8-11 сыныптарда «Өзінді біл»
тақырыбында өткізілген тренинг сабақтарға
хабарлама
Тренинг тақырыбы: «Өзінді
біл »
Мақсаты: Өзіндік талдау жасауға үйрету.
Өзін өзі жетілдіруге деген ынтасын ояту. Бір бірін түсінуге деген
мүмкіндіктерін дамыту.
Керекті
құралдар: дәптер, қалам,
доп
Сабақ
барысы.
Үй тапсырмасын
талқылау
«Мен күн сәулесінің
астындамын"тақырыбында салған суреттерімізді қарастырайық. Күн нені
білдіреді? (Өзің жайлы ойыңмен, сен туралы сыныптастарыңның берген
сипаттамасы бойынша сәйкес келген анықтамалар). Сәулелер саны
өзіңді қаншалықты жақсы білетініңді көрсетеді (көп сәйкестік өзін
өзі жақсы білетіндіктің белгісі).сенің жақсы қасиеттерің қызыл
түспен белгіленген, яғни сен от сияқты жан жағына жылу бересің.
Көкпен белгіленген сенің теріс қасиеттерің керісінше тоңдырып,
өзгелермен тіл табысуды қиындатады. Ал қасиеттеріміз көп болуы үшін
не істеуіміз
керек?
«Сенің есімің»
ойыны.
Ойыншылар шеңбер болып тұрады.
Кез келген бір оқушы өз есімін айтады. Кейінгі ойыншалар кезекпен
бірінші ойыншының есімін допты шеңбер бойымен жылжыта отырып,
түрлендіре айтады. (сәуле, Сәулетай,Сәулежан, Нұрсәуле, т.б.)
осылай барлық баланың есімі түрлендіріле айтылып шығады. Ойынға
қатысушылар өз аттарын түрлендіре естігенде қандай сезімде
болғандықтарын бөліседі.
Психолог: Біздің есіміміз
өзіміз үшін дүниедегі ең керемет әуен секілді естіледі. Сондықтан
да бір бірімізбен қарым қатынас жасағанда, әңгімемізді міндетті
түрде есімімізді айтудан
бастайық.
«Ассоциация»
ойыны.
Қазір ойынды бастап жүретін
адамды таңдап алайық. Жүргізушіболамдеген бала ортаға шығады.
Сонансоң, ойынғақатысушылардың әр қайсысы осы ойыншының неге
ұқсайтынын (өсімдікке, затқа, жануарға, құсқа) (тек жағымды жағынан
теңеу) қандай ой туғызатынынайтуларыкерек. Мысалы:
Гүлнұрбалапандарынажемтасығанқарлығашқаұқсайды, себебіқашан да
өзгелеге көмек көрсетеді. Жансараныбәйшешекгүлінеұқсатамын,
себебіолөтеәдемі, нәзік. Т.б.
Психолог: ойынүстіндеқандайсезімде болдыңдар?
Қандайтеңеулерсендердітаңқалдырды? Неге?
Сабақты қорытындылау.
Бүгінгі сабақты бағалап көрейік.
Өзбағаларыңдыбірқолдыңсаусақтарыменсанақбойыншабірмезгілдекөрсетіңдер.
Үйгетапсырма.
Психолог:
дәптерлеріңемынааяқталмағансөйлемдердіжазыңдар, ал үйде оны
аяқтаңдар.
(Аяқталмағанбірнешесөйлемдікелтіругеболады)
Мен құссекілдіболамын, егер ...
Мен көктемніңжылыжаңбырымын, себебі
...
Мен шамшырақсекілдіболамын, егер
...
Мен биік тау секілдімін, себебі ...
(меніңалдымақойғанармандарым мен мақсатымбиік)
Оқушылармен тренинг
барысында.
Психолог: А.
Имангалиева