Ұйымдастыру
|
Уақы
ты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Көрнекі-
ліктер
|
|
Жағымды ахуал
орнату
|
|
|
|
Сәлеметсіздер ме,
балалар! Ендеше бүгінгі сабағымыз көңілді әрі жарасымды болуы үшін
шаттық шеңберін құрайық.
|
|
|
|
Қане, балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, көздерімізді жұмып, мені мұқият
тыңдаңыздар. Бүгін, біз, барлығымыз әдеміміз, мейірімдіміз. Осы
мейірімізді алақан жылылығы арқылы жіберейік. Бір, екі, үш
көзімізді ашайық, күміс күлкі шашайық!
|
Шеңбер болып, бір-бірінің қолынан ұстап,
көздерін жұмып, бір-бірінің жылылығын сезінеді.
|
Түрлі-түсті
гүлдер
|
Сыныпты түрлі-түсті
гүлдер арқылы 4 топқа бөлу.
|
Оқушылар 4 топқа бөлінеді.
І топ – «Өздік етіс»
ІІ топ – «Өзгелік етіс»
ІІІ топ – «Ырықсыз етіс»
ІҮ топ – «Ортақ
етіс»
|
Топ ережесін еске
алу
|
|
Үй
тапсырмасы
|
|
240 – жаттығу
Өздік етістерді
теріп жазып, жұрнақтарын табу
|
Оқушылар жазып
келген мысалдарын оқиды, морфологиялық талдау жасайды.
|
Оқулық
|
|
Өткен тақыырыпты пысықтау мақсатында
«Серпілген сауал» әдісі
Допқа жапсырылған суреттер
-
Етістік дегеніміз не, сұрақтары
-
Сабақты етістік дегеніміз не, мысал келтір
-
Салт етістік қандай септіктегі сөздермен
тіркесіп келеді, мысал келтір
-
Болымсыз етістік дегеніміз не, мысал
келтір
-
Етіс дегеніміз не, түрлері
-
Өздік етіс дегеніміз не, жұрнақтары
қандай?
-
Туынды етістікке мысал келтір
-
Күрделіетістікке
мысал келтір
|
Оқушыларға
|
Сұрақтар
жапсырылған доп
|
Негізгі
бөлім
|
|
Жаңа сабақ
|
|
|
|
«Миға шабуыл»
әдісі
|
|
|
|
Әсия інісіне кітап оқытты, мазмұнын
айтқызды.
Мәдениет үйіне орындық қойылды, шам
жағылды.
Мысалдарды оқыта отырып, мазмұнына қарай етіс түрлерін
ажырата білуге ықпал ету, ереже шығаруға жетелеу.
|
Берілге мысалдарға
назар аудара отырып, өзгелік және ырықсыз етіс туралы түсінік
қалыптастырады, мұғалімні еек сұрақтарының көмегімен өзгелік пен
ырықсыз етістің ережелерін шығаруға әрекет етеді.
|
Суреттер
|
|
Толық ережесі мен
жұранқтарын слайд арқылы көрсетіп, түсіндіру.
|
|
|
|
Іс-әрекеттің екінші біреу арқылы
істелгенін немесе біреуге орындатқанын білдіретін етістің түрін
өзгелік етіс деп атаймыз.
Не істетті? Не қылғызды? деген
сұрақтарға жауап береді.
Жұрнақтары:- т, -тыр, -тір, -дыр, -дір,-
қыз,- кіз,- ыр,- ір
Іс-әрекеттің атқарушысы, қимыл иесі
арнайы айтылмай, өздігінен көрініп тұратын етістікті ырықсыз етіс
деп атаймыз. Не қылды? деген сұраққа жауап береді.
Жұрнақтары:
-ыл, -іл, -л,- ын, -ін,- н
|
|
Слайд
|
|
«Есте сақта»
-
Өздік
етіс: -ын, -ін, -н
киінді, жуынды, таранды
2. Ырықсыз
етіс: -ын, -ін, -н
салынды,
ілінді,
тазаланды
|
|
Слайд 10
|
|
Оқулықпен жұмыс
241-жаттығу
Берілген сөйлемнен
өзгелік етісті теріп жазып,морфологиялық талдау жасату.
|
Жаттығуды берілген
24 сөзді 4 топ алт-алтыдан бөліп алып, орындайды.
|
Оқулық
|
|
242-жаттығу
Берілген сөйлемнен өзгелік етсті теріп жазып, морфологиялық
талдау жасату. А 3 парағына орындайды.
|
І топ – 4 сөйлем.
ІІ топ – 3 сөйлем
ІІІ топ – 2 сөйлем
ІҮ топ – 1
сөйлем
|
Маркер, плакат
|
|
Сергіту сәті
|
Ритмикалық
бейнематериал арқылы іс-қимылды орындату.
|
Слайд 14
|
|
К оординаталық
диктант
Ырықсыз етіс
Өзгелік етіс
Өздік етіс
Киінді, түсірт,
айтқыз, салынды, сендір, жуынды, сөйлет, берілді, асыр, айтылды
|
Оқушылар интербелсенді тақтаға шығып, тапсырманы
орындайды.
|
|
|
Топтық шығармашылық жұмыс
245- жаттығудағы
берілген сөздерді қатыстырып, сөйлем құрау.
|
Оқушылар топпен берілген 6 сөзге біріге отырып, мәтін
құрайды.
|
Маркер, А 3
парағы
|
|
Қорытындылау мақсатында
«Тақырыптық түйінді
өздер» әдісі
|
Оқушылар
келтірілген сөздердің қайсысы бүгінг өткен тақырыпқа жататынын
табады.
|
Слайд 16
|
Рефлексия
|
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Оқушылар стикерге
бүгінгі сабақ туралы екі ұнаған, бір жақсартуды қажет ететін
нәрсесін жазады
|
Стикер
Слайд 18
|
Бағалау
|
|
Оқушыларды стикер
арқылы бағалау.
|
|
|
Үйге
тапсырма
|
|
246 – жаттығу.
Сөйлемдерді көшіріп жазып, ырықсыз етістердің астын сызу.
|
|
|
Тексерілді:
|
П.
Бекеева
|