Өзіндік имидж қалыптастыру. тәжірибелік жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзіндік имидж қалыптастыру. тәжірибелік жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзіндік имидж қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: Пугачев мббк


Күні: 5.02.2025

Мұғалімнің аты-жөні: Махметова Б.Ж.


Сынып: 9 сабақ 4-5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Өзіндік имидж қалыптастыру үшін киім/аксессуарлар топтамасын жасау эксперименті.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылау;
9.1.6.3 трикотажды, тоқусыз матаны және басқа да заманауи, дәстүрлі материалдарды өз бетінше зерделеу, анықтау және бағалау;

9.2.3.1 бұйым дайындау барысында материалдарды өңдеу мен безендірудің ұтымды тәсілдерін анықтау, таңдау мен қолдану;

9.3.4.1 өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы мақсаттың өзіндік анық көруін және негізделген бағаны өзіндік білдіру


Сабақтың мақсаты:

  • Аксессуар н/е киім жасау бойынша тәжірибелік жұмыс

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

ұйымдастыру


Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.

Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

«Шаттық шеңбері» (жылы тілек білдіру)

«Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

өзін-өзі бағалау.

оқулық


Жаңа білім

«Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтарына жауап алып, сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстыру. Оқушылардың білімін тексеруге арналған сұрақтар.

А) Сендер «киім топтамасы» терминін қайдан кездестірдіндер және ол нені білдіреді?

Б) «Дизайн» дегеніміз не? Мысалдар келтіріндер.

В) трикотажды, тоқусыз матаны және дәстүрлі материалдарды қалай өңдейді?

С) киім топтамасы түр-түсі өзара үйлесуі керек пе?

1 тапсырма. Топтық жұмыс.

*Киім топтамаларынан нобай орындайды

*Аксессуар түрлерінен нобайлар орындайды.

* Шет ел дизайнерлерімен өз еліміздің дизайнерлерінің айырмашылықтарын тауып жазады.

2 тапсырма

Жұптық жұмыс: «Әлемді шарлау» әдісі бойынша

Киім топтамасын жасау экспериментіне күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін АҚТ-ны қолданып түрлі салалар бойынша білімдерді қорытындылайды; зерделейді және анықтайды;


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі

Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Түрлі саладағы білімдерін біріктіріп, пішінді нысандарды жасайды.

Түрлі материал мен техникалады зерттеп қарастырады




Тапсырма:

1кезенОқушылыр модельден өлшемдерін алады

2 кезен:өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып,матаға түсіреді

3 кезен: ою таңдап матанаың үстіне салып кеседі. 4 кезен:қиған бөлшектерді машинамен жинап тігеді. 5 кезен:тігілген бұйымды әшекейлеп безендіреді.


Дескрипторлар:

*Моделді өлшейді.

*Өлшемдер бойынша қағазға шаблон салып матаға түсіреді

*Оюды таңдап шаблон орындайды

*Матаның үстіне ою салады.

*Ою мен киім бөлшектерін кеседі.

*Киім бөлшектерін өңдеп жинайды.

*Тігін фурнитура мен ою-өрнек элементтерін пайдаланып, киімді сәндейді, безендіреді.


Бейне ролик, қарындаш, альбом

Практикаға арнайы видео

https://www.youtube.com/watch?v=Wu4QHL3-Lfg



https://www.youtube.com/watch?v=wosSUM9hEss



https://www.youtube.com/watch?v=UPH7U4bSKaI



қайшы, ине, ватман, сызғыш, мата, жіп, бор, өлшейтін метр, тігін машина

Бекіту


Рефлексия:

Сабақта мен ........................жұмыс істедім, өйткені......................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................



Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.

Жұмыс орнын тазалау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.03.2025
181
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі