Сенсорика пәнінен ұйыдастырылған ашық оқу қызметінің талдауы.
Білім беру саласы: Таным
Тобы: «Ботақан»
Пәні: Сенсорика
Тақырыбы: "Түстерді ажырату"
Мақсаты: Балаларға асықты қолдана отырыпзаттың түстері мен пішіндерін ажырата білуге үйрету.Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту.Балаларды сүйіспеншілікке, қайырымдылыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:Шаттық шеңбер, көрсету,әңгімелеу,түсіндіру,ғажайып сәт. ойын.
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі 3 бөлімнен тұрады.
Ұйымдастыру. Балалардың көңіл күйін көтеру, ұйымдастырылған оқу қызметіне деген қызығушылығын арттыру мақсатында сергіту сәтін алдым. Екінші кезеңде Орманнан жылап түлкі, көмек сұрап келгені тосын сәт болды.Қатал мыстан кемпір түлкінің моншағын үзіп тастап балаларға моншақтардың түстерін ажырата отырып, бөлек бөлек ыдыстарға салдырта отырып сөздік қорларын дамыттық. Түрлі түсті асықтан моншақ етіп жіпке өткізу арқылы ұсақ қол маторикасын дамыттық. Балалар көзбен көріп қолдарымен ұстады.Балалар қозғалыста болды, гегиеналық талаптар орындалды.Ұйымдастырылған оқу қызметі өз деңгейінде өтті деп ойлаймын. Жайлы білім беру және тәрбиелеу ортасы туғызылды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
өзіңдік талдау
өзіңдік талдау
Сенсорика пәнінен ұйыдастырылған ашық оқу қызметінің талдауы.
Білім беру саласы: Таным
Тобы: «Ботақан»
Пәні: Сенсорика
Тақырыбы: "Түстерді ажырату"
Мақсаты: Балаларға асықты қолдана отырыпзаттың түстері мен пішіндерін ажырата білуге үйрету.Саусақ маторикасы арқылы ақыл ойын дамыту.Балаларды сүйіспеншілікке, қайырымдылыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер:Шаттық шеңбер, көрсету,әңгімелеу,түсіндіру,ғажайып сәт. ойын.
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі 3 бөлімнен тұрады.
Ұйымдастыру. Балалардың көңіл күйін көтеру, ұйымдастырылған оқу қызметіне деген қызығушылығын арттыру мақсатында сергіту сәтін алдым. Екінші кезеңде Орманнан жылап түлкі, көмек сұрап келгені тосын сәт болды.Қатал мыстан кемпір түлкінің моншағын үзіп тастап балаларға моншақтардың түстерін ажырата отырып, бөлек бөлек ыдыстарға салдырта отырып сөздік қорларын дамыттық. Түрлі түсті асықтан моншақ етіп жіпке өткізу арқылы ұсақ қол маторикасын дамыттық. Балалар көзбен көріп қолдарымен ұстады.Балалар қозғалыста болды, гегиеналық талаптар орындалды.Ұйымдастырылған оқу қызметі өз деңгейінде өтті деп ойлаймын. Жайлы білім беру және тәрбиелеу ортасы туғызылды.
шағым қалдыра аласыз













