзі бақылауы бойынша қамтамасыз етеді.
|
15 | Проблемалық оқыту. | Тақырыпқа сай | білім алушылардың сыни, шығармашылық, диалектикалық ойлауын қалыптастыру міндетін шешуден тұрады.
|
16 | Дербес оқыту тәсілі. | Тақырыпқа сай | әрбір білім алушының жеке қарқынды жұмыс істеуі |
17 | Критериалды бағалау жүйесі | Бөлімге сай | ЖБ,ТБ |
| ІІІ. Психо - педагогикалық әдіс-тәсілдер |
1 | Баспа беттеріндегі, интернеттегі соңғы жаңышыл ізденістермен танысу | | Интернет |
2 | Оқу сауаттылығына көңіл бөлу | Сабақ үстінде |
Интернет |
3 | «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын қолдану | Үнемі |
Интернет |
| ІV.Мұғалімнің мектептен тыс өз білімін жетілдіруі |
1 | Н.Ә.Назарбаевтың халқына жолдауын оқу, талдау | Жыл бойы | |
2 | Тарихи әдебиеттермен танысып отыру | Оқу жылында | Шығармашылық сабақтар |
3 | Апталықтар өткізу | Үнемі | Ғылыми жұмыстарға қатысу |
4 | Ғаламтордағы қосымша мәліметтермен танысу | Уақытында |
|
5 | Оқушыларды әр түрлі деңгейлік тапсырмалармен оқыта отырып, олимпиадаға дайындау | Жыл бойы | Олимпиадаға қатысу |
6 | Әр түрлі мектепішілік, қалалық, облыстық сайыстарға қатысу | Уақытында | Әр түрлі сайыстарға қатысу |
7 | Басылымдарға басқа да ақпарат көздеріне материал жіберу | Үнемі | Электронды поштамен жұмыс |
8 | Тренерлік сабақтар өткізу | Әр сенбі күні | Әріптестермен жұмыс |
9 | Тәліппен жұмыс жүргізу | Айына 3 рет | Тәліппен жұмыс |
10 | Мұғалімдердің коучинг, шебер сабақтарына қатысу | жоспарға сай | Әр түрлі жұмыстарға қатысу |
V. Әдістемелік – бірлестік жұмысына қатысу |
1 | Үнемі бірлестік отырысына қатысып, жаңа –- педагогикалық - технологиялық төңірегінде пікірлесу | Айына 2 рет | Кеңесу, пікірлесу |
2 | Әдістемелік журналдағы материалдар бойынша ой таластыру, пікір алмасу | үнемі | Семинар сабақтарға қатысу |
3 | Әріптестердің , тәліптің сабағына кіріп, тәжірибе алмасу | үнемі | Тәжірибе алмасу барысында, кейбір әдіс – тәсілдерді меңгеру |
| VI. Мұғалімнің жеке іс – тәжірибесін қортындылау |
1 | Күнтізбелік, күнделікті сабақ жоспарларын (КТЖ,ОМЖ,ҚМЖ) үлгі бойынша сәйкес жазу | Үнемі | Сабақ барысында пайдалану |
2 | Түрлі сабаққа қажетті дидактикалық материалдар, әдіс – тәсілдер жинағын жинақтау, таныстырылымдар дайындау (слайд, презентация) | Үнемі | Сабақ барысында пайдалану |
3 | Баспасөз бетінен қазақ тілі мен әдебиетке қатысты материалдар жинақтау | әрқашан | «Қазақ тілі мен әдебиет» журналы«Ұстаз» газеті |
4 | Кітапханамен тығыз байланыста болу | Үнемі | «Қазақ тілі мен әдебиет» журналы«Ұстаз» газеті |
5 | Ғаламтордан пәнге байланысты материалдар жинақтау | әрқашан |
|
VIІ. Қазақ тілін дамыту
|