Ашық сабақ жоспары
Өзән- өзә тану пәні
|
Бөлім |
ІІІ бөлім «Адам болам десеңіз» |
||
|
Сынып |
3 «Ә» сынып |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
|||
|
Сабақтың нөмірі |
21 |
||
|
Видео сабаққа сілтіме |
https://youtu.be/ttazNMTK-Sw |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сүйіспеншілік |
||
|
Қасиеттер |
Мейрімділік, кішіпейілділік, ақкөңілділік, жанашырлық |
||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Дүниетану, қазақтілі. |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Сүйіспеншілік құндылығын дарыта отырып мейрімділік, кішіпейілділік, ақкөңілділік ұғымдарын кеңейту. |
||
|
Сабақтыңбасы 3 минут 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, сабағымыз қызықты әрі тиімді өту үшін «Өзін – өзі тану» сабағының ережесі тыныштық сәтімен бастаймыз. Тыныштық сәті . Нұрға бөлену Ыңғайланып отырып, денелеріңізді түзу ұстап, аяқ – қолдарыңызды айқастырмай, қолдарыңызды үстелге қойып, көздеріңізді жұмып, елестетіп көріңіздер: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түседі. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істерді атқарады және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыныз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр шұғылана бастап, сіздің денеңізден шығып жан – жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңыз бен таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей ренжіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, Олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: Барлық адамдарға, жан – жануарлар мен өсімдіктерге барлық тірі жанға таралсын.... Ғаламның барлық түпкір - түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: “ Мен Нұрмын... Нұр менің ішімде... ”. Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Жаймен көздеріңізді ашуға болады. Рахмет Сұрақтар: 1 Қандай сезімде болдыңыздар? 2 Өз нұрыңызды кімге бағыттадыңыз? Әңгiмелеу (Мұғалімнің сыйы). Жомарт пен сараң бейнеролигін көрсету Сұрақтар: - Неліктен хан уәзірлерін сынады? - Хан қандай шешімге келді? - Кейіпкелердің қайсысы жомарттық танытты? - Ханның орнында болсаңдар не істер едіңдер? - Ертегіден қандай құндылықты байқауға болады? Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Тыныштық сәті « Нурға бөлену» Әңгiмелеу (Мұғалімнің сыйы). Жомарт пен сараң бейнеролигін көрсету |
|
|
Сабақтыңортасы 2 минут 5 минут 15 минут 3 минут |
Пейілі кең адам – қолында барын аямай, кем – кетікке барын бөліп беретін адам – жомарт адам және «жомарттық пейілмен болады» . Дәйек сөз. Адамның қадірлісі - жомарт кісі Жүсіп Баласағұни Сұрақтар: - Дәйексөзді қалай түсінесіңдер? - Қандай адамды жомарт, кеңпейіл деп айтамыз? Неліктен? - Айналадағы адамдарға риясыз көмек көрсету деген не? - Иә, балалар жақсылық жасағанда, кем кетіктерге көмектесер болсаңдар, оны жария етпей құпия сақтаған дұрыс, және мен жомарттық жасадым, мен жақсылық істедім деп барлық жүрген жерінде айтып жүрудің қажеті жоқ. Естеріңде болсын: жаны жомарт, қолы ашық, кеңпейілді адам өз ортасында сыйласымды, жарасымда өмір сүреді. Жомарт болу үшін дүние – дәулеттің болуы шарт емес. Оқулықпен жұмыс «Жомарт» мәтінді түсініп оқу Сұрақтар: 1.Атымтай жомарттықты қалай түсіндірді? 2.Жомарттық жасаған адамды қалай сипаттар едіңдер? 2.Жомарт адамдардан қандай үлгі алуға болады? 3. Жомарт жасау үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек? 4. Өздерің жомарттық, кеңпейілділік танытқан кездерің болды ма? Шығармашылық Жағдаятты шешу. 1 –
сұрақ Суреттегі кейіпкерлерге
мінездеме беріп көр оларды бір бірімен
салыстыр. Суреттегі оқиғаны
талдау. Дәптермен жұмыс 100 беттегі мәтінді оқып, екі мәтіннің ерекшеліктері мен екеуіне ортақ тұстарын тауып, дәптерге жазу |
Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың Соңы 2 минут |
Қорытынды: «Ақкөңілділік, жайсаң мінезділік, дарқандық, мырзалық жомарттықты білдіреді. Адамның кеңпейілділігі риясыз жақсылықтар мен игі істерден көрінеді. Мырзалық, қолы ашықтық, дарқандық, кеңдік, молқолдылық жомарттықты білдіреді. Адамның жомарттығы бір адамның екінші адамға қайтарымсыз, міндет етпестен қызмет қылып, жақсылық жасауға кеңпейілділігінен, нақты ісінен көрінеді. Жомарт болу үшін дүние дәулеттің мол болуы шарт емес. Оны өздерің ертегіден көрдіңіздер. |
Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрет |
|
|
үй тапсырмасы. 101 беттегі Ермек Өтетілеуұлының «жомарт» әңгімесін оқып келу. дәптердегі 50 бет. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Өзіні- өзі тану пәні бойынша ашық сабақ "Жомарттық пен кеңпейілділік "
