Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өзін - өзі тану: Достық айнасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзін – өзі тану сабақ жоспары
Мектеп: «Жолнұсқау негізгі орта мектебі» КММ
Мерзімі:
Пән мұғалімі: Қайрбекова Мақпал Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Достық айнасы Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер: мейірімділік, қомқорлық, басқа адамдарға сүйіспеншілік пен шынайылықпен қарау, басқалар туралы жамандық ойламау.
Сабақтың мазмұны |
Ресустар |
Сабақтың мақсаты: Балалардың «дос», «достық» құндылықтары туралы түсініктері кеңейту,әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру. Міндеттері: Білімділік: ұл бала мен қыз бала арасындағы сыйластық, достық туралы түсініктерін кеңейту; Дамытушылық: - өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамытату; Тәрбиелік: - инабаттылыққа, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
|
Сәлемдесу түгелдеу, сабақтың мақсаты мен міндеті таныстырылады. |
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі: 5 «Т» ережесін сақтау: Тәртіп ,Талап Тыныштық,Тазалық, Татулық Тыныштық сәті: «Су патшалығына ойша саяхат» Көзіңді жұмып, терең дем ал, денеңді босат. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз. Теңіз жағасымен келе жатқаныңды елестет. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түр. Жалаң аяқтарыңмен құмды сезін. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсың: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндің. Ол сені теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті екен, сені шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отыр, мықтап ұстап, жолға шықтыңдар. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезін, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңа қара: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қарашы, қандай орасан зор әдемі балықтар. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сен бір нәрсені байқадың ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде бол (бірнеше секунд үнсіз қалады). Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындал. Айналаға жақсылып қара. Ғажап түстерге тағы бір рет қара және тыныштыққа құлақ түр. Осындай тыныштық саған самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. 2.Үй тапсырмасын тексеру. «Достықтың алтын жүлдесі» мәтінін оқып келу. Мәтін бойынша сұрақтар:
-Өзің қиналған кезде көмектескен достарың болды ма? |
Музыка қойылады Үй тапсыр масын тексеру. |
3. Дәйексөз «Адам баласына адам баласының бәрі – дос» Абай -Адам баласы адам баласымен неліктен дос болады? - Достықтың қандай түрлері болады? -Адал дос табу қаншалықты қыйын? |
Дәйексөз ге пікірлерін білді реді. Дәптерлеріне жазып алады. |
4. Әңгімелеу Үш дос
Бала күннен бірге өскен үш дос болыпты. Ер жеткен
соң үш достың біреуі байып кетеді. Ал екеуі кедей болады. Екеуі
бірігіп үнемі бай досына: "Сенің ақшаң көп, жағдайың жақсы, бізге
байлығыңмен бөлісіп жартысын берсең болады ғой?" деп тиісе беретін
көрінеді. "Сендер қалтадан бұрын сананы байытуларың керек" деген
досын екеуі түсінбей, тек ақша сұраумен болады.
|
Сұрақ –жауап (пікірталас) |
5. Шығармашылық жұмыс 1-тапсырма: Төмендегі сұрақтарға пікірталас жүргізу.
2-тапсырма: Жағдаяттарды шешу.
3-тапсырма: Даналардың ой-тұжырымдарын оқып, пікірлеріңді ортаға салыңдар.
..... Нағыз дос сенің басыңа түскен қасіретті бөлісіп алып, қайғыңды екі есе азайтады да, ал қуанышыңды екі есе көбей- тіп жібереді. Оның үстіне шынайы дос, сенің кемшіліктеріңді кешіріп, осалдығыңды байқамайды. Достықтың басты шарты – теңдік. Мұнда құл да, қожа да болмауы керек. Сонымен адам неге ұдайы біреумен достасқысы келіп тұрады. Шынай достық екі жағдайда қажет. Адам өз бойындағы зиянды заттарды ағза-дан сыртқа шығарып жіберуі үшін алуан түрлі дәрі-дәрмектер ішеді. Ал, адамның жан-жүрегіне жиналып қалған зіл батпан қасірет-қайғысын ол тек сенімді достары мен сырласу арқылы ған сыртқа шығарып, көптен бері арқалап жүрген ауыр жүгінен жеңілдей алады екен. Әрбір адамның мұңын шағатын, қуанышын бөлісетін кемінде бір шынайы досы болуы керектігі хақ. |
|
6. Топпен ән айту сөзі :М.Шаханов Кешікпей келем деп ең әні: Ш.Қалдаяқов, Аңсаған бақытым сияқтанып, Ай туып келеді қияқтанып. Жол жаққа қараймын, Сен жоқсың , арайлым. Кешікпей келем деп ең, Мен тұрмын елеңдеумен. 2рет Қайтемін кінәләп бұған сені, Сағатың алдаған шығар сені. Нұр ойнап көзіңде Уәделі кезіңде. Кешікпей келем деп ең, Мен тұрмын елеңдеумен. 2рет Көшеде сырласып, шалқып басып. Құрбылар барады қолтықтасып. Тағатым таусылды, Аңсадым даусыңды. Кешікпей келем деп ең, Мен тұрмын елеңдеумен. 2рет |
Мұғалім әнді оқушы лармен бірге орын дайды |
7. Үй тапсырмасы. Келесі сабаққа Зейнеп Ахметованың «Бабалар аманаты» мәтінін оқып келу. |
Күнделіктеріне белгілеп алады. |
8.Соңғы тыныштық сәті: (Баяу музыка)
Сендердің жүректерің —
сендердің кішкене жарқыраған күндерің.
Ол да
күн сияқты жылытады. Сендердің күндерің сендерге жылулық береді.
Өздеріңнің жақсылықтарыңмен адамдармен бөлісесіңдер. Ал, кәне
жақсылық сезімдерімізді өздеріміздің әке-шешемізге,
аға-әпкелерімізге, өздеріміздің достарымызға, барлық адамзатқа,
келген қонақтарға, маған және өзіміздің кішкене ғана әдемі
жер шарымызға, бәріне-бәріне жіберейік, жақсылық тілейік.
|
|