Жақсыкөрудіүйренеміз
Құндылық:сүйіспеншілік
Құндылығы:Ізгілік, мейірімділік, қамқорлық.
Сабақмақсаты: Оқушыларғариясызсүйіспеншіліктіңадам өміріндегі
маңыздылығынұғындыру арқылысүйіспеншілікқұндылығыныңмəнін
ашу.
Міндеттері:
Білімділік:Оқушыларғажақсыкөрудіңмəнінашаотырып,
сүйіспеншілікқұндылығытуралытүсінікберу;
Дамытушылық:Оқушылардыайналасындарғариясызқарым–қатынас
жасауғабаулу;
Тəрбиелік:Оқушылардыізгілікке, мейірімділікке, риясыздыққа
тəрбиелеу.
Жақсыкөру, жақсыкөру,
Не дегенкеремет ең!
Өмірдісезінуге,
Қуаныпқөз ілуге
Адамғажақсыкөру керекекен.
Дəйексөз.
Кімдекімжақсыкөрсе, сол күшті.
Дəйексөздіқалайтүсінесіңдер?
Мұғалім сыйы
ҮШ КӨБЕЛЕК(немісертегісі)
Күн шуақтыалаңқайда апалы-сіңліліүш көбелектату-тәттіөмірсүріпті. Олардыңбіреуі-
ақ, екіншісі—қызыл, үшіншісі—сап-сарыекен.Көбелектергүлден-гүлгеқуанаұшып-
қонып, өмірлерінкөңілдіөткізіпті.Бірдетасыр-тұсыретіпжаңбыржауыпкетеді.
Көбелектердіңқанаттарыдымқылданып,қайдатығыларынбілмейдал болады. Ал,
себелепжауғанжаңбыртоқтар емес!
Малмандайсу болғанкөбелектерлалагүлгекеліп:
—Лалагүл, лалагүл! Біздіжаңбырдантасалашы! —депөтінеді.
Лалагүл:—Жарайды, ақ көбелектіңтүсімағанұқсайды екен. Менісаяласын!
Ал, қызыл, сарыкөбелекбасқа жергетығылыңдар! —дейді.
Мұныестігенақ көбелек:—Меніңәпкелерімсу болыпжүргенде, жалғызөзімсенің
саяңдақалайжайбарақатотырамын. Олардыда тасаңатыға алмасаң, ондамен де
отырмай-аққояйын… —депұшыпкетеді.
Үшеуіұшыпкеледі, ұшыпкеледі. Жаңбырда қоятынтүріжоқ. Қараса, үлкенқызыл
қызгалдақөсіптұр екен.
—Қызғалдақ, қызғалдақ! Мүмкінболса, жаңбырсаябырлағаншабізсе¬ніңығыңа тығыла
тұрсақбола ма?
-Қызылкөбелекмағанұқсайды. Соны алайынқалқама. Ал, ақ көбелекпенсарыкөбелек
басқа орыніздесін! —дейдіҚызғалдақ.
-Бұған ренжігенқызылкөбелек:—Сен меніңәпкелерімдіқабылдағыңкелмесе, мағанда
көмектеспей-аққой. Тоңсақ, біргетоңайық, —депұшыпкетеді.
-Қызылкөбелекқараса, алдарындаүлкенсарғалдақөсіптұр. Оларгүл жанынаұшып
келіп:—О, тамашасарғалдақ! Жаңбыртоқтағаншасеніықтай тұрайықшы?! -депөтініш
жасайды.—Жарайды, мен өзімтүстессарыкөбелектіжаңбырданқорғай тұрайын.
Басқаларыңөзгежеріздеңдер, —депжауапқайырады.
-Жо-жоқ! Сен меніңәпкелерімекөмекбереалмасаң, мен де сеніпаналамаймын! Одан
да су болғанымартық, —депжауапқайырып, ұшыпкетеді.
Көбелектердіңбұл сөздерінбұлттыңар жағындатығылыптұрған күн естіпқалады.
Күн көбелектердіңөзарататулығына, ауызбіршілігінеқуанады. Оларғакөмектесуге
ұйғарады. Күн бұлттардыыдыратыпжіберіп, аспанғажарқырапшығакеледі.
Жылышуақтарыменкөбелектердіңсу болғанқанаттарынкептіріп, алтындай
сәулелеріменарқаларынансипайды. Қуанғанкөбелектерқанаттарыншаттана
қағып, қайтаданкөңілденебастайды. Алаңқайдыңкөркінкіргізіп, әрі-беріұша
бастайды.
Сұрақ жауап
•Балалар қалай ойлайсыңдар көбелектер не үшін гүлдерді
паналамады?
•Көбелектердің әрекеті дұрыс деп ойлайсыңдар ма?
•Сендер өз аға –інілерінді, әпке –сіңілдерінді жақсы көресіңдер
ме?
•Оларды қиын сәтте тастап кетпейсіздер ме?
Шығармашылық жұмыстар
Жалғастыр...
Мен ата –анамды жақсы көремін, өйткені…
Мен отбасымды жақсы көремін, өйткені...
Мен Отанымды жақсы көремін, өйткені...
Мен мектебімді жақсы көремін, өйткені...
Мен табиғатты жақсы көремін өйткені...
Мен әлемді жақсы көремін, өйткені...
1 –топ: Жасы кіші балаларды қалай қуантар едіңіз? Жасы үлкен
адамдарға қандай сый құрмет көрсетуге болады? Постер құрау.
2 –топ: Асқан асылсыйлық(Ертегі)
ІлгерібірзамандаОтыраршаһарындабірсаудагерболыпты.Оныңүш
қызыбар екен. Күндердіңбіркүніндесаудагералыселдергесауда
жасауғааттанбақболады да үш қызыншақырып:Алшырақтарым, мен
алысқасапаршеккеліотырмын.Сендергене сыйлықәкелейін
қалауларыңдыайтыңдар, -дейді.
Ертегіні өз ойларымен аяқтаңдар.
3 –топ: Жақсы көру сөзіне құрамын/рецепт құрастыру.
4 –топ: Жақсы көруге байланысты төр жолды өлең құрастыру.
5 –топ: Жақсы көруге байланысты мақал құрастыру. (кемінде 2 мақал)
Асқан асылсыйлық(Ертегі)
ІлгерібірзамандаОтыраршаһарындабірсаудагерболыпты.Оныңүш қызыбар
екен. Күндердіңбіркүніндесаудагералыселдергесаудажасауғааттанбақ
болады да үш қызыншақырып:
Ал шырақтарым, мен алысқасапаршеккеліотырмын.Сендергене сыйлық
əкелейінқалауларыңдыайтыңдар, -дейді.
Əкемағанбіртізбекең маржанəкелерсіз, -дейдіүлкені.
Ал маған,-дейдіортаншысы, көйлектікең əдеміжібекəкел.
Екіқызыныңайтқанынтыңдаған саудагерсүйіктікенжеқызынан:Ал,сағанқандай
сыйлықəкелейін?-депсұрайды.
Жан əке, егерсізаман-сауоралсаңызсоданартық сыйболмас.
Əкесікенжеқызыныңсөзінериза болыпты.
Топпен ән айту
Жақсыкөру
Акыл-ойдынмол кені.
Ата, əже бар менде,
Айтыптүрліертегі,
Аялайдыəнменде.
Ұайырмасы:
Жақсықөрематамды,
Жақсыкөремəжемді.
Асылсөздімакалды,
Екеуіде əдемі.
Киімімдітазалап,
Ұсынадытамағын
Жатпаймынешмазалап,
Айтқантілдіаламыш.
Қайырмасы
Тындапəже, атамды,
Береммендеколүшын
Жасыүлкенадамды.
Сыйлайбілуборышым.
Қайырмасы
Сүйіспеншілік -сөз бен сезім ғана емес.
Егер сен біреуді жақсы көрсең сөзбен емес,
іспен дәлелде.