Сабақтың
басы
|
1.
Тәртіп.
2.
Талап.
3.
Тыныштық.
4.
Тазалық.
5.
Татулық.
Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың
тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып,
тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
|
білім алушылар
оқулықтарын дайындайды
|
|
Оқулық, қалам,
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
|
Сұрақтар:
1.
Отбасының татулығы, бірлігі
кімге, неге байланысты?
2.
Әрбір адам оған жауапты ма?
Неліктен?
3.
Отбасында қандай бала, аға, іні, әпке,
қарындасың?
4.
Сендердің отбасыларыңның татулығы мен бақыты
қандай құндылықтар мен қасиеттерден
құралған?
|
|
3. Сабақтың
дәйексөзі.
(Бірінші ұл балалар
қайталайды, кейін қыз балалар қайталап
оқиды)
Отан – отбасынан
басталады.
Мақал.
Сұрақтар:
1. Адамның сыпайылығын қалай
білуге болады?
2. Дәйексөзден қандай ой
түйдіңіз?
|
|
От басы
татулығы
Қаншайым апайдың екi ұлы бар.
Үлкенi – Алмас сегiзде, кiшiсi – Алмат алтыда. Бiрде олардың анасы
базардан мандарин алып келдi. Екеуi қуанып бiразын
жедi.
Қалғанын ертең жемек болып
келiстi. Түнде Алмас iнiсiне бiлдiрмей, тағы да үш мандарин жеп
қояды.
Алмас ертеңiне кiтап оқып
отырса, Алмат мандариндердi алып келiп: «Кешегi келiскенiмiздей тең
бөлiп жейiк», – деп бес-бестен бөлдi.
Бiреуi артық қалғанын көрген
Алмат: «Сен үлкенсiң ғой, мынаны сен же», – деп алтыншысын Алмасқа
ұсынды. Түндегi ұрлығы есiне түскен Алмас қатты ұялды. Оның
мандаринге зауқы соқпады.
Сұрақтар:
1. Алмастың ұялуына нендей
жағдай себеп болды?
2. Алматтың бойынан қандай
құндылықтар мен қасиеттерді байқауға
болады?
3. Кімнің бойында
сүйіспеншілік, қамқорлық басым деп
ойлайсыңдар?
4. Осындай жағдай
сендердің өмірлеріңде болды ма? Әңгімелеп
беріңдер.
|
|
Тапсырма: Отбасындағы мінез-құлық ережесін
жасау.
|
|
Мен әдепті
баламын Өлеңін жазған:
Әбдірахман
Асылбек Мені үлкендер әдепті деп
мақтайды, Мінезімнен теріс қылық
таппайды. Ал, егер сен жалқау болсаң
тілазар, Ондай әдет жақсылыққа
жатпайды. Қайырмасы: Айтқан тілді
аламын, Айтқан жерге
барамын, Мен
әдепті, Мен әдепті
баламын. Тілін алып кішінің де
кәрінің, Айтқанынан шығып жүрмін
бәрінің. Ата-ананың айтқанынан
шығуды, Әдептілік белгісі деп
таныдым. Қайырмасы:
|
|
«Ғажайып» өлеңін үлкендердің көмегімен
оқу
|
|
|
Оқулықты ашып, суреттер
бойынша заттарды санап, жауап
береді
Оқушы өзінің заттарын санап,
жауабын айтады
|
мадақтау
мадақтау
мадақтау
мадақтау
|
оқулықтағы
суреттер
түрлі түсті қарындаштар,
қалам, сызғыш т.б
|