Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Бауыржан Момышұлы атындағы №53 мекеп-лицей» ШЖҚ МКК

    Пәні:

    Цифрлық сауаттылық

    Бөлім:

    2-бөлім: «Ойын құру»

    Педагогтің аты-жөні:


    Байділда Толқын Қажымұханқызы

    Күні:


    06.11.2023ж

    Сыныбы: 4 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Өз ойыным. Жоба құру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;

    Сабақтың мақсаты:

    -Scratch бағдарламалау ортасында спрайттарды құру арқылы қажетті фон анимацияларды пайдаланып, белгілі сценарий бойынша ойын құрастырады;


    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    - Scratch бағдарламалау ортасында спрайттарды құру арқылы қажетті фон анимацияларды пайдаланады. Белгілі сценарий бойынша ойын құрастырып нәтижесін шығарады;


    Ойлау дағдыларының деңгейі (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    -қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу





    Қызығушылықты ояту.

    Мақалдың сыңарын тап.



    5 мин

































    2 мин



















    4 мин
















    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Амандасу.

    • Түгендеу

    1.Қызығушылықты оятуға.

    1. Мұғалім: Оқусыз білім жоқ

    Оқушылар: Білімсіз күнің жоқ.

    2. Мұғалім: Әдепті бала, арлы бала

    Оқушылар: Әдепсіз бала, сорлы бала.

    3. Мұғалім: Жақсыдан үйрен,

    Оқушылар: Жаманнан жирен.

    4. Мұғалім: Жаздан өнім жиған-ақылды бала,

    Оқушылар: Орақ кезінде ұйықтаған-арсыз бала.

    5. Мұғалім: Жаңбыр жауса жер ырысы,

    Оқушылар: Батыр туса-ел ырысы.

    2 .Топқа бөлу: https://www.classtools.net/random-group-generator/ сайтынан «Топқа бөлу» әдісі арқылы

    3 топқа бөлу.

    1-топ «Спрайт»

    2-топ «Скретч»

    3-топ «Скрипт»

    Топтың ережесі:

    Тыныштық сақтау

    Белсенді болу

    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.


    3. Үй тапсырмасын

    «Кім жылдам» әдісі

    https://wordwall.net/ru/ сайтынан

    (Cұрақ-жауап) Алдыңғы тақырып:

    «Ойын құру» бөлімінен.

    1.Ақпаратты енгізу құрылғысы?

    2. Ақпаратты шығару құрылғысы?

    3. Жобада көрініске қатысатын, белгілі бір іс-әрекетті орныдайтын объект.

    4.Адам мен монитор арасындағы ара қашықтық канша см болу керек?










    1. Мұғаліммен амандасады.



    Мақсаты: Оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың

    қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.















    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





















    Топтың ережесін сақтайды









    Тест сұраққа жауап береді









































































    Өзін-өзі бағалау

    №

    Аты-жөні

    «3»

    «4»

    «5»

    1

    Сабақтағы белсенділігім




    2

    Топ жұмысын қорғауға қатысуым




    3

    Жоба құру




    4

    Сұраққа жауабым




    5

    Қорытынды бағам














    Слайд 1

























    https://www.classtools.net/random-group-generator/



    Слайд 2





























    Слайд 3

    https://wordwall.net/ru/resource/32483475/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92













    Сабақтың ортасы



    1 мин











    3мин

    4.Қызығушылығын ояту мақсатында «Ребус» арқылы жасырылған бүгінгі сабақтың тақырыбы «Өз ойыным» тақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы және мақсатын таныстыру.

    Сабақтың барысына зейін аудару.

    Жұмыс барысы: Scratch прог раммасын іске қосып, ойын жобасын жасау. Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу. Ойынға қатысты фон таңдау. Спрайт тардың қозғалысының анима циясын жасау. Жобаға атау беріп сақтау.

    Мұғалімді тыңдайды, сабақтың тақырыбы мен күн ретін дәптерге түсіреді. Сабақтың мақсаттарымен танысады.



    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!





    Слайд 4

    Слайд 5

    Слайд 6



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байділда Толқын Қажымұханқызы
    13 Желтоқсан 2023
    520
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өз ойыным. Жоба құру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өз ойыным. Жоба құру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 4 сыныпқа арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Бауыржан Момышұлы атындағы №53 мекеп-лицей» ШЖҚ МКК

    Пәні:

    Цифрлық сауаттылық

    Бөлім:

    2-бөлім: «Ойын құру»

    Педагогтің аты-жөні:


    Байділда Толқын Қажымұханқызы

    Күні:


    06.11.2023ж

    Сыныбы: 4 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:


    Өз ойыным. Жоба құру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;

    Сабақтың мақсаты:

    -Scratch бағдарламалау ортасында спрайттарды құру арқылы қажетті фон анимацияларды пайдаланып, белгілі сценарий бойынша ойын құрастырады;


    Бағалау критерийлері:

    (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    - Scratch бағдарламалау ортасында спрайттарды құру арқылы қажетті фон анимацияларды пайдаланады. Белгілі сценарий бойынша ойын құрастырып нәтижесін шығарады;


    Ойлау дағдыларының деңгейі (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

    -қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Амандасу





    Қызығушылықты ояту.

    Мақалдың сыңарын тап.



    5 мин

































    2 мин



















    4 мин
















    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Амандасу.

    • Түгендеу

    1.Қызығушылықты оятуға.

    1. Мұғалім: Оқусыз білім жоқ

    Оқушылар: Білімсіз күнің жоқ.

    2. Мұғалім: Әдепті бала, арлы бала

    Оқушылар: Әдепсіз бала, сорлы бала.

    3. Мұғалім: Жақсыдан үйрен,

    Оқушылар: Жаманнан жирен.

    4. Мұғалім: Жаздан өнім жиған-ақылды бала,

    Оқушылар: Орақ кезінде ұйықтаған-арсыз бала.

    5. Мұғалім: Жаңбыр жауса жер ырысы,

    Оқушылар: Батыр туса-ел ырысы.

    2 .Топқа бөлу: https://www.classtools.net/random-group-generator/ сайтынан «Топқа бөлу» әдісі арқылы

    3 топқа бөлу.

    1-топ «Спрайт»

    2-топ «Скретч»

    3-топ «Скрипт»

    Топтың ережесі:

    Тыныштық сақтау

    Белсенді болу

    Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.


    3. Үй тапсырмасын

    «Кім жылдам» әдісі

    https://wordwall.net/ru/ сайтынан

    (Cұрақ-жауап) Алдыңғы тақырып:

    «Ойын құру» бөлімінен.

    1.Ақпаратты енгізу құрылғысы?

    2. Ақпаратты шығару құрылғысы?

    3. Жобада көрініске қатысатын, белгілі бір іс-әрекетті орныдайтын объект.

    4.Адам мен монитор арасындағы ара қашықтық канша см болу керек?










    1. Мұғаліммен амандасады.



    Мақсаты: Оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың

    қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.















    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





















    Топтың ережесін сақтайды









    Тест сұраққа жауап береді









































































    Өзін-өзі бағалау

    №

    Аты-жөні

    «3»

    «4»

    «5»

    1

    Сабақтағы белсенділігім




    2

    Топ жұмысын қорғауға қатысуым




    3

    Жоба құру




    4

    Сұраққа жауабым




    5

    Қорытынды бағам














    Слайд 1

























    https://www.classtools.net/random-group-generator/



    Слайд 2





























    Слайд 3

    https://wordwall.net/ru/resource/32483475/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92













    Сабақтың ортасы



    1 мин











    3мин

    4.Қызығушылығын ояту мақсатында «Ребус» арқылы жасырылған бүгінгі сабақтың тақырыбы «Өз ойыным» тақырыбын анықтайды.

    Сабақтың тақырыбы және мақсатын таныстыру.

    Сабақтың барысына зейін аудару.

    Жұмыс барысы: Scratch прог раммасын іске қосып, ойын жобасын жасау. Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу. Ойынға қатысты фон таңдау. Спрайт тардың қозғалысының анима циясын жасау. Жобаға атау беріп сақтау.

    Мұғалімді тыңдайды, сабақтың тақырыбы мен күн ретін дәптерге түсіреді. Сабақтың мақсаттарымен танысады.



    Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!





    Слайд 4

    Слайд 5

    Слайд 6



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 4 сынып
    13.12.2023
    520
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байділда Толқын Қажымұханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации