Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс.
Сөйлем. Сөйлеу.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініпжетекші
сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс
қайталайды.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсетеді
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, көркем
еңбек
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Дом-үй-house
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
5
минут
|
Арайланып таң
атты,
Алтын сәуле
таратты.
Жер бетінде
тыныштық,
Келбетінде күн
ыстық
Қайырлы таң
балалар!
Қайырлы таң
достарым!
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
№1 Өлеңді мұқият
тыңда.
Өлең не
туралы?
№2 Өлең мазмұнын жоғарыдағы
суреттердің көмегімен толықтырып
көр.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Бір, екі,
үш
Бойға жинап
күш.
Бұрыламыз
оңға
Бұрыламыз
солға.
|
Сергіту
сәті
|
Қызықты
тапсырма
8
минут
|
№3 Суретке қарап, бала тағы
қандай жағымсыз әрекеттер жасағанын
болжа.
|
Түрлі
тапсырмалар
|
Аяқталуы
16
минут
|
Диктофон немесе
бейнекамераны пайдаланып мұғалім оқушылардың үйлерін сипаттау
сәтінің соңғы нұсқасын жазып
алады.
Тапсырманы
күрделендіру: оқушылар сипаттау барысында тіл байлығын көрсете
отырып үйлерінің сипаттамасын толық айтып бере
алады.
Оқушыларға қолдау
көрсету үшін сөз (дыбыстық құрамын) сызбасын жазуда көмек
көрсету.
«Жұлдызша» әдісі арқылы
бағалаймын.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
|
Кеменің
суреттері
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|