Ұйымдастыру
кезені
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
|
Кітап
https://lms.topiq.kz/library/training/6506486497148928?page=15
|
Жаңа
сабақ
Практикалық
тапсырмалар
|
Практикалық
тапсырмалар
Мұғалім интерактивті тақтадан
сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Блок шарттарымен таныстырады.
Өмірден мысалдар келтіре отырып
түсіндіреді.
. Оқушыларға
тапсырмаларды тарату.
2. Топтық жұмысқа ынталандыру.
1-тапсырма Жұптық
жұмыс
2-тапсырма Жеке
жұмыс
3-тапсырма жеке
жұмыс
4-тапсырма жеке
жұмыс
5-тапсырма жеке
жұмыс
6-тапсырма ЕБҚО
ға
Жеке
жұмыс
7-тапсырма
Жеке жұмыс ЕБҚО
ға
8-тапсырма
Сәйкестендіру
9-тапсырма жеке
жұмыс
|
Тармақталу алгоритмге өмірден
мысал келтіреді.
Компьютерден практикалық
тапсырмаларды орындайды.
1-т
Сызықтық алгоритмді сөзбен
сипаттайды.
2-тапсырма
Алгоритмді
сипаттайды.
Оқулықта берілген практикалық жұмысты компьютерде
орындайды.
3-тапсырма
Тармақталған алгоритмге блок
сызба құрады.
4-тапсырма
Дұрыс жауапты
белгілейді.
5-тапсырма
Блок-сызбамен
салыстырады.
6-тапсырма
Ребустарды
шешеді.
Жауабын
жазады.
7-тапсырма
Алгоритмді ретімен
нөмірлейді.
8-тапсырма
Алгоритм орындаушыларды
сәйкестендіреді.
9-тапсырма
Сөйлемдегі бос
орынды толықтырады.
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Басбармақ»
əдісі бойынша
бағалайды.
Топ мүшелері бірін-бірі
сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
«Отшашу»
əдісі бойынша
бағалайды.
Жұптағы оқушылар бір- бірін
жұптағы жұмыс істеу деңгейіне қарай
«От шашу»
əдісі бойынша
бағалайды.
Әр дұрыс жауапқа
1-балл
|
Интерактивті
тақта
Дербес
компьютер
|