Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Таным қуанышы

    Педагогтың аты – жөні


    Күні


    №

    3

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Адамның мүмкіндіктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Қабілеттерді дамыту жолдары

    Құндылығы

    Ішкі тыныштық.

    Қасиеттері

    Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру.

    Міндеттері

    1. Білімділік: Оқушыларды жалқулықты қадағалай білуге үйрету.

    2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы байсалдылық қасиеттерін дамыту.

    3. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққ тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Жағымды көңіл – күй

    «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

    Көздерін жұмып отырады.

    Алған әсерлерімен бөліседі.

    «Хрустальная грусть» композициясы

    1. Үйге тапсырманы тексеру

    «Неге арналсаң, соны істе» мәтінін оқып келу.

    Сұрақтар:

    1. «Мәтіндегі автордың «Неге аналсаң, соны істе» деген сөзін қалай түсіндіресің? Өміден нақты келтір.

    2. «Өз орнындағы» адамның жұмысы да өнімді, берекелі болмақ» деген тұжырыммен келісесің бе? Неліктен? 3.Айналаңда өз мүмкіндіктері мен қабілетінің арқасында биік нәтижелерге қол жеткізген адамдарды білесің бе?

    4.Өзің өмір жолыңда нелерді басшылыққа аласың?

    Оқушылаар сұрақтарға жауап береді.

    Оқулық

    1. Сабақтың дәйексөзі.


    Еңбек түбі —қуаныш.

    Халық даналығы


    Сұрақтар:

    1. Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 

    2. Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? 

    3. Өздерің қандай еңбекпен айналысқанды ұнатасыңдар?


    1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы)

    Миллионыншы талпыныс.

    1942 жыл болатын. Үш адам Венесуэлада бірнеше ай бойы алмас іздеп жүріпті. Көп жол өтіп, көп тау аралап, алмас па деп талай жәй тас жинапты. Бірақ құр тастан басқа ешнәрсе жинай алмапты! Үшеуінен біреуі, Рафаэль Солано, бір көлшіктің жағасына жеткенде достарына: “Мен шаршадым ” дейді. “ары қарай жүрудің мағынасы жоқ. Мына тасқа қараңыздаршы, мен тапқан 999999 тасым шығар. Бірақ бір де бір алмас жоқ солардың арасында. Тағы бір тас алсам миллионыншы тасым болады. Бірақ несіне босқа әуре болайын. Шаршап кеттім. Алмас іздеуден бас тартамын”.

    Бір досы қалжыңдап: “Енді бір тас теріп миллионыңды толтырсаңшы ” дейді. Солано қалжыңға қалжыңмен жауап беріп: “Солай-ақ болсын” дейді, “осы сапарымнан бас тартар алдында соңғы тас тере салайын”. Шаршаған көздерін жауып, қасындағы тас үйіндісінен алмас-ау деп жорамалдап жұмыртқа үлкендігінде бір тас таңдап: “Міне соңғы тасымды да алдым,” дейді, “миллион тас терген болдым. Соңғы тасым осы болар!” Соңғы тасы ауыр, кәдімгі тастан едәуір ауыр болады. Солано қолыңдағы тасты қайтадан өлшеп: “Бұл алмас қой” деп қуанады, “бұл расында да үлкен алмас!”

    Кейін болса, Нью-Йорктағы бір зергер Рафаэль Солано тапқан тас үшін жүз мыңдаған доллар төлеп сатып алады. Кейін болса, “The Liberator” (Азаткер) аты берілген бұл алмас дүниенің ең таза әрі ірі алмасы болғаны аңықталады.

    Сұрақтар:

    1. Венесуэлада үш адам не іздейді?

    2. Рафаель Солано не деп айтады?

    3. Оған досы не деп жауап береді?

    4. Рафаель Солано миллионыншы тасын қалай алады?

    5. Ең соңғы алған тас қандай тас болып шығады?

    6. Адамдардың кейде арманына жете алмауының себебі неде деп ойлайсыңдар?

    7. Адам мүмкіндігінің шексіз екендігін тағы да немен дәлелдер едіңдер?

    https://angimeler.

    wordpress.com/

    1. Шығармашылық жұмыс.

    «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» тақырыбына сурет салу.

    Жеке жұмыс


    1. Жобалау қызметі

    К. Салықовтың «Арал кеуіп кетпесін...» өлеңі

    К. Салықовтың «Арал кеуіп кетпесін...» өлеңін мәнерлеп оқу


    1. Топпен ән айту

    «Өсіп келе жатырмын»

    Кеудесінде таулардың,
    Кемесінде арманның,
    Жалау етіп өрлікті,
    Ескек етіп ерлікті,
    Есіп келе жатырмын!
    Адал терін әрдайым,
    Моншақтатып маңдайым...
    Соқсын дауыл, соқпасын,
    Қиындықтың көк тасын,
    Кесіп келе жатырмын.
    Кейде күнмен теңесем.
    Таласып күнмен мен өсем.
    Гүл теремін жерімнен,
    Бірге туған елімнен
    Өсіп келе жатырмын!



    1. Үйге тапсырма

    «Мәдениет пен билік салмағы» мәтіні

    «Мәдениет пен билік салмағы» мәтінін оқып келу.


    1. Сабақтың қорытынды сәті.


    Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.










    Бөлім

    Таным қуанышы

    Педагогтың аты – жөні


    Күні


    №

    4

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Адамның мүмкіндіктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Қабілеттерді дамыту жолдары

    Құндылығы

    Ішкі тыныштық.

    Қасиеттері

    Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру.

    Міндеттері

    1. Білімділік: Оқушыларды жалқулықты қадағалай білуге үйрету.

    2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы байсалдылық қасиеттерін дамыту.

    3. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққ тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Жағымды көңіл – күй


    «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

    Көздерін жұмып отырады.

    Алған әсерлерімен бөліседі.

    «Хрустальная грусть» композициясы

    1. Үйге тапсырманы тексеру

    «Мәдениет пен билік салмағы» мәтінін оқып келу.

    Сұрақтар:

    1.Шәкәрімнің орыс тілін үйрену, музыкалық аспаптарда ойнауды үйрену, халықтың тарихын жазу мақсатына қандай қажеттілік болды?

    2.Абай өзбетінше білімін көтеруіне бойындағы қандай қасиеттер көмектесті деп санайсыңдар?

    3. Өзің күнделікті өмірде жоғарыда аталған қасиеттерді басшылыққа аласың ба? Қалай?


    1. Сабақтың дәйексөзі

    Ойға алғанның бәрін адамның ынта – жігерімен жүзеге асыуға болады.

    Халық даналығы


    Сұрақтар:

    1. Өз мүмкіндіктеріңізді пайдаланып жүрсіздер ме?

    2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіздер? 


    1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы)

    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – «Өз мүмкіндігімізді таниық» деп аталады. Осы тақырыпқа байланысты өздеріңмен пікірлессем деймін.Өздеріңе қойылған сұрақтарға жауап беріп, белсене қатысып отырыңдар.

    Адам алдына қойған мақсатын жүзеге асыру үшін қандай әрекеттер жасайды? ( Адам армандауды жақсы көреді. Армандаған адам өз арманы үшін ізденіп, талаптанып, оқып, қайраттанып тек алға қалай қанат қағады. Арман адамды сенімділікке, жігерлілікке, шыдамдылыққа, шығармашылыққа үйретеді. Адам арманының орындалуы үшін тек алға қарай бағыт алып қанаты қатаяды.)

    Адамдардың кейде арманына жете алмауының себебі неде деп ойлайсыңдар?(Маңдай тердің нәтижесі арманның орындалуына әкеледі. Арманның орындалуына сену керек. Арман - қажеттілік. Арманға жету жолында құлап қалса да, орнынан қайтып тұрып, оған жетпейінше тынбау арманның жүзеге асуына әкелетіні сөзсіз. Арманның орындалуының кілті осында: Оның орындалуына қалтықсыз сену. Адам жақсыны да, жаманды да армандайды.)

    Адамның мүмкіндігі мен мақсатының сәйкес келуі қажет деп ойлайсыңдарма?

    Адам мүмкіндіктерін іске асыруға қиял керек пе? Осы сұрақ төңірегінде ойланып отырыңдар, сабақ соңынан жауаптарың тыңдалады.

    Әр адам өзін-өзі, өзінің қажеттілігін, өмірдегі және қоғамдағы рөлін толық түсіну нәтижесінде өз мүмкіндіктерін таниды.

    Адам өз бойындағы мүмкіндіктерін толық пайдаланғанда алдына қойған мақсатына жете алады. Мақсатқа апаратын ізгі жолдарды өздігінен іздестіру жақсы нәтижеге жеткізеді. Адам жағымды қасиеттерін, ізгі ниеттерін дамыту барысында өзін-өзі тәрбиелейді. Адам өмірі қыл үстінде тұрғанда, адам ағзасы ғаламаттың күшіменерекше қуатқа ие болады. Оған мысалдар жетерлік...

    1. Полярлық ұшқыш өз ұшқышын жөндеп жатып, біреудің түрткенін сезеді. Жалт қараса, оны түртіп тұрған сүйкімді әрі қорқынышты ақ аю екен. Келесі секундта ұшқыш жерден екі метр биіктікте, ұшақтың қанатында тұрып есін жияды. Оған қалай шығып кеткенін ұшқыштың өзі де білмей аң-таң болады. 

    2. Жеңіл машинаның астына түсіп қалған баласын құтқару үшін анасы машинаны жүк құрлы көрмей, көтеріп алады. Бұл әрекетін де жас ана түсіндіре алмады.

    3. Адамның осындай сиқырлы мүмкіндігі тек өміріне қауіп төнген кезде ғана еме

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абылхаева Марзия Абылхаевна
    14 Қараша 2021
    667
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Өзін-өзі тану "Адам мүмкіндіктері" 6-сынып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Өзін-өзі тану "Адам мүмкіндіктері" 6-сынып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру.1. Білімділік: Оқушыларды жалқулықты қадағалай білуге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы байсалдылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққ тәрбиелеу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Таным қуанышы

    Педагогтың аты – жөні


    Күні


    №

    3

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Адамның мүмкіндіктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Қабілеттерді дамыту жолдары

    Құндылығы

    Ішкі тыныштық.

    Қасиеттері

    Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру.

    Міндеттері

    1. Білімділік: Оқушыларды жалқулықты қадағалай білуге үйрету.

    2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы байсалдылық қасиеттерін дамыту.

    3. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққ тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Жағымды көңіл – күй

    «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

    Көздерін жұмып отырады.

    Алған әсерлерімен бөліседі.

    «Хрустальная грусть» композициясы

    1. Үйге тапсырманы тексеру

    «Неге арналсаң, соны істе» мәтінін оқып келу.

    Сұрақтар:

    1. «Мәтіндегі автордың «Неге аналсаң, соны істе» деген сөзін қалай түсіндіресің? Өміден нақты келтір.

    2. «Өз орнындағы» адамның жұмысы да өнімді, берекелі болмақ» деген тұжырыммен келісесің бе? Неліктен? 3.Айналаңда өз мүмкіндіктері мен қабілетінің арқасында биік нәтижелерге қол жеткізген адамдарды білесің бе?

    4.Өзің өмір жолыңда нелерді басшылыққа аласың?

    Оқушылаар сұрақтарға жауап береді.

    Оқулық

    1. Сабақтың дәйексөзі.


    Еңбек түбі —қуаныш.

    Халық даналығы


    Сұрақтар:

    1. Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 

    2. Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? 

    3. Өздерің қандай еңбекпен айналысқанды ұнатасыңдар?


    1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы)

    Миллионыншы талпыныс.

