Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
9-тапсырма
Өрнектерді оқып, олардың мәнін
тап.
35:5+5*6=7+30=37
(22+8):
5+7=30:5+7=6+7=13
45:
(15:3)+75=45:5+75=9+75=84
(48-28):
(4-9)=20:5=4
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Білу
Көбейту және бөлу
амалдарындағы 0 мен 1-дің қасиеттерін
білемін.
Есепте. 2 · 0=0 3 · 1=3 9 :
1=9 5 : 5=1 0 · 9=0 6 · 0=0
2-тапсырма
Түсіну
см2,
дм2,
м2
шамаларының мәндерін
салыстыруды, оларға амалдар қолдануды
түсінемін.
Есепте.
Салыстыр. 5 м2+ 45 м2 > 51
дм2 9 м2 > 8 дм2 35 м2 : 7 > 6 см 2 250 м2 < 300 м2 - 35
м2
3-тапсырма
Қолдану
Мүмкіндіктер тармағын
құрамын.
Мүмкіндіктер тармағын құрып,
есепті шығар. Балалар бөлмесіне дөңгелек немесе шаршы пішінді үстел
сатып алуға болады. Оған қоса үш түрлі – көк, қоңыр, қызыл
орындықтар бар. Балалар бөлмесіне 1 үстел, 1 орындық таңдау
мүмкіндігін құрыңдар. Қанша нұсқа
бар?
3+3=6
нұсқа
Орнымыздан
тұрамыз
Алақанды
ұрамыз
Оңға қарай
иіліп
Солға қарай
иіліп
Бір отырыпғбір
тұрып
Орнымызды
табамыз
4-тапсырма
Талдау
Есепті
шығар
Қарындаш-9
тг
Өшіргіш-
8тг
Тбау керек: 5 қарындаш 4
өшіргіш
Қ=б*с
Ққ=9*5=9*5=45тг- қарындаштың
құны
Қө=8*4=32тг – өшіргіштің
құны
45+32=77тг
Ж/ы барлығы 77 теңге төлеу
қажет.
5-тапсырма
Жинақтау
Берілген белгілері арқылы
сандар жиынын құрастырамын, олардың қиылысуын және бірігуін құра
аламын.
Әрбір жиынның элементтерін
жаз. Берілген екі жиынның қиылысуындағы элементтерді
жаз.
(24.68.13) – екі
таңбалы
( 5. 13. 327)- тақ
сандар
13=екі таңбалы тақ
сан
6-тапсырма
Бағалау
Жақшамен берілген өрнектерді
оқу және жазу кезінде көбейту мен бөлу компоненттерінің атауы дұрыс
қолданылғандығын тексере
аламын.
Әлия өрнек пен оның жазбасын
дұрыс байланыстырды ма? Қатесін тексер және
есепте.
Екі қосындының
көбейтіндісі
(2+5)*(3+2)=7*5=35
Екі көбейтіндінің
айырмасы
2*9-3*2=2=18-6=12
Қосынды мен санның
бөліндісі
(22+5):3=27:3=9
БЖБ№2
Үй
тапсырмасы
Өтілген тақырыптарды
пысықтау
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Есептеу
жүргізеді
Мүмкіндіктер тармағын
құрады
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жақшамен берілген өрнектерді
оқиды және жазады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Өрнектерді оқып, олардың мәнін
табады-1б
Тамаша!
Дескриптор: Көбейту және бөлу
амалдарын
дағы қасиеттерін
біледі-1б
Есептерді
шығарады-1б
Дескриптор:
см2, дм2, м2 шамаларының
мәндерін салыстыруды, оларға амалдар қолдануды
біледі-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Мүмкіндіктер тармағын құрып,
есепті шығарады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Есепке талдау жасай
алады-1б
Есепті
шығарады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Берілген белгілері арқылы
сандар жиынын
құрастырады-1б
Олардың қиылысуын және
бірігуін құра
алады-1б
ДескриптоР:
Жақшамен берілген өрнектерді
оқу және жазу кезінде көбейту мен бөлу компоненттерінің атауы дұрыс
қолданылғандығын
тексереді-1б
Берілген қателіктерді
жөндейді-1б
Тамаша!
«Көңіл күй түймедағы»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қимылдар
Суреттер
Жұмыс
парағы
Оқулық
Кесте
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|