Материалдар / П дыбысы мен әрпі 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

П дыбысы мен әрпі 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
П дыбысы мен әрпі 1 сынып. Оқушыларға арналған тапсырмалар, ойындар жазылған. саралау тапсырмалары, сурет бойынша тапсырмалар жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2021
1075
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сыныбы: 1

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Пәні:

Әліппе

Бөлім

Әліппе кезеңі

Сабақтың тақырыбы:

П дыбысы және әріп

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру;

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер

Сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастырады.

Мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеедіу, қатені түзетеді.

Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазады.

Сабақтың барысы:

Уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

7 мин




Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Керісіншелер елі». Үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты келесі балаға береді. Ал келесі ойыншы сөзді керісінше айтады (доп – под, қап – пақ, сап – пас, соқ – қос т.б.)

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «П» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. көшіріп жазасыңдар. «П п» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «П п» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.


Мұғаліммен амандасады.





Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін.







Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.













Ауызша мадақтау













оқулық


Сабақтың ортасы

10 мин





Сурет бойынша әңгіме құрау.

  1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

  2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

  3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

  4. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  5. «П» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру. «П» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.

Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды.

  1. Әңгімені сөйлемдерге талдайды.

  2. «Сапар қақпаға екі доп соқты» сөйлемін сөздерге талдайды:

  3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасайды.

  4. «Доп» сөзін «доп-п-п» деп созып айтып, «п» дыбысын анық естиді.

  5. «П» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.



өзара бағалау



Қолдау көрсету





суреттер.

15 минут

Оқылым.

  1. Оқулықтың 69-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

  2. «П» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

  3. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің алдына (топ – доп), сөз ортасына (арпа – арба), сөз соңына (апа – апан) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну..

Сергіту сәті: «Ұзын құлақ сұр қоян»


Жазылым

  1. Оқулықтағы «п» әрпінің таңбалануына назар аудару.

  2. «П» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  3. «П» әрпін ауада жазып көрсету.

Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  1. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

  2. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.



Сергіту сәтін жасайды.


Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы «п» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.



Мақтау







Оқулық


Баспа негіздегі

жұмыс дәптері

10 минут

Бекіту және саралау

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей: Буындардан сөз құрап оқы.

  2. деңгей: «П» дыбысының сөздегі орнын анықта.

  3. деңгей: Аспан, арпа, дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құра.

Оқушылар берілген саралау тапсырмаларын орындайды.

  1. деңгейдегі оқушылар буындардан сөздер құрап оқиды: аспан, арпа, дәптер, ақпан.

  2. деңгейдегі оқушылар «п» дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықтайды.

  3. деңгейдегі оқушылар аспан, арпа, дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құрайды.


Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.


Оқулық, дәптер.


Рефлексия

3 минут

Рефлексия

«Серпілген сауал» әдісі бойынша сабақты бекітуші сұрақтар қойылады.

Аты аталған оқушылар сұрақтарға жауап береді.бөліседі.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!