Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
өзін-өзі тану
Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі танудан сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Ақпан 2019
253
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Сынып: 1 | ||
Сабақтың тақырыбы: | Әрдайым көмектес, ешқашан зиян келтірме | |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары | Басқа адамдарға, жан-жануарларға, табиғатқа жанашырлық, көңіл бөлу білігі. Қоғамдық меншікке ұқыпты қарау. | |
Сабақ мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |
Бағалау критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
Тілдік мақсаттар | Көмектесу- помочь-to help | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыстар | Өнер, ана тілі сабағы | |
АКТ қолдану дағдысы | Видеожазба , таныстырылым. | |
Бастапқы білім | Адамның жақсы қасиеттері туралы түсінік алады, адамдарға көмектесе білуді үйренеді, жақсы іс пен жаман істі айыруға үйренеді. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 мин Шаттық шеңбері «Ролик көрсету»«Қысқа метражды видео – Бұлт»5 мин Мәтінме жұмыс. «Аңыз»5 мин Ойын. «Көмектесе білейік»5 мин Қосымша тапсырма: «Көмектесе білейік»10 мин 3 мин 2 мин 5 мин | «Шаттық шеңбері»Балалар мұғаліммен бірге шеңберде тұрады.Мұғалім: - балалар, міне «Өзін-өзі тану» пәнінің кезекті сабағы да келді. Сіздерді осы сабақта көргеніме әрқашанда қуаныштымын. Осындай қуаныш сіздерде де болсын деп, көңілді сәлемдесуге шақырамын. Шеңбер бойынша мұғалім қасында тұрған оқушы күнді қасында тұрған оқушыға беріп, оның атын және бір сипатын айтады. Мысалы: әдемі – Айгүл. Енді осы оқушы келесі оқушыға күнді беріп, оның аты мен сипатын айтады. Осылай соңғы оқушыға дейін тапсырма орындалады. Соңында барлығы бірге ортаға қолдарын созып «Сәлем» - деп хормен айтады. Мұғалім:- Балалар, біз осы уақытқа дейін «Өзін-өзі тану» сабағында қандай жақсылық, құнды қасиеттер туралы өттік? (оқушылардың жауаптары тыңдалады)- Жарайсыңдар, балалар!- Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз осы құнды қасиеттердің бірі.«Ролик көрсету»«Қысқа метражды видео – Бұлт»- Олай болса назарымызды экранға аударып, мына мультфильмнен үзінді көрейік. (мультфилм біткен соң)Мұғалім: Балалар, бұл жерден қандай құнды қасиеттерді көрдік?- Сіздер көмек дегенді қалай түсінесіздер?Мұғалім: Балалар, егерде бір бала әженің ауыр сөмкесін көтеріссе, құлап қалған баланы демеп жіберсе, анасымен бірігіп еңбектенсе – осының барлығын не деп атайды?(оқушылардың жауабы тыңдалады)Мұғалім: Әрине бұл жағдайлардың бәрін көмектесу деп айтамыз.Сонымен бүгін «Әрдайым көмектес, ешқашан зиян келтірме» тақырыбын жалғастырамыз деп аталады.Мәтінме жұмыс. «Аңыз»Сұрақтар: Рефлексия «Бас бармақ әдісі»Мұғалім тақтаға рефлексия парағын іліп қояды. Оқушылар мұғалімнің көегімен сол параққа қарап бүгінгі сабақтан қандай көңіл күй алғандарын көрсетеді. Ол бас бармақтың көмегімен орындалады.Жүректен жүреккеОқушылар бір- бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрады да жанында тұрған көршісіне жақсы тілектерін айтады. | Күннің бейнесі бейнеленген жұмсақ ойыншық Кітап Доп Ақ парақ және конверттер |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)