Өзекті географиялық зерттеулер әдістері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзекті географиялық зерттеулер әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Географиялық зерттеу әдістері туралы түсінік береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Өзекті географиялық зерттеулер әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.1.1.1 - зерттеу тақырыбына сәйкес географиялық сараптама әдістерін қолдану;

Сабақтың мақсаты


География ғылымының дамуына үлес қосқан қазақстандықтардың зерттеулері туралы үйрету

Географияның зерттеу нысандарын анықтаудағы басты мәселелерді біледі.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

«Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды.

«Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

Қазақстанның географиялық орнын сипатта. —          Сағаттық белдеулер дегеніміз не?

Уақыт айрмасы қалай анықталады? —     Меридианы туралы не білесің? —   

Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой толғау

(География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой қалыптасады)

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ











Кітап


Ортасы

Жаңа сабақ. Білімді жаңғырту. Мағынаны ашу.

  

Оқушыларға тақтадан найзағайдың суреті көрсетіледі. Найзағай құбылысының атауының мағынасын түсіндіруді сұраңыз.

Құбылысты найзағай атаудағы себеп қандай болды?

Құбылысты басқаша қалай атар едіңіз?

Қазақ халқының географиялық терминдеріне бірқатар мысалдар келтіруді сұраңыз.Оқушылар «тау,дала,тас,жартас», «су,теңіз,мұхит,көл», «ауыл,қала,елді-мекен», «қоян,жылан,жылқы,ит» сөздері арқылы төрт топқа бөлінеді. Олар өздеріне берілген сөздер арқылы топқа бөлінеді және өздеріне қатысты тақырып бойынша жұмыс жасайды. Қазақстан бойынша кемінде 3 терминнің мағынасын түсіндіреді


Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды

Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі

Жұптық жұмыс

1. Оронимдерге қатысты тер миндерді анықтап, мағынасын түсіндіреді.

2. Гидронимдерге қатысты терминдерді анықтап, мағынасын түсіндіреді.

Бағалау:

* мұғалімнің бақылауы мен комментарийлері;

* өзара бағалау;

* мұғалімнің кері байланысы;

Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс беремін.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда жазылым дағдылары қалыптасады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке тапсырма:

Кері байланыс. Өзін-өзі 3 түрлі арнайы карталармен бағалайды

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау
























ҚБ: «Баспалдақ» әдісі ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

Слайдар









Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

Бөліктің оң жағына

Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рефлексия парағы

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:

БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2024
1214
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі