№
|
1.Оқып-үйренудің негізгі
мақсаттары
|
2.Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
3.Еңбекке баулуды
үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
|
4.Оқып-үйренудің
нәтижесі
|
5.Үйрену мақсатында
бағаны қоса, бағалау
|
6. Барлығын
қосқанда
|
7. Негізгі
дерек
көздер
|
2
сағат
|
Тақырыптары:
Табиғаттың, өсімдіктердің,
жануарлардың заттардың, сыртқы келбетінің жай күйін
сипаттау.
Тарих, археология, моументалды
өнер және сәулет ескерткіштері
|
Тбиғат,
өсімдік, жануарлар суреттері.
АКТ,
Ассоциация
жинау.
Кластер
құру, постер құру
Сергіту
сәті
Сурет
салу
Рефлексия
Формативтік
бағалау.
|
1.Топпен
бірігіп жұмыс жасау, жұппен бірігіп жұмыс жасада бір-бірлерімен
қарым-қатынас жасауы.
Топтық
диалог пен бірлескен жұмыс.
|
Күтілетін нәтиже:
|
Логикалық
және шығармашылық тапсырмалар беру, арқылы өзін бағалауы және
топтың бағалауы арқылы анықталады.
|
Төмен
деңгей Жануарлардың,
өсімдіктердің сыртқы бейнесін ауызша айту, болмысын
сипаттау.
Орта
деңгей Жануарлардың,
өсімдіктердің сыртқы бейнесін кескіндеу, пішініне сипатама беру,
түсіне назар аудару
Жоғары
деңгей Жануарлардың,
өсімдіктердің сыртқы бейнесінің модельін штрихты сызба арқылы сызу,
бояу түсін анықтау.
|
Бейнелеу өнері 3 сынып,
қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған
газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)
|