Өзіңе сенімділік - жетістің кілті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Өзіңе сенімділік - жетістің кілті

Материал туралы қысқаша түсінік
Стресс пен мазасыздықты азайту. Өз қабілеттеріне деген сенімділікті дамыту. Өзін-өзі ұйымдастыру және уақытты басқару дағдыларын қалыптастыру. Позитивті ойлау мен мотивацияны қолдау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тренинг тақырыбы:

Өзіңе сенімділік - жетістің кілті

Күні

21.02.2025

Қатысушылар

Сынып жетекшілері, психологтар, мұғалімдер, оқушылар

Тренингтің мақсаттары:

Стресс пен мазасыздықты азайту.

Өз қабілеттеріне деген сенімділікті дамыту.

Өзін-өзі ұйымдастыру және уақытты басқару дағдыларын қалыптастыру.

Позитивті ойлау мен мотивацияны қолдау.

Күтілетін нәтижелер

Тестілеу алдында мазасыздық сезімін азайту, стрессті және шамадан тыс толқуды жеңілдету.

Өзін-өзі бағалауды және олардың білімі мен қабілеттеріне деген сенімділікті арттыру.

Уақытты басқару, тапсырмаларды жоспарлау және маңызды сәттерге назар аудару қабілетін жақсарту.

Стресстік жағдайларда сабырлы және сенімді болу қабілетін жақсарту.

Кезеңдер

Психолог пен қатысушылардың әрекеттері

Ресурс



"Фото-көрме"әдісі

10 минут























"Интервью"

әдісі

5 минут















Бейнеролик қарау және талқылау.

10 минут




Қатысушыларды қарсы алу.


"Фото-көрме" әдісін қолдана отырып, оқушылармен жағымды атмосфераны қалыптастыру.

Нұсқаулық:

Құрметті оқушылар, алдымен түрлі-түсті қағазды алыңыз, оны екіге бүктеңіз және қолмен жырту арқылы сыртқы келбетіңіздің сұлбасын жасаңыз. Маңызды: қайшыны қолданбаңыз және сурет салмаңыз! Тек қолыңызбен жұмыс жасаңыз.

Енді дайындалған силуэтте сіз өзіңіз туралы жазуыңыз керек. Келесі құрылымды ұстаныңыз:

Бас - сіздің өмірдегі мақсатыңыз.

Бет - сіздің атыңыз.

Қолдар - сіздің күшті жақтарыңыз бен қабілеттеріңіз.

Ішіңізге - жетістіктер немесе табысқа жету жолдары.

Аяқтар - сізге не ұнайды және не ұнамайды.

Барлығын аяқтағаннан кейін бірнеше окушы өз ойларымен бөлісіп, өздері туралы айта алады.

Қараңызшы біз қанша қызықты және ерекше әңгімелер жинадық! Біз өз сыныбымыздың таңғажайып "Фото көрмесін" жасадық. Керемет жауаптар!


Құрметті оқушылар,

сіздермен келесі сұрақтарды талқылағым келеді:

1.Мақсатқа жету үшін не істеуіміз керек?

Мақсатымызға жету үшін қандай нақты қадамдар жасау керектігін қарастырыңыз. Қандай әрекеттер бізге табысқа жетуге көмектеседі?

2.Табысқа жету үшін не істеуіміз керек?

Қажетті нәтижеге жету үшін қандай күш пен шешім қабылдау керек? Өз ойларыңызбен бөлісіңіз.

3.Осы мақсаттарға жету үшін қандай іс-шараларды ұйымдастыру керек немесе қандай іс-шараларға қатысу керек деп ойлайсыз?

Қандай іс-шаралар бізге дамуға, жаңа нәрселерді үйренуге және дұрыс бағытта жүруге көмектеседі? Осы жолда бір-бірімізге қалай қолдау көрсете алатынымыз туралы өз идеяларыңызбен бөлісіңіз.


Құрметті оқушылар,

Біздің алдымызда өте жауапты бір іс күтіп тұр, ол PISA-ға қатысу. Біздің мақсатымыз, қазір ғана айтқан барлық Сіздерде бар сенімділік пен күш-жігерімізді қолдана отырып, PISA тапсыруда жақсы көрсеткіштер көрсету. Осыған байланысты PISA туралы нақты ақпарат алу үшін, дұрыс түсінік қалыптастыру үшін келесі бейнероликке назар аударайық.

PISA қалай жұмыс істейді? (бейнеролик 2мин.42 сек.)

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Бейнеролик көргеннен кейін не сезіндіңіз?

Бейнероликті көргеннен кейінгі эмоцияларыңызбен, ойларыңызбен және әсерлеріңізбен бөлісіңіз.

2.Сіз не ойладыңыз? Бейнероликтегі қандай идеялар немесе тұжырымдамалар сізді ойландырды?

3. Сізде қандай сұрақ туындап тұр ма?

Түсініксіз болып қалған немесе сізді қызықтыратын нәрсе бар ма?

Тапсырма:

Сізде екі түсті стикерлер бар.

Жасыл стикерге бейнероликте ұнаған жағымды нәрселерді жазыңыз.

Қызыл стикерде сізді не ойландырғанын немесе не туралы көбірек білгіңіз келетінін белгілеңіз.

Осыдан кейін біз сіздің жауаптарыңызды талқылаймыз.

"Өзіңе сенімділік - жетістің кілті" таныстырылым

1 слайд




2 слайд




























3 слайд


PISA қалай жұмыс істейді? (Как работает PISA)

https://yandex.kz/video/preview/12240865163857084797
















Ақыл-ой сауалнамасын өткізу

(MINDSET QUIZ)

2 минут

















Сауалнама нәтижелерін талқылау

8 минут











Бейнеролик қарау

2 минут








Нұсқаулықпен танысу

және тақылау

5 минут

Құрметті оқушылар,

Тестілеуге дайындық пен тестілеу процесінің өзі толқуды тудыруы мүмкін екенін бәріміз түсінеміз. Бұл қалыпты және барлығында дерлік кездесетін құбылыс. Осы кезде өз-өзіміге сенімді болуымыз өте маңызды. Стенфорд университетінің психолог профессоры Кэрол Дуэк (Carol Dweck) біздің ойлауымыздың 1) Тұрақты ақыл-ой және 2) Өсуге бағытталған ақыл-ой сияқты екі түрі бар екенін айтып, бұлардың өміріміздің барлық аспектілеріне әсер ететінен атап өтті. Олай болса, Сізге ойлау түрін анықтауға арналған сауалнама ұсынғым келеді. Осы сауалнама арқылы өз ойлау түріңізді тексереміз және нәтижелеріңізді талқылайтын боламыз.

Нұсқаулық;

Сауалнамадағы әрбір мәлімдемені немесе сұрақты мұқият оқып шығыңыз. Қазіргі таңдағы сенімділік деңгейіңіз және тәжірибеңізге негізделген шынайы жауап беріңіз. Сауалнамада «Дұрыс» немесе «бұрыс» жауаптар жоқ. Мәлімдемелерден тұратын кесте көресіз және кестенің жанында сандарды байқайсыз, ол ұпай саны болып есептеледі. Сол тұстағы ұпай санды өзіңізге жазып отыру керексіз. Ең соңында жалпы ұпайыңызды шығару керек.

Ұсынылған тұжырымға сәйкес ұпай сандар:

3 - толық келісемін

2 - келісемін

1 - келіспеймін

0 - толық келіспеймін

Сауална аяқтағаннан кейін біз нәтижелерді және әртүрлі жағдайларда толқуды қалай жеңуге болатынын талқылаймыз.

Талқылау сұрақтар:

Сауалнама нәтижелерімен келісесіз бе?

(1) Тұрақты ақыл-ой және (2) Өсуге бағытталған ақыл-ойдың айырмашылығы неде?

Білім алу үшін оқитын оқушы қандай болады екен?

Баға үшін оқитын оқушы қандай болады екен?

Біз қиындықтарға қатысты толқуларды жеңу үшін өзімізге қалай көмектесе аламыз?


"Біз PISA халықаралық зерттеуінің қатысушыларымыз" бейнеролигі.

Құрметті оқушылар,

PISA-ға алдағы уақытта сіздер қатысасыздар, алайда Сіздерге дейін де біраз өздеріңіздей оқушылар қатысқан болатын. Олай болса өздеріңіз сияқты PISA халықаралық зерттеуіне қатысқан оқушылар не дейді екен, жалпы PISA қалай жүріп жатқаны және қандай нәтижелерге қол жеткізе алатынымыз туралы айтатын бейнероликті көрейік.


PISA тапсыруда ескеру керек 6 нұсқаулық



4 слайд


Сауалнама слайдта және қосымшада берілген


























5 слайд



6 слайд


7 слайд






8 слайд

бейнеролик НАО









9 слайд


Мотивация 5 минут


Жаттығу: Мотивация туралы сөйлесейік, "Мені не ынталандырады"

Нұсқаулық;

маркерлер, түрлі-түсті қарындаштарды алып, “Табыс” дегенді қалай елестететініңізді сипаттаңыз, көзқарасыңызды ақ қағазға салыңыз.


Рефлексия

5 минут

Бәрі сенің қолыңда бейне-астарлы әңгімесін қарау.

Тренинг қорытындысын шығару.

10 слайд



Қосымша ресурстар

Ата-аналарға, сынып жетекшілеріне, мұғалімдерге, білім алушыларға арналған ұсыныстар


Қосымша

Ойлауды анықтауға арналған сауалнама: бекітілген және өсуге бағытталған


толықтай келісемін

келісемін

келіспеймін

толық келіспеймін

Сіздің интеллектіңіз - сіз туралы негізгі сипаттама, оған көп өзгеріс енгізе алмайсыз.

0

1

2

3

Сізде қаншалықты ақыл-парасат болса да, сіз оны әрқашан аздап өзгерте аласыз.

3

2

1

0

Кейбір адамдар ғана спортта нағыз шебер бола алады, адам қабілетпен туылу керек.

0

1

2

3

Бір жұмыста неғұрлым көп еңбек етсеңіз, соғұрлым жақсырақ боласыз.

3

2

1

0

Мен өз жұмысым туралы пікір алған кезде жиі ашуланамын.

0

1

2

3

Жалпы адамдар, ата-ана, жаттықтырушы немесе педагогтер менің жұмысым туралы пікір білдірсе, мен оны бағалаймын.

3

2

1

0

Нағыз ақылды адамдарға көп күш салудың қажеті жоқ.

0

1

2

3

Сіз әрқашан зияткерлік деңгейіңізді өзгерте аласыз.

3

2

1

0

Сіз жеке тұлғаның белгілі бір түріне жататындықтан, оны түпкілікті өзгерту мүмкін емес.

0

1

2

3

Мектепте жұмыс істеуімнің маңызды себебі - жаңа нәрселерді үйренуді ұнатамын.

3

2

1

0



Анкетирование на определение мышления: фиксированное и растущее


Полностью согласен

согласен

Не согласен

Абсолютно не согласен

Ваш интеллект — это нечто очень базовое, что вы не можете сильно изменить.

0

1

2

3

Независимо от того, насколько развит ваш интеллект, вы всегда можете его немного изменить.

3

2

1

0

Лишь немногие люди будут по-настоящему хороши в спорте, со способностями нужно родиться.

0

1

2

3

Чем усерднее ты работаешь над чем-то, тем лучше ты будешь

3

2

1

0

Я часто злюсь, когда получаю отзывы о своем выступлении.

0

1

2

3

Я ценю, когда люди, родители, тренеры или учителя оставляют мне отзывы о моей работе.

3

2

1

0

По-настоящему умным людям не нужно сильно стараться

0

1

2

3

Вы всегда можете изменить уровень своего интеллекта

3

2

1

0

Вы человек определенного типа, и мало что можно сделать, чтобы действительно изменить это.

0

1

2

3

Важная причина, по которой я выполняю задания по курсу, заключается в том, что мне нравится узнавать что-то новое.

3

2

1

0




Приложение 2. Видеоматериал

Приложение 7. Справляться с неудачами во время подготовки к исследованию PISA может быть сложно, особенно для подростков. Кейсы, которые могут помочь 15-летним подросткам преодолеть трудности:

Кейс 1: Неудача на пробном тесте

Ситуация: Ученик сдал пробный тест PISA и получил низкий балл по математике. Он расстроен и начинает сомневаться в своих способностях.

Подход к решению:

Анализ результатов: вместо того чтобы зацикливаться на неудаче, ученик анализирует, какие темы вызвали трудности. Он выделяет конкретные области, которые нужно улучшить.

План действий: Ученик разрабатывает план, включающий дополнительные занятия по математике, использование онлайн-ресурсов и помощь учителя.

Позитивный настрой: Он напоминает себе, что неудача — это возможность для роста, и что многие успешные люди сталкивались с трудностями на своем пути.

Кейс 2: Страх перед экзаменом

Ситуация: Ученик испытывает сильный стресс и страх перед настоящим тестом PISA, что мешает ему сосредоточиться на подготовке.

Подход к решению:

Техники релаксации: Ученик начинает практиковать дыхательные упражнения и медитацию, чтобы снизить уровень тревожности.

Поддержка друзей: Он делится своими страхами с друзьями и вместе с ними организует групповые занятия, что помогает создать поддерживающую атмосферу.

Позитивные аффирмации: Ученик начинает использовать позитивные аффирмации, такие как "Я готов и способен справиться с этим", чтобы укрепить свою уверенность.

Кейс 3: Нехватка времени на подготовку

Ситуация: Ученик чувствует, что у него недостаточно времени для подготовки к PISA из-за других школьных предметов и внеклассных занятий.

Подход к решению:

Приоритизация задач: Ученик составляет список всех своих обязательств и определяет, какие из них можно временно сократить или отложить.

Эффективное планирование: Он разрабатывает расписание, в котором выделяет конкретные временные блоки для подготовки к PISA, используя методы тайм-менеджмента.

Обратная связь: Ученик обсуждает свои трудности с учителем, который может предложить дополнительные ресурсы или помощь в организации времени.

Приложение 8 Видео-притча

Заключение

Справляться с неудачами — это важный навык, который поможет детям не только в подготовке к PISA, но и в жизни в целом. Используя анализ, поддержку и позитивный настрой, они могут преодолеть трудности и достичь своих целей.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
175
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі