Мақала авторы: Айтқали
Аслан
8
сынып
«А.Малькеев атындағы
мамандандырылған
дарынды балаларға
арналған
«БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ»
лицей-интернаты»
Өзін-өзі тану сабағында
топқа бірігіп жұмыс жасау ерекшелігі
Өзін-өзі тану сабағында топқа
бірігіп жұмыс жасау ерекшелігі топтың ұйымшылдығын ,
ынтымақтастығын көрсетеді . Мектебімізде «Өзін-өзі тану»
рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда
жалпыадамзаттық құндылықтарды тәжірибеге енгізу мақсатында оқудан
тыс іс-шаралар ұйымдастырылады.Ол өзіндік ішкі тәжірибе және
эмоциялық әсерлену арқылы ізгілікті құндылықтарға бағыттаудың
маңызды құралы .Лицейде оқушылар зерттеу жобаларына, шығармашылық
сабақтарға, спорттық шараларға , үйірмелерге тартылады, сыныптан
тыс жұмыстар ұйымдастырылады. Өзін-өзі тану" пәнінен аталған
лицейде бірінші орынға ізгілік идеялары мен бағдарларын шығаруды
көздейді.Мысалы қашықтықтан оқыту кезеңінің өзінде онлаин режимінде
әр түрлі іс-шаралар ұйымдастырылуда.Мысалы лицейді бітіріп
кеткен,қазіргі таңда шет елде білім алып,жұмыс жасап жатқан
түлектер ZOOM платформасы арқылы қазіргі таңда қандай мамандықты
таңдау ұтымды,әр пәннің оқушы өміріндегі алатын орны,өзін-өзі ұстау
қағидалары жөнінде айтады.Олар лицей естеліктерін айта
отырып,оқушыларға дұрыс бағыт көрсетеді және
силастықта,бауырмалдықта болуға баулиды. Рухани-адамгершілік
білімді яғни құндылықтарды оқулықтан, шеберлікпен оқылған дәрістен
тауып, меңгеріп қана қоймай, оларды тәжірибеде қолдану қажет
екендігін түсіндіреді..Оқудан тыс іс-әрекет барысында
«Қайырымдылық» акцияларын ұйымдастыру ,әр түрлі іс-шара өткізу
туралы алдын ала рұқсат алынып,жоспар құрылады.Биылғы жылы
түлектермен бірге нашар отбасына көмек қолдарын
ұйымдастырдық.Осындай іс-шаралар арқылы әр нәрсенің қадір-қасиетін
біліп,бағалауды үйрендік.