|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өзеннің көркем нақыштары. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушыларға сабақты таныстыру және музыка тыңдайтындығы туралы түсіндіру. |
Музыка тыңдауға дайындалу. |
Оқушылардың музыкаға зейін қою қабілетін бағалау. |
Музыка жазбалары, аудио құрылғы. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Әртүрлі
музыкалық шығармаларды оқушыларға тыңдату және олардың мазмұнын,
жанрын талқылау. |
Тыңдалған музыкалық шығармаларды
мазмұнын, көңіл-күйін талдау және өз ойларымен бөлісу. |
Оқушылардың
музыканы талдау қабілетін бағалау. |
Музыка
жазбалары, тақта, маркерлер. |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Сабақты қорытындылау және оқушылардан кері байланыс алу. |
Сабақ бойынша рефлексия жасау. |
Оқушылардың сабақтан не үйренгенін түсінуіне байланысты өзіндік бағалау. |
Оқушылардың дәптері, қалам. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өзеннің көркем нақыштары.
Өзеннің көркем нақыштары.
|
Бөлім: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өзеннің көркем нақыштары. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
3.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын, жанрын, көркемдік құралдарын және көркем бейнесін салыстыру; 3.1.1.2 музыкалық шығарманы негізгі интонациясы, әуені арқылы танып ажырату; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушыларға сабақты таныстыру және музыка тыңдайтындығы туралы түсіндіру. |
Музыка тыңдауға дайындалу. |
Оқушылардың музыкаға зейін қою қабілетін бағалау. |
Музыка жазбалары, аудио құрылғы. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Әртүрлі
музыкалық шығармаларды оқушыларға тыңдату және олардың мазмұнын,
жанрын талқылау. |
Тыңдалған музыкалық шығармаларды
мазмұнын, көңіл-күйін талдау және өз ойларымен бөлісу. |
Оқушылардың
музыканы талдау қабілетін бағалау. |
Музыка
жазбалары, тақта, маркерлер. |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Сабақты қорытындылау және оқушылардан кері байланыс алу. |
Сабақ бойынша рефлексия жасау. |
Оқушылардың сабақтан не үйренгенін түсінуіне байланысты өзіндік бағалау. |
Оқушылардың дәптері, қалам. |
шағым қалдыра аласыз


















