Материалдар / өзін-өзі тану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

өзін-өзі тану

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі танудан сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
226
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Сынып: 1
Сабақтың тақырыбы:Әрдайым көмектес, ешқашан зиян келтірме
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттарыБасқа адамдарға, жан-жануарларға, табиғатқа жанашырлық, көңіл бөлу білігі. Қоғамдық меншікке ұқыпты қарау.
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Тілдік мақсаттарКөмектесу- помочь-to help
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдысыВидеожазба , таныстырылым.
Бастапқы білімАдамның жақсы қасиеттері туралы түсінік алады, адамдарға көмектесе білуді үйренеді, жақсы іс пен жаман істі айыруға үйренеді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 мин

Шаттық шеңбері























«Ролик көрсету»«Қысқа метражды видео – Бұлт»5 мин













Мәтінме жұмыс. «Аңыз»5 мин

Ойын. «Көмектесе білейік»5 мин











Қосымша тапсырма: «Көмектесе білейік»10 мин































































3 мин



2 мин













5 мин
«Шаттық шеңбері»Балалар мұғаліммен бірге шеңберде тұрады.Мұғалім: - балалар, міне «Өзін-өзі тану» пәнінің кезекті сабағы да келді. Сіздерді осы сабақта көргеніме әрқашанда қуаныштымын. Осындай қуаныш сіздерде де болсын деп, көңілді сәлемдесуге шақырамын. Шеңбер бойынша мұғалім қасында тұрған оқушы күнді қасында тұрған оқушыға беріп, оның атын және  бір сипатын айтады. Мысалы: әдемі – Айгүл. Енді  осы  оқушы келесі оқушыға күнді беріп, оның аты мен сипатын айтады. Осылай соңғы оқушыға дейін тапсырма орындалады. Соңында барлығы бірге ортаға қолдарын созып «Сәлем» - деп хормен айтады. Мұғалім:-          Балалар, біз осы  уақытқа дейін «Өзін-өзі тану» сабағында қандай жақсылық, құнды қасиеттер туралы  өттік? (оқушылардың жауаптары тыңдалады)-          Жарайсыңдар, балалар!-          Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз осы құнды қасиеттердің бірі.«Ролик көрсету»«Қысқа метражды видео – Бұлт»-          Олай болса назарымызды экранға аударып, мына мультфильмнен үзінді көрейік. (мультфилм біткен соң)Мұғалім: Балалар, бұл жерден қандай құнды қасиеттерді  көрдік?-          Сіздер көмек дегенді қалай түсінесіздер?Мұғалім: Балалар, егерде  бір бала әженің ауыр сөмкесін көтеріссе, құлап қалған баланы демеп жіберсе, анасымен бірігіп еңбектенсе – осының барлығын не деп атайды?(оқушылардың жауабы тыңдалады)Мұғалім: Әрине бұл жағдайлардың бәрін көмектесу деп айтамыз.Сонымен бүгін «Әрдайым көмектес, ешқашан зиян келтірме» тақырыбын жалғастырамыз деп аталады.Мәтінме жұмыс. «Аңыз»Сұрақтар:
  • Түйе мінген адам қандай?
  • Ол қандай іс істеді?
  • Ал жолаушы қандай адам?
  • Осы аңыздан қандай ой түйдіңдер?
  • Ойын. «Көмектесе білейік»Балалар шеңбер құрып тұрады. Ойынның шарты бойынша мұғалімнен допты қағып алған бала өзінің берген көмегі туралы (қолғабыс болсын, сөзбен көмек болсын, ақыл айту көмегі болсын) айтуы  қажет екенін түсіндіреді. Мұғалім өз тарапынан көрсетілген «көмек» туралы айтып, «Мен сіздерге оқуға көмектесемін» айтып бір балаға допты лақтырады. Допты қағып алған бала өз тарапынан көрсетілетін көмек туралы айтып келесі балаға допты лақтырады. Ойын осылайша жалғаса береді.Тапсырма: «Көмектесе білейік»Нұсқау: Әр оқушының алдында кесте парағы және жұмыс конверті жатады. Кесте шеңбер мен одан тараған 5 сызықтан тұрады. Шеңберлерде  «Жанұядағы көмек», «Достық көмек», «Өз өзіме көмек», «Табиғатқа көмек» деген көмектесудің түрлері жазылған. Ал, конверттерде тақырыптағы қатысты сөздер карточкаларда жазылып, араластырылып беріледі. Оқушылар берілген 5 минуттың ішінде , өз тақырыптарын ашатын сөздерді тайып, шеңбердің айналасына жабыстырады.«Жанұядағы көмек» деген конвертте: өзімнен кейінгі іні-қарындастарымды ойнатамын, анама көмектесемін, бос уақытымда кітап оқимын, ыдыс жуғанды жақсы көремін, гүлге су құямын, далада көп ойнаймын, сабақтан бестік баға алып ата-анамды қуантамын, ата-анамды тыңдаймын.«Достық көмек» деген конвертте. Досыммен жиі ұрысамын, досым екеуміз қиын сабақты бірге оқимыз, достарыммен әрдайым тату жүремін, достарымды жақсы көріп, сыйлаймын, жалғыз ойнағанды жақсы көремін, достарым көп болғанын қалаймын, досыма қиындықта көмектесуге дайынмын.«Өз-өзіне көмек» деген конвертте. Әрдайым дене шынықтырумен айналысамын, бос уақытымды тиімді пайдалануға тырысамын, азанда салқын сумен шайынып, тісімді жуамын, киімімді тазалаймын, өтірік көп айтамын. Кітапты көп оқимын.  Соңында әр топтан бір оқушы жұмысты қорғайды, талдау жасалады.«Табиғатқа көмек» деген ковертте. Әрдайым гүлдерге су кұямын, ағаштарды сындырамын, кішкентай күшіктерді қорғаймын, бұлақты ластамаймын, құстардың ұялырын бұзбаймын, қоқыстарды қоқыс жәшіктеріне тастамаймын.Сұрақтар:-          айналаңыздарға көмек көрсеткенде сіздердің көңіл-күйлеріңіз қандай болды?-          көмек алған адамдар не сезінеді?(оқушылардың жауаптары)Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»Мұғалім тақтаға үш түрлі жауабы бар бағалау парағын іліп қояды.Оқушылар тақтада ілініп тұрған кері байланыс парағына өздері таңдаған жауапқа стикерлер жапсырады.

    Рефлексия «Бас бармақ әдісі»Мұғалім тақтаға рефлексия парағын іліп қояды. Оқушылар мұғалімнің көегімен сол параққа қарап бүгінгі сабақтан қандай көңіл күй алғандарын көрсетеді. Ол бас бармақтың көмегімен орындалады.Жүректен жүреккеОқушылар бір- бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрады да жанында тұрған көршісіне жақсы тілектерін айтады.
    Күннің бейнесі бейнеленген жұмсақ ойыншық























































    Кітап











    Доп















    Ақ парақ және конверттер





























































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!