Пейілі кең адам – қолында
барын аямай, кем – кетікке барын бөліп беретін адам – жомарт адам
және «жомарттық пейілмен
болады» .
Дәйек
сөз.
Адамның қадірлісі - жомарт
кісі
Жүсіп Баласағұни
Дәйексөзді хормен оқыту, дәптерге жазып
алу
Сұрақтар:
- Дәйексөзді қалай
түсінесіңдер?
- Қандай адамды жомарт,
кеңпейіл деп айтамыз?
Неліктен?
- Айналадағы адамдарға риясыз
көмек көрсету деген не?
- Иә, балалар жақсылық
жасағанда, кем кетіктерге көмектесер болсаңдар, оны жария етпей
құпия сақтаған дұрыс, және мен жомарттық жасадым, мен жақсылық
істедім деп барлық жүрген жерінде айтып жүрудің қажеті жоқ.
Естеріңде болсын: жаны жомарт, қолы ашық, кеңпейілді адам өз
ортасында сыйласымды, жарасымда өмір сүреді. Жомарт болу үшін дүние
– дәулеттің болуы шарт емес.
Оқулықпен
жұмыс
«Жомарт» мәтінді түсініп
оқу
Сұрақтар:
1.Атымтай жомарттықты қалай
түсіндірді?
2.Жомарттық жасаған адамды
қалай сипаттар едіңдер?
2.Жомарт адамдардан қандай
үлгі алуға болады?
3. Жомарт жасау үшін адам
бойында қандай қасиеттер болу
керек?
4. Өздерің жомарттық,
кеңпейілділік танытқан кездерің болды
ма?
Шығармашылық
Жағдаятты
шешу.
1 –
сұрақ
Егер ойламаған жерден сен лоторея ұтысынан миллион теңге ұтып
алдың, оны қалай жұмсар едің? 2 –
сұрақ
Сенің үйіңе ымыртта бір танымайтын кісі келіп, қонатын жері жоқ
екенін, таңертеңге дейін үйге қондыруын сұрады. Ал сенің үйіңде
онсыз да қаладан келген туыстарың бар еді. Анаң үйде қонақ көп
екенін айтып, ол кісіні қондырғысы келмегенін айтты. Сен не
істейсің?
3 – сұрақ
Суреттегі кейіпкерлерге
мінездеме беріп көр оларды бір бірімен
салыстыр. 4 –
сұрақ
автобуста отырған балалардың қоршаған ортасына деген қарым қатнасы.
Әжеге көрсеткен сый сипат ненің
белгісі?
Суреттегі оқиғаны
талдау.
Дәптермен
жұмыс
100 беттегі мәтінді оқып, екі
мәтіннің ерекшеліктері мен екеуіне ортақ тұстарын тауып, дәптерге
жазу
|