Материалдар / Өз мұратына жету 8 сынып

Өз мұратына жету 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 8 сыныпқа арналған, мұғалімге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2021
866
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің сабақ жоспары


Мектебі: Төлеби ауданының мамандандырылған мектеп – интернаты Пәні: Өзін-өзі тану

Мұғалімі: Керимкулова Эльмира Сыныбы: 8б Күні: 12.02.2019ж

Тақырыбы: Өз мұратына жету №22 сабақ

Құндылығы: Ақиқат

Қасиеттері: ойдың, сөздің және істің бірлігі, шындықты жалғаннан ажырату, риясыз қызмет ету.


Мақсаты: оқушыларға «мұрат», «арман» ұғымдарын түсіндіру арқылы, ақиқат құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

  • оқушыларға адам өмірінің мәні туралы түсінік беру;

  • оқушыларды өздігінен ізденуге, риясыз қызмет етуге баулу;

  • өзгермейтін шындықты жалғаннан ажырата білуге тәрбиелеу.

Ресурстар:

(материалдар, дереккөздер)


Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Т – ережесі:

1. Тәртіп.

2.Талап.

3.Тыныштық.

4.Тазалық.

5.Татулық.
Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

Жағымды көңіл – күйге келу. «Нұрға бөлену».
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.
Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ой мен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.
Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға ба ғыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсы лықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңыз ға тек ізгі, сәулелі ой келеді.
Нұр бірте - бірте қарқындап және шұғылана бастайды, сіздің денеңіз ден шығып, жан - жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқанда рыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағытта ңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз. Олардың да жүрегі нұрға толсын.
Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан - жануарларға, өсім діктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір - түкпіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішім де... Мен Нұрмын»
Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...
Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет!


А4 ереже парағы










«Нұрға бөлену» мәтіні мен әуені


Үй тапсырмасын тексеру.

  1. «Менің түсінігімдегі бақыт» тақырыбында эссе

  • Сенің бақытыңның негізі неде?

  • Бақытты адамның ұстанымдары...

  1. «Бақыт іздеушілер» ертегісінің мәтінін талдау. «Мұрат», «мақсат» ұғымдары туралы мағлұмат бере отырып, «Бақыт деген не?» деген сауалдың төңірегінде ойландыру. Тақырыптың өзегіне бағытталған ақиқат құндылығы мен оның көрінісі болып табылатын қасиеттернің мәніне оқушыларды енгізу үшін, мәтін соңындағы сұрақтарды талдату:

  • Мәтін желісіндегі жігіт қандай қасиеттерінің арқасында мұратына жетті?

  • Бұл қасиеттер қандай құндылықтардың көрінісі?

  • Өзің мұратыңа жету үшін қандай жолды таңдар едің?


  1. Сабақтың дәйексөзі.

(Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту)

«Бойыңызға болашақтың арман – мұратын дарытыңыз, оның өзі шын мәніндегі күн шұғыласы тәрізді»

Михаил Салтыков – Шедрин

  1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңдер?

  2. Арман мен мақсаттың айырмашылығы неде?


  1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы).

Shape1 Есею жолында

Сапарғали Бегалин

Оқушыларға адамдар армандаған мұратына жету үшін алдарына мақсат қоятындығын түсіндіру. Егер әрбір адам өзінің жүрек түкпіріне әдемі арманы мен жоғары мұратты ұялата білсе, сол адам әр түрлі қиындықтарды жеңу барысында біртіндеп жүзеге асыратынына назарларын аудартып, рухани тереңдікті ашуға арналған сұрақтардың жауабымен байланыстырып талдату:

  1. Келген қонақ неге Сәтжанмен танысқысы келді?

  2. Сәтжанның туып – өскен жеріне деген сүйіспеншілігінен оның қандай қасиеттерін байқадыңдар?

  3. Сәтжанның іс – әрекетінен қандай үлгі алар едіңдер?



5.Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.

6 – тапсырма М.Ғабдуллиннің мәтінін оқып, басшылыққа алып оқушыларды екі топқа бөлу. Екі топқа да «Біздің арманымыз» тақырыбына бірігіп бір ватманға болашақ негізгі арманын бейнелеу тапсырылады. 

Сұрақтар:

-         Бірігіп жұмыс істеген қалай?

-         Не ұнады, не ұнамады?

-         Сенде қандай армандар бар?

II. Сұрақтар: 
1. Арман, қиялдарыңды айтып беріңдер. 
2. Сол арманға жету үшін не істеуіміз керек? 
3. Мамандық пен арманның бір-бірінен айырмашылығы. 
4. Жазғы демалыстағы сенің басты мақсатың қандай?

Ватман, түрлі – түсті қарандаштар

  1. Топпен ән айту.

«Асыл арман»

Өлеңін жазған Бәкір Тәжібаев

Әнін жазған Ескендір Хасанғалиев


Арманым, ақ сәулелі күнімбісің,

Әлдебір алаулаған гүлімбісің,

Әлдебір желпіп өткен самал ма едің,

Арманым, айтарым көп саған менің.

Қайырмасы:

Асыл арман, асыл арман,

Көгімде шалқып ұшқан құсым бедің.

Асыл арман, аспанымда жарқылдаған құсым ба едің.,

Мен сенің құдіретіңе, мен сенің құдіретіңе түсінбедім.



АКТ, музыка әуені

7. Үй тапсырмасы.

23 Өтебай Тұманжановтың «Тиінді құтқару» мәнін оқып, қандай рухани – адамгершілік құндылыққа негізделгенін ажырату.


8. Сабақтың қорытынды сәті.

Бүгінгі сабақтан алған білімдерің мен жақса қасиеттеріңді тыныштық күйінде жүректеріңе орналастырыңдар.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