Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау,
түгендеу.
«Пазл»
әдісі арқылы 2 топқа
бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен
қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық
карталар және оның Қазақстандағы орындарын
анықтайды.
«Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын
ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.
Қазақстанның географиялық орнын сипатта.
— Сағаттық
белдеулер дегеніміз не?
Уақыт айрмасы қалай анықталады?
— Меридианы туралы не білесің?
—
Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу
мақсатын ашамыз.
Ой толғау: Көрсетілген фото суреттер арқылы ой
толғау
(География пәнінің зерттеу нысанын айқындауға жол
көрсететін суреттерді көреді, жалпы тақырып жайлы ой
қалыптасады)
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Кітап
|
Ортасы
|
Жаңа сабақ. Білімді
жаңғырту. Мағынаны ашу.
Оқушыларға тақтадан
найзағайдың суреті көрсетіледі. Найзағай құбылысының атауының
мағынасын түсіндіруді сұраңыз.
Құбылысты найзағай
атаудағы себеп қандай болды?
Құбылысты басқаша қалай
атар едіңіз?
Қазақ халқының
географиялық терминдеріне бірқатар мысалдар келтіруді
сұраңыз.Оқушылар «тау,дала,тас,жартас», «су,теңіз,мұхит,көл»,
«ауыл,қала,елді-мекен», «қоян,жылан,жылқы,ит» сөздері арқылы төрт
топқа бөлінеді. Олар өздеріне берілген сөздер арқылы топқа бөлінеді
және өздеріне қатысты тақырып бойынша жұмыс жасайды. Қазақстан
бойынша кемінде 3 терминнің мағынасын
түсіндіреді
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Жұптық
жұмыс
1. Оронимдерге қатысты
тер миндерді анықтап, мағынасын
түсіндіреді.
2. Гидронимдерге қатысты
терминдерді анықтап, мағынасын
түсіндіреді.
Бағалау:
* мұғалімнің бақылауы
мен комментарийлері;
* өзара
бағалау;
* мұғалімнің кері байланысы;
Дескрипторлар бойынша тексере отырып, әр оқушының
тапсырманы орындалуына қарай ауызша кері байланыс
беремін.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындағанда
жазылым дағдылары қалыптасады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын жылдам
орындаған оқушыға «Ой толғаныс» әдісі арқылы қосымша жеке
тапсырма:
Кері байланыс. Өзін-өзі 3 түрлі арнайы
карталармен бағалайды
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ:
«Баспалдақ» әдісі ҚБ:
Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша
мадақтау
|
Слайдар
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтыңсоңы
|
Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген
парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу
барысында олар:
Бөліктің оң жағына
|
Сол
жағына
|
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
|
Сол
әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді,
себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
Рефлексия парағы
|