Өзекті географиялық зерттеулер әдістері 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзекті географиялық зерттеулер әдістері 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзекті географиялық тақырыбына сәйкес эксперттік бағалау әдістерін қолдануда эксперттік бағалау әдістерін қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Өзекті географиялық зерттеулер әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.1.1.2 - зерттеу тақырыбына сәйкес эксперттік бағалау әдістерін қолдану;

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар жасай алады:

Модельдеуұғымын, түрлерін біледі;

Оқушылардың көбісі келесілерді жасай алады:

Модельдеу әдістерін ажырата алады;

Кейбір оқушылар келесілерді жасай алады:

Зерттеу тақырыбына сәйкес модельдеу әдістерін қолданады.

Бағалау критерииі

Модельдердің түрлерін ажыратады;

Зерттеу тақырыбына сәйкес модельдеу әдістерін қолданады.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

  • Сабақты бастамас бұрын топқа бөліп алу

  • Сыныптағы бала санына қарай бөлу

  • Әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады

  • Суреттерінде не бейнеленгенін сипаттайды

  • Берілген суреттерді біріктіріп, мәтін құрастырады.

Өткен сабақты пысықтау:

Ширату жаттығуы: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырту үшін «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ қоямын. Осы сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын айқындаймын.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Ұялы телефон

Және интернет желілері

Кітап


Ортасы

Жалпы жұмыс: «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақ материалын қайталау:

  • Эксперттік бағалаудың қандай түрлері бар?

  • Эксперттік бағалаудың қай түрі тиімді, неліктен?

  • Эксперттік бағалаудың қандай әдістері бар?

  • Эксперттік бағалауды жүзеге асыру үшін қандай кезеңдерден өтуі қажет?


Жалпы жұмыс: стартер арқылы тақырыпқа шығып, оның негізінде бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын қарастырып, теориялық материалмен таныстыру:

  • Модель, модельдеу ұғымдары;

  • Модельдеудің негізгі кезеңдері;

  • Модельдердің жіктелуі.


Шағын топтық жұмыс:

Тапсырма: модельдердің жіктелуінің әр түрінің мысалдарын әр топ өз тақырыбы бойынша сәйкестендіріп, өз жауаптарымен бөліседі:

Жіктелуі

Түрлері

1-топ

Пайдалану мақсатына қарай

Минималды шығындар мен максималды пайданы анықтау, ғылыми эксперимент, кешенді зерттеулер

2-топ

Қолдану аясына қарай

Имитациялық модельдер, спорт ойындарының модельдері, оқытушы бағдарламалар;

3-топ

Уақытты ескеруіне қарай

Статистикалық модельдер, динамикалық модельдер

4-топ

Жүйеге әсер етуіне қарай

Кездейсоқ әрекеттері жоқ жүйелер, ықтималды әсер ететін әрекетті бар жүйелер

5-топ

Ұсыну әдісіне қарай

Карталар, Күн жүйесінің сызбасы, суреттер, мәтіндер, геометриялық модельдер, логикалық модельдер

6-топ

Білім саласына қарай

Графиктер, сызбалар, ғимараттар макеттері, формулалар, символдар жиынтығы



Жалпы жұмыс: «Модельдеу бізге қаншалықты қажет?» тақырыбын ашу үшін талқылау жүргізу.


Топтық жұмысты ұйымдастыру мен орындалуы: оқушыларды 6 топқа бөліп, әр топұсынылған мысалдардың (ситуациялық жағдай) ішінен біріне таңдау жасайды. Мысалдың болашақтағы өзгерісіне болжам жасайды. Ситуациялық жағдай мен оның өзгерісін модельдеудің бір әдісін қолдану арқылы ортаға ұсынады.

Ұсынылатын мысалдар:

Дамушы елдердегі демографиялық жарылыс, қышқыл жаңбырлардың жаууы, климаттың өзгеруі, дамыған елдердегі демографиялық дағдарыс, елге босқындардың жаппай келуі, халықтың қартаюы

Топтық жұмыстың ұсынылуы: әр топ өз жұмысын ортаға ұсынып, өзге топтар басқа топтардың ұсынған мәліметтері негізінде шешім қабылдайды.

Әр топ бағалау критерийлері арқылы бағалауды жүзеге асырады.

Қорытынды шығару.


Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау






































ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау



Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Бағалау: оқушылардың жауаптарын ескеру, жеке, жұптық тапсырмаларды дұрыс, әрі толық орындауы негізінде бағаланады.

Кері байланыс:

  • менің бүгін алған білімім маған қаншалықты пайдалы болуы мүмкін? (неліктен?)

  • сабақты қайта өтсе, қандай сәтке өзгерістер енгізуші едің? (неліктен?)

Сабақтың өткеніне рахмет айту, оқушыларға сәттілік тілеу.

Үйге тапсырма: тақырып бойынша материалды қайталау.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:

БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2021
6710
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі