Өзімді-өзім танумен өсіп келемін

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзімді-өзім танумен өсіп келемін

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы:

Өзімді-өзім танумен өсіп келемін

Жалпы мақсат:

Туған жер, аяушылық жайлы түсінік бере отырып, оқушыны түсініп оқуға, ойлап сөйлеп, ойын жеткізе білуге үйрету

Сабақтың мақсаттары

Өзін-өзі танудың балалар өміріне ықпалы; олардың өмірді түсінуі, бағалау түсініктерінің кеңейтілуі.

Күтілентін нәтижесі:

Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;

-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;

-Ойын нақты жеткізе алады;

-Өзін-өзі реттейді;


Негізгі идеялар:

Сөйлемді дұрыс құрып, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыландыру; аяушылық, қорқыныш, мейрімділік сезімін сезе білуге, туған жерге деген сезімін арттыруға баулу.


Сабақта қолданылатын материалдар:

  1. Үлестірмелі материалдар, маркер

  2. АКТ

  3. Карточкалар

Оқыту әдістері:

Миға шабуыл

Автор орындығы

Эссе

Рөлдік ойын

  • Топтық жұмыс

  • Жұптық жұмыс

  • Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері:

Қосымша тақырыбына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz


Тапсырмалар:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма


Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу

«Жүректен-жүрекке» тренингі

Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.Әр оқушы өз достарына жылы лебіз білдіреді


I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Слайд арқылы жасалған сұрақтар арқылы үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырманы орындау Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді.


II.Ой қозғау Үй тапсырмасы «Өзімді таныймын« Авторлық орындық» әдісін пайдалана отырып оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын арттыру, талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушылар үй тапсырмасына қатысты көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы пікір алмасу арқылы өз ортасынан ортаға оқушы шығарады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген үй тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау. ОРтаға оқушы шығып жалпы таырып көлемінде өз ойын ортаға жеткізеді.

Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:

  1. Өзімді тани блемін ?

  2. Өзім туралы не айтамын


II.Мағынаны ашу:«Өзін өзі тану туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке салады

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау


көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан қорғайды.



IV.Топпен жұмыс (10 мин) «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушыларды жаңа тақырыпты толық меңгерту мақсатынада топпен жұмыс жасату

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ертегні оқып шығуға уақыт беру

Әр топ рөлдік сипаттамалар дайындайды.

Бір-біріне рөлдер дайындап сахналық көрніс. Ортаға шығып рөлдер арқылы ертегнің мазмұнын ашады.


V.Сергіту сәті: (1 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау

Берілген тапсырманы орындау


VI.Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу»

«Өзін өзі тану» тақырыбына өз түсіктерін жазғызу ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау) (7 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады

Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу



VII.Қорытындылау:

(сұрақ-жауап) (3 мин)

  1. Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

  2. Өзім турал не білеміз?

  3. Сабақ сендерге ұнады ма?

  4. Сабақты жақсы оқу үшін не істеу керек?

VIII.Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

IX.Бағалау:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

X.Үй тапсырмасы:

Оқулық бойынша тапсырма



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.12.2017
3058
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі