Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Өзін-өзі тану "Адам мүмкіндіктері" 6-сынып ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Таным қуанышы |
|||
Педагогтың аты – жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
№ |
3 |
|||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Адамның мүмкіндіктері |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Қабілеттерді дамыту жолдары |
|||
Құндылығы |
Ішкі тыныштық. |
|||
Қасиеттері |
Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру. |
|||
Міндеттері |
|
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі.
|
«Нұрға бөлену» мәтінін оқу |
Көздерін жұмып отырады. Алған әсерлерімен бөліседі. |
«Хрустальная грусть» композициясы |
|
|
«Неге арналсаң, соны істе» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. «Мәтіндегі автордың «Неге аналсаң, соны істе» деген сөзін қалай түсіндіресің? Өміден нақты келтір. 2. «Өз орнындағы» адамның жұмысы да өнімді, берекелі болмақ» деген тұжырыммен келісесің бе? Неліктен? 3.Айналаңда өз мүмкіндіктері мен қабілетінің арқасында биік нәтижелерге қол жеткізген адамдарды білесің бе? 4.Өзің өмір жолыңда нелерді басшылыққа аласың? |
Оқушылаар сұрақтарға жауап береді. |
Оқулық |
|
|
Еңбек түбі —қуаныш. Халық даналығы |
Сұрақтар: 1. Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 2. Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? 3. Өздерің қандай еңбекпен айналысқанды ұнатасыңдар? |
|
|
|
Миллионыншы талпыныс. 1942 жыл болатын. Үш адам Венесуэлада бірнеше ай бойы алмас іздеп жүріпті. Көп жол өтіп, көп тау аралап, алмас па деп талай жәй тас жинапты. Бірақ құр тастан басқа ешнәрсе жинай алмапты! Үшеуінен біреуі, Рафаэль Солано, бір көлшіктің жағасына жеткенде достарына: “Мен шаршадым ” дейді. “ары қарай жүрудің мағынасы жоқ. Мына тасқа қараңыздаршы, мен тапқан 999999 тасым шығар. Бірақ бір де бір алмас жоқ солардың арасында. Тағы бір тас алсам миллионыншы тасым болады. Бірақ несіне босқа әуре болайын. Шаршап кеттім. Алмас іздеуден бас тартамын”. Бір досы қалжыңдап: “Енді бір тас теріп миллионыңды толтырсаңшы ” дейді. Солано қалжыңға қалжыңмен жауап беріп: “Солай-ақ болсын” дейді, “осы сапарымнан бас тартар алдында соңғы тас тере салайын”. Шаршаған көздерін жауып, қасындағы тас үйіндісінен алмас-ау деп жорамалдап жұмыртқа үлкендігінде бір тас таңдап: “Міне соңғы тасымды да алдым,” дейді, “миллион тас терген болдым. Соңғы тасым осы болар!” Соңғы тасы ауыр, кәдімгі тастан едәуір ауыр болады. Солано қолыңдағы тасты қайтадан өлшеп: “Бұл алмас қой” деп қуанады, “бұл расында да үлкен алмас!” Кейін болса, Нью-Йорктағы бір зергер Рафаэль Солано тапқан тас үшін жүз мыңдаған доллар төлеп сатып алады. Кейін болса, “The Liberator” (Азаткер) аты берілген бұл алмас дүниенің ең таза әрі ірі алмасы болғаны аңықталады. |
Сұрақтар:
|
wordpress.com/ |
|
|
«Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей» тақырыбына сурет салу. |
Жеке жұмыс |
|
|
|
К. Салықовтың «Арал кеуіп кетпесін...» өлеңі |
К. Салықовтың «Арал кеуіп кетпесін...» өлеңін мәнерлеп оқу |
|
|
|
«Өсіп келе жатырмын» Кеудесінде
таулардың, |
|
|
|
|
«Мәдениет пен билік салмағы» мәтіні |
«Мәдениет пен билік салмағы» мәтінін оқып келу. |
|
|
|
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|
|
Бөлім |
Таным қуанышы |
|||
Педагогтың аты – жөні |
|
|||
Күні |
|
|||
№ |
4 |
|||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Адамның мүмкіндіктері |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Қабілеттерді дамыту жолдары |
|||
Құндылығы |
Ішкі тыныштық. |
|||
Қасиеттері |
Жалқаулықты қадағалай білу, байсалдылық, шыдамдылық. |
|||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға өз мүмкіндіктерін қалай тануға болатынын, ішкі тыныштық құндылығы арқылы түсіндіру. |
|||
Міндеттері |
|
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі.
|
«Нұрға бөлену» мәтінін оқу |
Көздерін жұмып отырады. Алған әсерлерімен бөліседі. |
«Хрустальная грусть» композициясы |
|
|
«Мәдениет пен билік салмағы» мәтінін оқып келу. |
Сұрақтар: 1.Шәкәрімнің орыс тілін үйрену, музыкалық аспаптарда ойнауды үйрену, халықтың тарихын жазу мақсатына қандай қажеттілік болды? 2.Абай өзбетінше білімін көтеруіне бойындағы қандай қасиеттер көмектесті деп санайсыңдар? 3. Өзің күнделікті өмірде жоғарыда аталған қасиеттерді басшылыққа аласың ба? Қалай? |
|
|
|
Ойға алғанның бәрін адамның ынта – жігерімен жүзеге асыуға болады. Халық даналығы |
Сұрақтар:
|
|
|
|
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – «Өз мүмкіндігімізді таниық» деп аталады. Осы тақырыпқа байланысты өздеріңмен пікірлессем деймін.Өздеріңе қойылған сұрақтарға жауап беріп, белсене қатысып отырыңдар. Адам алдына қойған мақсатын жүзеге асыру үшін қандай әрекеттер жасайды? ( Адам армандауды жақсы көреді. Армандаған адам өз арманы үшін ізденіп, талаптанып, оқып, қайраттанып тек алға қалай қанат қағады. Арман адамды сенімділікке, жігерлілікке, шыдамдылыққа, шығармашылыққа үйретеді. Адам арманының орындалуы үшін тек алға қарай бағыт алып қанаты қатаяды.) Адамдардың кейде арманына жете алмауының себебі неде деп ойлайсыңдар?(Маңдай тердің нәтижесі арманның орындалуына әкеледі. Арманның орындалуына сену керек. Арман - қажеттілік. Арманға жету жолында құлап қалса да, орнынан қайтып тұрып, оған жетпейінше тынбау арманның жүзеге асуына әкелетіні сөзсіз. Арманның орындалуының кілті осында: Оның орындалуына қалтықсыз сену. Адам жақсыны да, жаманды да армандайды.) Адамның мүмкіндігі мен мақсатының сәйкес келуі қажет деп ойлайсыңдарма? Адам мүмкіндіктерін іске асыруға қиял керек пе? Осы сұрақ төңірегінде ойланып отырыңдар, сабақ соңынан жауаптарың тыңдалады. Әр адам өзін-өзі, өзінің қажеттілігін, өмірдегі және қоғамдағы рөлін толық түсіну нәтижесінде өз мүмкіндіктерін таниды. Адам өз бойындағы мүмкіндіктерін толық пайдаланғанда алдына қойған мақсатына жете алады. Мақсатқа апаратын ізгі жолдарды өздігінен іздестіру жақсы нәтижеге жеткізеді. Адам жағымды қасиеттерін, ізгі ниеттерін дамыту барысында өзін-өзі тәрбиелейді. Адам өмірі қыл үстінде тұрғанда, адам ағзасы ғаламаттың күшіменерекше қуатқа ие болады. Оған мысалдар жетерлік... 1. Полярлық ұшқыш өз ұшқышын жөндеп жатып, біреудің түрткенін сезеді. Жалт қараса, оны түртіп тұрған сүйкімді әрі қорқынышты ақ аю екен. Келесі секундта ұшқыш жерден екі метр биіктікте, ұшақтың қанатында тұрып есін жияды. Оған қалай шығып кеткенін ұшқыштың өзі де білмей аң-таң болады. 2. Жеңіл машинаның астына түсіп қалған баласын құтқару үшін анасы машинаны жүк құрлы көрмей, көтеріп алады. Бұл әрекетін де жас ана түсіндіре алмады. 3. Адамның осындай сиқырлы
мүмкіндігі тек өміріне қауіп төнген кезде ғана еме Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |