Күні:
|
Педагогтің аты-жөні:
|
Сыныбы: 1
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
|
Пәні:
|
Әліппе
|
Бөлім
|
Әліппе кезеңі
|
Сабақтың тақырыбы:
|
П дыбысы және әріп
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
1.3.3.1* сызба, сурет,
белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы
және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу
|
Оқу бағдарламасына сәйкес күтілетін нәтижелер
|
Сызба, сурет, белгілер
арқылы шағын мәтін құрастырады.
Мұғалімнің қолдауымен сөз,
сөйлем, мәтінді тексеедіу, қатені түзетеді.
Жазу жолын, жоларалықты,
жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін,
әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазады.
|
Уақыт
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
7 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
«Керісіншелер елі». Үш әріптен тұратын сөзді айтып,
допты келесі балаға береді. Ал келесі ойыншы сөзді керісінше айтады
(доп – под, қап – пақ, сап – пас, соқ – қос т.б.)
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет
бойынша әңгіме
құрайсыңдар. Сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «П» дыбысының
айтылу ерекшелігін
білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. көшіріп
жазасыңдар. «П п» дыбысының
таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «П п» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін.
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.
|
Ауызша мадақтау
|
оқулық
|
Сабақтың ортасы
10 мин
|
Сурет бойынша әңгіме құрау.
-
Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.
-
Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.
-
Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау.
-
Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.
-
«П» дыбысының айтылу
ерекшелігімен таныстыру. «П» дыбысының таңбасы – оның әрпімен
таныстыру.
|
Оқушылар сюжетті сурет
бойынша әңгіме құрайды.
-
Әңгімені сөйлемдерге
талдайды.
-
«Сапар
қақпаға екі доп соқты» сөйлемін сөздерге талдайды:
-
Өтілетін жаңа дыбысы бар
«доп» сөзіне дыбыстық талдау жасайды.
-
«Доп» сөзін «доп-п-п»
деп созып айтып, «п» дыбысын анық естиді.
-
«П» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысады.
|
өзара бағалау
Қолдау көрсету
|
суреттер.
|
15 минут
|
Оқылым.
-
Оқулықтың 69-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің
оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.
-
«П»
дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың
өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.
-
Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің
алдына (топ – доп), сөз ортасына (арпа – арба), сөз
соңына (апа – апан) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы
өзгеретінін түсіну..
Сергіту сәті: «Ұзын құлақ сұр қоян»
Жазылым
-
Оқулықтағы «п» әрпінің таңбалануына назар аудару.
-
«П» әрпін тақтаға жазып
көрсету.
-
«П» әрпін ауада жазып
көрсету.
Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.
|
1.
Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни
дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.
-
Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.
-
Әрбір дыбысты естіп,
әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.
Сергіту сәтін жасайды.
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды
бастырып жазу арқылы «п» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі
бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.
Мақтау
|
Оқулық
Баспа
негіздегі
жұмыс дәптері
|
10 минут
|
Бекіту және саралау
Саралау
тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
-
деңгей:
Буындардан сөз құрап оқы.
-
деңгей: «П»
дыбысының сөздегі орнын анықта.
-
деңгей: Аспан, арпа,
дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құра.
|
Оқушылар берілген
саралау тапсырмаларын
орындайды.
-
деңгейдегі оқушылар буындардан сөздер құрап оқиды: аспан,
арпа, дәптер, ақпан.
-
деңгейдегі оқушылар «п» дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында,
алдында, соңында) келетінін анықтайды.
-
деңгейдегі оқушылар аспан, арпа, дәптер, ақпан
сөздерінің бірімен сөйлем құрайды.
|
Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру.
|
Оқулық, дәптер.
|
Рефлексия
3 минут
|
Рефлексия
«Серпілген сауал» әдісі бойынша сабақты бекітуші сұрақтар қойылады.
|
Аты аталған оқушылар сұрақтарға
жауап береді.бөліседі.
|
|
|