Ұйымдастыру кезеңі (5
мин)
|
Сабақтың
тақырыбын және мақсатын хабарлайды. Оқушылардың
назарын жаңа тақырыпқа аударады. Оқушылардың дайындығын тексеріп,
жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттырады.
|
Оқу құралдарын дайындайды, мұғалімнің түсіндіруін
тыңдайды.
|
Мұғалім оқушылардың белсенділігін
бағалайды.
|
Компьютер, проектор, Scratch
программасы
|
Жаңа сабақ (20
мин)
|
Кестелердің қандай түрлері болатынын, олардың қайда
қолданылатынын мысалдар келтіре отырып түсіндіреді. Scratch
программасында қалай кесте құруға болатынын көрсетеді. Оқушыларға
тапсырма беріп, олардың орындау барысын
бақылайды.
|
Мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, сұрақтар қояды.
Берілген тапсырманы орындайды.
|
Оқушылардың түсіну деңгейін, тапсырманы орындау
барысын бақылайды.
|
Компьютер, Scratch программасы,
оқулық
|
Практикалық жұмыс (15
мин)
|
Оқушыларға өз бетінше кестелер
құру тапсырмасын береді. Оқушыларға жеке көмек
көрсетеді.
Топтық
тапсырма: Сабақ кестесін
құру. Құндылығы: ұқыптылық,
жоспарлау.
Жұптық
тапсырма: Спорттық жарыстардың
нәтижелерімен кесте құру. Құндылықтар: Бәсекеге қабілеттілік,
адалдық.
Жеке
тапсырма: Үй тапсырмасымен кесте
құру. Құндылық: Жауапкершілік,
ұйымшылдық.
|
Берілген тапсырманы орындайды,
қиындық туындаған жағдайда мұғалімге
жүгінеді.
|
Оқушылардың жұмысын бақылайды,
әрбір оқушыға жеке баға береді.
Дескрипторлар:
-
Кестеде барлық қажетті
элементтер бар (баған тақырыптары,
жолдар).
-
Үстел ұқыпты және оқуға
ыңғайлы етіп жасалған.
-
Кесте функционалды (мысалы,
кесте элементін басқан кезде кейбір әрекет орын
алады).
-
Кесте берілген тақырыпқа
сәйкес келеді.
|
Компьютер, Scratch программасы
|