    1942 жыл болатын. Үш адам Венесуэлада бірнеше ай бойы алмас іздеп жүріпті. Көп жол өтіп, көп тау аралап, алмас па деп талай жәй тас жинапты. Бірақ құр тастан басқа ешнәрсе жинай алмапты! Үшеуінен біреуі, Рафаэль Солано, бір көлшіктің жағасына жеткенде достарына: “Мен шаршадым ” дейді. “ары қарай жүрудің мағынасы жоқ. Мына тасқа қараңыздаршы, мен тапқан 999999 тасым шығар. Бірақ бір де бір алмас жоқ солардың арасында. Тағы бір тас алсам миллионыншы тасым болады. Бірақ несіне босқа әуре болайын. Шаршап кеттім. Алмас іздеуден бас тартамын”.

    Бір досы қалжыңдап: “Енді бір тас теріп миллионыңды толтырсаңшы ” дейді. Солано қалжыңға қалжыңмен жауап беріп: “Солай-ақ болсын” дейді, “осы сапарымнан бас тартар алдында соңғы тас тере салайын”. Шаршаған көздерін жауып, қасындағы тас үйіндісінен алмас-ау деп жорамалдап жұмыртқа үлкендігінде бір тас таңдап: “Міне соңғы тасымды да алдым,” дейді, “миллион тас терген болдым. Соңғы тасым осы болар!” Соңғы тасы ауыр, кәдімгі тастан едәуір ауыр болады. Солано қолыңдағы тасты қайтадан өлшеп: “Бұл алмас қой” деп қуанады, “бұл расында да үлкен алмас!”

    Кейін болса, Нью-Йорктағы бір зергер Рафаэль Солано тапқан тас үшін жүз мыңдаған доллар төлеп сатып алады. Кейін болса, “The Liberator” (Азаткер) аты берілген бұл алмас дүниенің ең таза әрі ірі алмасы болғаны аңықталады.

    Сұрақтар:

    1. Венесуэлада үш адам не іздейді?

    2. Рафаель Солано не деп айтады?

    3. Оған досы не деп жауап береді?

    4. Рафаель Солано миллионыншы тасын қалай алады?

    5. Ең соңғы алған тас қандай тас болып шығады?

    6. Адамдардың кейде арманына жете алмауының себебі неде деп ойлайсыңдар?

    7. Адам мүмкіндігінің шексіз екендігін тағы да немен дәлелдер едіңдер?

    https://angimeler.

    wordpress.com/

    1. Шығармашылық жұмыс.

    «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» тақырыбына сурет салу.

    Жеке жұмыс


    1. Жобалау қызметі

    К. Салықовтың «Арал кеуіп кетпесін...» өлеңі

    К. Салықовтың «Арал кеуіп кетпесін...» өлеңін мәнерлеп оқу


    1. Топпен ән айту

    «Өсіп келе жатырмын»

    Кеудесінде таулардың,
    Кемесінде арманның,
    Жалау етіп өрлікті,
    Ескек етіп ерлікті,
    Есіп келе жатырмын!
    Адал терін әрдайым,
    Моншақтатып маңдайым...
    Соқсын дауыл, соқпасын,
    Қиындықтың көк тасын,
    Кесіп келе жатырмын.
    Кейде күнмен теңесем.
    Таласып күнмен мен өсем.
    Гүл теремін жерімнен,
    Бірге туған елімнен
    Өсіп келе жатырмын!



    1. Үйге тапсырма

    «Мәдениет пен билік салмағы» мәтіні

    «Мәдениет пен билік салмағы» мәтінін оқып келу.


    1. Сабақтың қорытынды сәті.


    Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.










    Бөлім

    Таным қуанышы

    Педагогтың аты – жөні


    Күні


    №

    4

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Адамның мүмкіндіктері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Қабілеттерді дамыту жолдары

    Құндылығы

    Ішкі тыныштық.

    Қасиеттері

    Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру.

    Міндеттері

    1. Білімділік: Оқушыларды жалқулықты қадағалай білуге үйрету.

    2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы байсалдылық қасиеттерін дамыту.

    3. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққ тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    Ұйымдастыру кезеңі.

    1. Жағымды көңіл – күй


    «Нұрға бөлену» мәтінін оқу

    Көздерін жұмып отырады.

    Алған әсерлерімен бөліседі.

    «Хрустальная грусть» композициясы

    1. Үйге тапсырманы тексеру

    «Мәдениет пен билік салмағы» мәтінін оқып келу.

    Сұрақтар:

    1.Шәкәрімнің орыс тілін үйрену, музыкалық аспаптарда ойнауды үйрену, халықтың тарихын жазу мақсатына қандай қажеттілік болды?

    2.Абай өзбетінше білімін көтеруіне бойындағы қандай қасиеттер көмектесті деп санайсыңдар?

    3. Өзің күнделікті өмірде жоғарыда аталған қасиеттерді басшылыққа аласың ба? Қалай?


    1. Сабақтың дәйексөзі

    Ойға алғанның бәрін адамның ынта – жігерімен жүзеге асыуға болады.

    Халық даналығы


    Сұрақтар:

    1. Өз мүмкіндіктеріңізді пайдаланып жүрсіздер ме?

    2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіздер? 


    1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы)

    Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – «Өз мүмкіндігімізді таниық» деп аталады. Осы тақырыпқа байланысты өздеріңмен пікірлессем деймін.Өздеріңе қойылған сұрақтарға жауап беріп, белсене қатысып отырыңдар.

    Адам алдына қойған мақсатын жүзеге асыру үшін қандай әрекеттер жасайды? ( Адам армандауды жақсы көреді. Армандаған адам өз арманы үшін ізденіп, талаптанып, оқып, қайраттанып тек алға қалай қанат қағады. Арман адамды сенімділікке, жігерлілікке, шыдамдылыққа, шығармашылыққа үйретеді. Адам арманының орындалуы үшін тек алға қарай бағыт алып қанаты қатаяды.)

    Адамдардың кейде арманына жете алмауының себебі неде деп ойлайсыңдар?(Маңдай тердің нәтижесі арманның орындалуына әкеледі. Арманның орындалуына сену керек. Арман - қажеттілік. Арманға жету жолында құлап қалса да, орнынан қайтып тұрып, оған жетпейінше тынбау арманның жүзеге асуына әкелетіні сөзсіз. Арманның орындалуының кілті осында: Оның орындалуына қалтықсыз сену. Адам жақсыны да, жаманды да армандайды.)

    Адамның мүмкіндігі мен мақсатының сәйкес келуі қажет деп ойлайсыңдарма?

    Адам мүмкіндіктерін іске асыруға қиял керек пе? Осы сұрақ төңірегінде ойланып отырыңдар, сабақ соңынан жауаптарың тыңдалады.

    Әр адам өзін-өзі, өзінің қажеттілігін, өмірдегі және қоғамдағы рөлін толық түсіну нәтижесінде өз мүмкіндіктерін таниды.

    Адам өз бойындағы мүмкіндіктерін толық пайдаланғанда алдына қойған мақсатына жете алады. Мақсатқа апаратын ізгі жолдарды өздігінен іздестіру жақсы нәтижеге жеткізеді. Адам жағымды қасиеттерін, ізгі ниеттерін дамыту барысында өзін-өзі тәрбиелейді. Адам өмірі қыл үстінде тұрғанда, адам ағзасы ғаламаттың күшіменерекше қуатқа ие болады. Оған мысалдар жетерлік...

    1. Полярлық ұшқыш өз ұшқышын жөндеп жатып, біреудің түрткенін сезеді. Жалт қараса, оны түртіп тұрған сүйкімді әрі қорқынышты ақ аю екен. Келесі секундта ұшқыш жерден екі метр биіктікте, ұшақтың қанатында тұрып есін жияды. Оған қалай шығып кеткенін ұшқыштың өзі де білмей аң-таң болады. 

    2. Жеңіл машинаның астына түсіп қалған баласын құтқару үшін анасы машинаны жүк құрлы көрмей, көтеріп алады. Бұл әрекетін де жас ана түсіндіре алмады.

    3. Адамның осындай сиқырлы мүмкіндігі тек өміріне қауіп төнген кезде ғана еме

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Өзін-өзі тану Сабақ жоспары 6 сынып
    14.11.2021
    667
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абылхаева Марзия Абылхаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации