Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі:
1-7
мин.
|
1.
Сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгендеу.
|
Ширату
тапсырмасы. «Айна»
ойыны.
Оқушылар жұптасып, бір-біріне
қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың
біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі
қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды:
оңды солға, солды оңға қарай жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар
рөлдерімен алмасады. /Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды
ахуал орнатады/.
|
Мұғалім
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың!
Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
қағаз
қиындылары.
|
(МК, Ұ) Ой
қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі
|
Алдыңғы білім мен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға
мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап
іздейді.
Интерактивті тақтадан
төмендегі сурет көрсетіліп, суреттегі қалаға саяхат жасау
тапсырмасы беріледі.
|
Балалар суретке
саяхат жасап біткен соң, келесі сұрақтарға жауап
береді.
-
Қалаға саяхаттан қандай әсер
алдың?
-
Бұл қалаға қандай атау
бересің?
-
Суретте мектептің қай кабинеті
бейнеленген?
|
Мұғалім сұраққа жауап беруде
белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|
Жұмыс дәптеріндегі
№1тапсырманы орында.
|
Төмендегі суреттерден информатика кабинетін
тауып, оны белгіле. Қысқаша сипаттап жаз.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағаланады:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері.
4-бет
|
Жаңа сабаққа
дайындық.
|
Мұғалімнің
кіріспе сөзі
Оқушыларға жаңа
білім бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі
жүргізіледі.
Мұғалімнің
сөзі:
Балалар, бұл суретте
информатика кабинеті бейнеленген. Ол жерде АКТ сабағы өтеді.
Кабинетте компьютерлер бар. Кабинетті пайдаланудың өз ережесі бар.
Мұғалім балаларды өздері оқып жатқан информатика кабинетімен
таныстырады.
|
Сабақтың
ортасы
(26
мин)
|
Интерактивті тақтадан суреттер
көрсетіледі
|
1-
тапсырма:
Суреттерге назар
аудар! Информатика кабинетінде не істеуге болмайды? Себебін
түсіндіріп көр.
|
ҚБ: Мұғалім сұраққа жауап беруде
белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!».
|
Интерактивті
тақта
|
|
Оқулықпен
Жұмыс
1-тапсырма:
Компьютердің алдында отырудың
ережесі бар. Кім компьютер алдында дұрыс
отыр?
|
Дескриптор:
-
Компьютер алдында жатуға
болмайтынын айтады.
-
Компьютер алдында отырғанда
мониторға жақыннан қарауға болмайтынын
айтады.
-
Компьютер алдында отырғанда
құрылғыларды дұрыс пайдалануды
айтады.
-
Компьютер алдында орындыққа
тік, түзу отыру керектігін
айтады.
|
ҚБ: Мұғалім
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Интерактивті
тақта
|
|
(Д). Интерактивті тақтадан
компьютер алдындағы балақайдың әртүрлі іс-әрекеті бейнеленген 3
сурет көрсетіледі.
***3-
тапсырма:
Информатика
кабинетінде бала қандай ережені бұзды? Балаға қандай кеңес
бересің?
|
Дескриптор:
-
Информатика кабинетіндегі
қауіпсіздік ережелерді есіне
түсіреді.
-
Бала қандай ережені бұзғанын
біледі.
-
Балаға ток көзінен шнурды
қалай ажырату керектігін, қалай дұрыс отыруға болатынын, тамақтану
ережесі бойынша өз кеңесін
береді.
|
ҚБ: Мұғалім
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың!
Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
соңы
7
мин.
Сабақты бекіту.
Рефлексия.
|
(Ж)
«Ұялы телефон»
әдісі
Оқушылар бір-біріне
СМС (хабарлама) жазу арқылы төмендегі сұрақтарға жауап
жазады.
|
- Бүгінгі тақырып не туралы
болды?
- Бүгінгі тақырыпта не ұнамады?
- Бүгінгі тақырып
несімен ұнады?
- Мені қызықтырғаны
...
- Сабақта қандай
сезімде болдың?
- Тақырыпқа не қосар
едің?
- Тақырыптан қандай үлгі
алдың?
Менің қолымнан ...
келеді.
|
ҚБ: Мұғалімнің қорытынды
бағалауы «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы жүргізіледі: «Жарайсың!
Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Жұмыс
дәптерлері
|