|
Сабақ тақырыбы: |
Өзімді-өзім танумен өсіп келемін |
|
|
Жалпы мақсат: |
Туған жер, аяушылық жайлы түсінік бере отырып, оқушыны түсініп оқуға, ойлап сөйлеп, ойын жеткізе білуге үйрету |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Өзін-өзі танудың балалар өміріне ықпалы; олардың өмірді түсінуі, бағалау түсініктерінің кеңейтілуі. |
|
|
Күтілентін нәтижесі: |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; |
|
|
Негізгі идеялар: |
Сөйлемді дұрыс құрып, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыландыру; аяушылық, қорқыныш, мейрімділік сезімін сезе білуге, туған жерге деген сезімін арттыруға баулу. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
|
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Автор орындығы Эссе Рөлдік ойын |
|
|
Дерек көздері: |
Қосымша тақырыбына берілген материалдар: www.РефератOff.kz |
|
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу «Жүректен-жүрекке» тренингі |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.Әр оқушы өз достарына жылы лебіз білдіреді |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Слайд арқылы жасалған сұрақтар арқылы үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырманы орындау Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді. |
II.Ой қозғау Үй тапсырмасы «Өзімді таныймын« Авторлық орындық» әдісін пайдалана отырып оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын арттыру, талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушылар үй тапсырмасына қатысты көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы пікір алмасу арқылы өз ортасынан ортаға оқушы шығарады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген үй тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау. ОРтаға оқушы шығып жалпы таырып көлемінде өз ойын ортаға жеткізеді. |
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:
-
Өзімді тани блемін ?
-
Өзім туралы не айтамын
II.Мағынаны ашу:«Өзін өзі тану туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан қорғайды.
IV.Топпен жұмыс (10 мин) «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушыларды жаңа тақырыпты толық меңгерту мақсатынада топпен жұмыс жасату
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ертегні оқып шығуға уақыт беру Әр топ рөлдік сипаттамалар дайындайды. |
Бір-біріне рөлдер дайындап сахналық көрніс. Ортаға шығып рөлдер арқылы ертегнің мазмұнын ашады. |
V.Сергіту сәті: (1 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу»
«Өзін өзі тану» тақырыбына өз түсіктерін жазғызу ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау) (7 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) (3 мин)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) ББҮ кестесін толтыру |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өзімді-өзім танумен өсіп келемін
Өзімді-өзім танумен өсіп келемін
|
Сабақ тақырыбы: |
Өзімді-өзім танумен өсіп келемін |
|
|
Жалпы мақсат: |
Туған жер, аяушылық жайлы түсінік бере отырып, оқушыны түсініп оқуға, ойлап сөйлеп, ойын жеткізе білуге үйрету |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Өзін-өзі танудың балалар өміріне ықпалы; олардың өмірді түсінуі, бағалау түсініктерінің кеңейтілуі. |
|
|
Күтілентін нәтижесі: |
Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; |
|
|
Негізгі идеялар: |
Сөйлемді дұрыс құрып, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыландыру; аяушылық, қорқыныш, мейрімділік сезімін сезе білуге, туған жерге деген сезімін арттыруға баулу. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
|
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Автор орындығы Эссе Рөлдік ойын |
|
|
Дерек көздері: |
Қосымша тақырыбына берілген материалдар: www.РефератOff.kz |
|
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу «Жүректен-жүрекке» тренингі |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.Әр оқушы өз достарына жылы лебіз білдіреді |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Слайд арқылы жасалған сұрақтар арқылы үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырманы орындау Әр топ берілген сұрақтарға жауап береді. |
II.Ой қозғау Үй тапсырмасы «Өзімді таныймын« Авторлық орындық» әдісін пайдалана отырып оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын арттыру, талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушылар үй тапсырмасына қатысты көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы пікір алмасу арқылы өз ортасынан ортаға оқушы шығарады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген үй тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау. ОРтаға оқушы шығып жалпы таырып көлемінде өз ойын ортаға жеткізеді. |
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:
-
Өзімді тани блемін ?
-
Өзім туралы не айтамын
II.Мағынаны ашу:«Өзін өзі тану туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан қорғайды.
IV.Топпен жұмыс (10 мин) «Рөлдік ойын» әдісі арқылы оқушыларды жаңа тақырыпты толық меңгерту мақсатынада топпен жұмыс жасату
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ертегні оқып шығуға уақыт беру Әр топ рөлдік сипаттамалар дайындайды. |
Бір-біріне рөлдер дайындап сахналық көрніс. Ортаға шығып рөлдер арқылы ертегнің мазмұнын ашады. |
V.Сергіту сәті: (1 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу»
«Өзін өзі тану» тақырыбына өз түсіктерін жазғызу ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау) (7 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) (3 мин)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) ББҮ кестесін толтыру |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
шағым қалдыра аласыз













