Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлімӨзім жайлы | Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні : Қатысқандар:21Қатыспағандар саны: |
Мерзімі:1 тоқсан |
|
Сынып: 2 |
|
Сабақ тақырыбы | Өзім туралы Тіл және сөйлеу не үшін қажет? |
Оқу мақсаттары | 1.4 Берілген тақырып бойынша мәтін құрау
2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша мәтін құрап айту3.1 Мәтін түрлерін құрастырып жазу 2.3.1.1 тірек сөздерді пайдаланып, жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу |
Сабақ мақсаттары
| Тірек сөздерді қолданып,сөйлем құрастыра алады;Тақырып бойынша мәтін құрастыра алады. |
Бағалау критерийлері | тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша мәтін құрап айта алады. |
Сөздік қор | Жыл мезгіліДемаладыШомыладыКүнге күйедіМаусымШілдеТамыз |
Құндылықтарды дарыту | Жауапкершілік |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиет пәнімен байланыс |
Алдыңғы меңгерілген білім | Сабақта өздері неше тіл білетіні туралы, тілді үйрену не үшін керек екендігі туралы айтты. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Қызығушылықты ұйымдастыру5 минут | Психологиялық дайындық-Кел, жаныма тұр, сыныптас,Өз алақаныңды маған аш.Міне менің қолым бос,Жылуыма жылу қос.Өткенді қайталауӨткен сабақта біз не туралы айттық? -Не естеріңде қалды? Тірек сызбаны толтырайық.. ... сөйлеседі ...Тіл арқылы ... ... ...Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Мен жазда қалай демалдым?
| Сұрақ жауап |
Сабақ басы
30 мин
| Тапсырма:А) оқушылар дайын кестелерді алып, он минут уақыт ішінде бірнеше баладан сұхбат алуы керек. «Бинго» әдісі. В) ортаға жиналып, ақпаратпен бөліседі.
Айтылым. Тірек сөздерді қолданып, тізбектеп мәтін құру. Шеңберде тұрып, бір сөйлеммен ойды жалғастырады. Оқушылар қолдарындағы сөздермен сөйлем құрастырады. Сөйлемдер байланысты болуы керек. Тірек сөздер: жаз мезгілі, ыстық, демалады, күнге күйеді, шомылады, тереді, аулайды, көмектеседі, тереді, пайдалы
Жұптық жұмыс. /ауызша/Оқушыларға сюжетті сурет беріледі. Оқушылар суреттегі кейіпкерлердің іс-әрекеттерін сипаттап, әңгімелеп айту керек.Тапсырма: суреттегі іс әрекеттерді сипаттап айту.
Жазылым. Сюжетті суретпен жұмыс. А) Оқушы бір суретті таңдайды.В) Сюжетті сурет бойынша тірек сөздерді қолданып, әңгіме құрап жазады. Тапсырма: «Автор орындығы» оқушы өзінің жұмысын оқиды. Басқа оқушылар баға береді. Жасыл немесе қызыл түсті көтереді. «Жасыл» - жұмыс ұнады.«Қызыл» - жұмысты толықтыр.Бір минуттық әңгіме. «Мен жазда қалай демалдым?» Өз кестесіндегі мағлұматпен баршаны таныстырып, ең қызықты деген оқиғаларын қысқаша әңгімелеп беру; |
Кестелер
Тірек сөздер
Үлестірмелі материал
Сюжетті суреттер |
Сабақтың соңы5 мин | Рефлексия+ Мен ................ үйрендім.-Маған .............. қиын. БағалауӨзіңді басбармақ арқылы бағала | Басбармақ сигналды карточкалар
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: Қабілеті жоғары оқушылар сөйлемдер мен мәтінді өз бетінше құра алады.
| Жазба жұмыстары арқылы | Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|