Өзіні- өзі тану пәні бойынша ашық сабақ "Жомарттық пен кеңпейілділік "
Ашық сабақ жоспары
Өзән- өзә тану пәні
|
Бөлім |
ІІІ бөлім «Адам болам десеңіз» |
||
|
Сынып |
3 «Ә» сынып |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
|||
|
Сабақтың нөмірі |
21 |
||
|
Видео сабаққа сілтіме |
https://youtu.be/ttazNMTK-Sw |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сүйіспеншілік |
||
|
Қасиеттер |
Мейрімділік, кішіпейілділік, ақкөңілділік, жанашырлық |
||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Дүниетану, қазақтілі. |
||
|
Сабақтың мақсаты |
Сүйіспеншілік құндылығын дарыта отырып мейрімділік, кішіпейілділік, ақкөңілділік ұғымдарын кеңейту. |
||
|
Сабақтыңбасы 3 минут 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, сабағымыз қызықты әрі тиімді өту үшін «Өзін – өзі тану» сабағының ережесі тыныштық сәтімен бастаймыз. Тыныштық сәті . Нұрға бөлену Ыңғайланып отырып, денелеріңізді түзу ұстап, аяқ – қолдарыңызды айқастырмай, қолдарыңызды үстелге қойып, көздеріңізді жұмып, елестетіп көріңіздер: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түседі. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істерді атқарады және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыныз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр шұғылана бастап, сіздің денеңізден шығып жан – жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңыз бен таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей ренжіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, Олардың да жүрегі нұрға толсын.Осы нұр бүкіл әлемге: Барлық адамдарға, жан – жануарлар мен өсімдіктерге барлық тірі жанға таралсын.... Ғаламның барлық түпкір - түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: “ Мен Нұрмын... Нұр менің ішімде... ”. Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Жаймен көздеріңізді ашуға болады. Рахмет Сұрақтар: 1 Қандай сезімде болдыңыздар? 2 Өз нұрыңызды кімге бағыттадыңыз? Әңгiмелеу (Мұғалімнің сыйы). Жомарт пен сараң бейнеролигін көрсету Сұрақтар: - Неліктен хан уәзірлерін сынады? - Хан қандай шешімге келді? - Кейіпкелердің қайсысы жомарттық танытты? - Ханның орнында болсаңдар не істер едіңдер? - Ертегіден қандай құндылықты байқауға болады? Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Тыныштық сәті « Нурға бөлену» Әңгiмелеу (Мұғалімнің сыйы). Жомарт пен сараң бейнеролигін көрсету |
|
|
Сабақтыңортасы 2 минут 5 минут 15 минут 3 минут |
Пейілі кең адам – қолында барын аямай, кем – кетікке барын бөліп беретін адам – жомарт адам және «жомарттық пейілмен болады» . Дәйек сөз. Адамның қадірлісі - жомарт кісі Жүсіп Баласағұни Сұрақтар: - Дәйексөзді қалай түсінесіңдер? - Қандай адамды жомарт, кеңпейіл деп айтамыз? Неліктен? - Айналадағы адамдарға риясыз көмек көрсету деген не? - Иә, балалар жақсылық жасағанда, кем кетіктерге көмектесер болсаңдар, оны жария етпей құпия сақтаған дұрыс, және мен жомарттық жасадым, мен жақсылық істедім деп барлық жүрген жерінде айтып жүрудің қажеті жоқ. Естеріңде болсын: жаны жомарт, қолы ашық, кеңпейілді адам өз ортасында сыйласымды, жарасымда өмір сүреді. Жомарт болу үшін дүние – дәулеттің болуы шарт емес. Оқулықпен жұмыс «Жомарт» мәтінді түсініп оқу Сұрақтар: 1.Атымтай жомарттықты қалай түсіндірді? 2.Жомарттық жасаған адамды қалай сипаттар едіңдер? 2.Жомарт адамдардан қандай үлгі алуға болады? 3. Жомарт жасау үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек? 4. Өздерің жомарттық, кеңпейілділік танытқан кездерің болды ма? Шығармашылық Жағдаятты шешу. 1 –
сұрақ Суреттегі кейіпкерлерге
мінездеме беріп көр оларды бір бірімен
салыстыр. Суреттегі оқиғаны
талдау. Дәптермен жұмыс 100 беттегі мәтінді оқып, екі мәтіннің ерекшеліктері мен екеуіне ортақ тұстарын тауып, дәптерге жазу |
Белсенді оқу тапсырмалары. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|
|
Сабақтың Соңы 2 минут |
Қорытынды: «Ақкөңілділік, жайсаң мінезділік, дарқандық, мырзалық жомарттықты білдіреді. Адамның кеңпейілділігі риясыз жақсылықтар мен игі істерден көрінеді. Мырзалық, қолы ашықтық, дарқандық, кеңдік, молқолдылық жомарттықты білдіреді. Адамның жомарттығы бір адамның екінші адамға қайтарымсыз, міндет етпестен қызмет қылып, жақсылық жасауға кеңпейілділігінен, нақты ісінен көрінеді. Жомарт болу үшін дүние дәулеттің мол болуы шарт емес. Оны өздерің ертегіден көрдіңіздер. |
Оқушылар дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрет |
|
|
үй тапсырмасы. 101 беттегі Ермек Өтетілеуұлының «жомарт» әңгімесін оқып келу. дәптердегі 50 бет. |
|||
шағым қалдыра аласыз













